(*o*)~U hubených skřítků Párátek~(*o*)

..ti skřítci byli jako párátka tencí ale proč to se neví...až moc to i Vendelínku štve..asi nemlsají karamelky..
» autorka: Květka Š.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Jedni skřítci jsou tak strašně hubení že sirka proti nim vypadá jako polínko dřeva na topení v krbu.
Proč jsme pořád tak strašně tencí,diví se další Párátkové,baštíme jako velcí chlapi ale vidět to na nás není.
Každý sníme pět knedlíků, talíř koprové omáčky a dost husté,potom kompot,kus dortíku,dva oplatky,celou porci zmrzliny a docpeme se pytlíkem piškotů.
Ale čím víc toho sníme tím budeme tenčí a tenčí.
A to se vám nelíbí,kluci?
Já už vím proč vypadáme jako ta párátka,povídá ten nej a nej a nejmenší,vzal si kouzelnickou čepici a začal čarovat.
Koko,čoko,kokoláda ať je každý jako kláda,nebo aspoň polínko a jéje,co já tady povídám?
Vždyť tohleto není žádné čarování,ne to není.Juj,to jsou jen takové láry,fáry,řeči hloupé žádné čáry.
Přišel jsem na něco jiného.A lepšího.

Po každém jídle si musíme kluci skřítkové lehnout a spát a ne utíkat,cvičit a vrtět se.
Tak to by teda nešlo,ty jeden mrňousku,to tedy nene,řekli tři skřítci Párátka,vidíš že už nám to ani tak moc nevadí.
Aspoň máme lehká bříška a rychlé nohy,to můžeme hned
uprchnout jak na nás někdo bafne,zavrčí,štěkne a třeba na
nás něco hodí,šišku,třešni a nebo něco jiného.
Ale to už nikdo nedělá,už se ničím nehází,jenom míčem.
Malým,větším a taky velkým.
Kdyby ale Párátkové trochu povyrostli,ách jo,mohli by hrát třeba košíkovou.A závodně.
O skřítcích Párátkách si dnes v Pampeliškových listech přečetl mnoho zajímavého náš skřítek Kratinožka se svoji Vendelínkou.
A na pátý měsíc v kalendáři všechny skřítci z celého kraje a okolí pozval na „Skřítkohry“ ve všech možných i nemožných sportech.
Jako třeba vrhání stínem,stříhání ušima nebo zubocvaky.
Ale našim Párátkům se na něco takového vůbec nechce.
Vždyť toto všechno není pro nás,pro kluky skřítky,ať si ten náš Kratinožka pozve někoho jiného.A koho?

Třeba brablence z domácího kredence,nám stačí to,co si
sami vymyslíme…Heja,heja,hej.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Tipů: 6
» 17.10.19
» komentářů: 6
» čteno: 477(9)
» posláno: 0


» 17.10.2019 - 17:37
byron
Jejda...cpát se vším možným jak zjednanej a nepřibírat, to by se mi docela líbilo....:-)).
Super skřítkování....-).
ST
» 17.10.2019 - 19:25
vrhání stínem,stříhání ušima nebo zubocvaky
takovéto hry jsou bezvadnÓzní :-))
Moc milá báseňka... :-)
ST*
» 17.10.2019 - 19:25
Já mám bobků přímo kupky,
infarkt buší na vrátka,
že ta skřítčí párátka,
skončí jako jednohubky.
» 18.10.2019 - 18:42
ST
» 19.10.2019 - 11:59
Elisabeth.S
Také bych brala, bezva ST;-)
» 23.10.2019 - 19:31
ST :-)

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Předchozí: ~Taky uteče~ | Následující: ~Klouček~

© 2011 - 2024 libres.cz | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku
Ceske-casino-online.cz

Online hry zdarma.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.