(*o*)~Létající skřítkové Vrtulky~(*o*)

..pěkně se to lítá přímo z domečku ze šišek..
» autorka: Květka Š.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
V lese na vysoké borovici je několik velikých šišek s malou stříškou,každá má taky balkón,okýnko,dveře a malý komín.
Ty šišky,to jsou vlastně domečky těch létajících skřítků Vrtulek a na svoje bydlení jsou strašně pyšní.
A aby se dostali na zem, musí si nasadit špičatou čepici,místo
bambule má jejich čepice vrtuli a když zapnou ten vypínač tak vrtule se roztočí.
Skřítkové si sednou na komín a pozór,už se letí,frrrnk.
Kam dnes skřítkové poletíme,vyptává se jeden z nich,Puťkala Vrtulka,nevíme,povídají ostatní,asi se jenom tak proletíme.
Letí a letí a najednou zastavili na jednom smrčku.
Tady si chvíli posedíme a pak se uvidí.

Ahoj,ahoj,ahoj,zdraví skřítky tři malí veverčáčci,můžeme tu s vámi chvíli posedět a posvačit?A co máte dobrého...
Zatím nic,musíme se nejdřív po něčem podívat.
Tak tady veverčáčci chvíli počkejte a skříteček Hubinka Vrtulka nastartoval vrtulku na své čepici a už se letí.
Našel keřík s lískovými oříšky a několik jich utrhl pro veverčáky a letí nazpátek.
Cestou ještě našel nějaká semínka,pár jahod a malin pro kamarády skřítky a všechno dal do kapsičky.
Ale ouha,to dělat neměl.
Jak si letí mezi smrčky,zavadil čepicí a hlavně vrtulkou o větvičku a najednou bác.

A Hubinka Vrtulka už nelétá ale padá a rovnou do mraveniště.
Oříšky z kapsičky se kutálejí,z jahod a malin je kašička.
A co mravenci?Nehněvají se?Nebo ano?
Ani né,že jsi nám trochu poboural mraveniště to nevadí,posilníme se tím co ti teče z kapsy a mraveniště se razdva opraví.A hned se dali do práce.
Skřítek si zavolal holoubka a stavil se v krámě u lesa tam koupil cukr pro mravence,buráky pro veverčáky pro kamarády Vrtulky trubičky se šlehačkou.
To proto že tak dlouho čekali na svačinu.
Teď ještě opravit vrtulku na své čepici.Ale s tím si už poradí sám,je přece opravník a taky šikulka….

Už to frčí vrtulka se točí a pěkně rychle.
Pozor pozor,letíííím….

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
bydlení šišulka
u nás v kuchyni
Tipů: 6
» 26.11.19
» komentářů: 5
» čteno: 565(7)
» posláno: 0


» 26.11.2019 - 20:11
Tady se jí víc než v Prostřeno... ;-)
» 26.11.2019 - 20:29
byron
Juchuu...lítací skřítkování....paráda....:-)).
A ještě jsem si u toho pěkně pošmákl...:-).
ST
» 28.11.2019 - 19:18
ST
» 02.12.2019 - 19:00
Vrtulkové ST :-)
» 08.12.2019 - 19:55
ST :)

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Předchozí: ~Obyčejné počítání~ | Následující: ~Už dávno tomu~

© 2011 - 2024 libres.cz | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku
Ceske-casino-online.cz

Online hry zdarma.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.