Nechci hnít v hnoji civilizace!

Dopsáno před minutou... Inspirace mjůzik a posledními dny... vztekám se... iiiiiii!!! ;-) ............ https://www.youtube.com/watch?v=UAn8cEwWq4Q............ mjůzik doporučuji ku četbě... pokud chcete číst... ;-) dá tomu tu razantnost, při které dílko vzniklo ;-)
» autorka: Lilith
Běžím a krvácím vztekem a slzy ze mne prší
nemůžu NIKDY přestat žít svou fantazií
a tak řvu a zase BURÁCÍM
tak proč mne kur.. realita drtí a dusí
a tak zdrhám a makám a funím
můj vlak energie nikdy nezastaví
nedám se… a řvu:
chci pryč z reality
chci ven

VÉÉÉÉN!

Do mimoříše radosti a fantasy parádnosti CHCI
vrátit se a být sakra furt jen svá
nepřestávám křičet, nepřestávám řvát

nechci nikdy před něčím a někým uhýbat
do padnutí pracovat a o den volna se rvát …
nebudu se nikomu podřizovat
bolí mě i argumentovat

brrrrrr!

unavuje mne civilizace dneška, její zloba, vztek a závist
chci jen dělat to, co ráda mám
psát, na klavír hrát, malovat, tancovat
a být dál krásně naivní a…

MILOVAT!

nebo raději nebýt vidět ani slyšet
stačí mi jen býýýýýýýýýýt!

Kde kur.. jste, vy všichni normální milý LIDI?

Svět na mne padá
a pořád něco chce
a já nechci
NECHCI!

Nechte mne být a snít a svobodně ŽÍT!
chci jen to jediný:

prostě býýýýýýýýt!



.
Tipů: 16
» 02.10.19
» komentářů: 22
» čteno: 508(19)
» posláno: 0


» 02.10.2019 - 22:41
Vyřvati se, prý někdy zdravé jest, vidím před sebou pana Kodeta, jak klel nad proletáři. :-)

Fantazie je to, co nám dává křídla a bez ní by byl svět o tolik chudší. Jen si vzpomeň na S. Clifforda a jednu z jeho prvních povídek, kde byla planeta, kde se lidi živili vyprávěním příběhů Skládáním básni. Zpěvem. Atd. :-) A vším krásným. Byla by to parádní destinace. :-)

V naší tovární budově-krabici to také mnoho lidí nedává. Jeden týpek kopal zuřivě do materiálu, jak to tam nemohl už vydržet. A řekl, že se na to.. :-)

Kéž by šlo přejít do Nekonečného příběhu. :-)
Šel jsem teď po jednom obrovském sídlišti a asi bych tam nemohl žít. :-) Hudba pěkně nakopávací. Znám. :-)

ST a Z
:-)
» 02.10.2019 - 22:45
1
Kajuta: Děkujíkuji moooc, že jsi mou malou vzteklinku četl, jsem člověk pozitivní, ale někdy mě celej svět prostě sere ;-)
» 02.10.2019 - 22:53
“tak proč mne kur.. realita drtí a dusí

Kde kur.. jste, vy všichni normální milý LIDI?”

Lil, tohle vpuštění slípek do veršů bylo dobrým tahem a dílku jednoznačně prospělo.

“nechci nikdy před něčím a někým uhýbat
do padnutí pracovat a o den volna se rvát …”

Jen nesměle a neprovokačně pípnu, že my tady máme zítra stádní…chci říct státní svátek. ;-)
» 03.10.2019 - 11:40
Chápající ST
» 03.10.2019 - 12:01
Ringo: Všechny slepičky ti děkují, občas je třeba je vyhnat z kurníku ;-))
» 03.10.2019 - 12:01
Kapka: Děkujů, Kapičko moc :-)
» 03.10.2019 - 12:51
Milá Lil, myslím, že napsané to má stejnou moc, jako z plna hrda vyřknuté. Vyzkoušej to se mnou - KURVA!

Jo, pomůže to, ale přitom si uvědomuju, že den, kdy už to slovo zazní, je slabší, méně šťastný a líbezný. Říkám tomu "koeficient K". Kolikrát zazní, tolikrát K, tolikrát KO den.

Tvému vyblití vzteku ST, s přáním co nejmenšího koeficientu K.
» 03.10.2019 - 17:26
byron
Vyřvat ze sebe emoce asi zdravý celkem bude...ale páč já to moc neumím, tak nemůžu posoudit. Já chodím k řece a tam to proberu s vrbama. Protože jen vlasy vrby smuteční, ví jak moc že jsme skuteční...:-).
Tobě ST.
» 03.10.2019 - 17:28
No, Slipknot Psyhosocial by mi tam zněl lépe. :) Jinak obsahově pravdu máš, volně žít je snem snad každého, ale moc to nejde..., mimo to existuje vůbec něco jako svobodná vůle? Jinak styl kterým je to napsané, s tím se bohužel ztotožnit nemohu. Ale taky bych chtěl volně žít.
» 03.10.2019 - 19:35
M.A.Rek: Díkuji moc, už je to lepší ;-)
» 03.10.2019 - 19:36
byron: Taky vopravdu neřvu, jen to píšu, jako že řvu, jsem poměrně tichá, ale mluvím někdy dost nahlas... a to tehdy, když jsem veselá, což převažuje... hihi ;-)
Kujůůůů a zdravím řeku a vrby ;-)
» 03.10.2019 - 19:38
Govrid: Slipknot, jasan, ale nějak se mi přiletla do cesty tahle mjůzik, tak tam chtěla bejt ;-)
Díky ti za komentík :-)
» 04.10.2019 - 13:51
Tady jsi se pěkně rozparádila, ST.
» 04.10.2019 - 20:33
Psavec: Rozparádění sice není parádění, ale ventilek pomohl a zas jsem v pohodě a tobě kujůůůů za nakuknutí moc :-)
» 05.10.2019 - 00:13
Má to grády... :-)
» 05.10.2019 - 10:27
Rozumím.
ST
» 05.10.2019 - 15:12
:-)...ST
» 05.10.2019 - 19:07
labuť: Moc kuju za nakuk :-)
» 05.10.2019 - 19:07
vavaoko: A já ti moc děkuji :-)
» 05.10.2019 - 19:07
Květka Š.: Děkujů :-)
» 19.01.2020 - 17:10
Mrzí mě, když je Ti smutno a strádáš, kdybych měl miliony, koupil bych ti nějaký krásný ostrov s velkým domem, kde bychom mohli rýt verše do palem a do kamenů. :)
» 19.01.2020 - 18:16
Kajuta: Ó, i tak děkuji, milý můj ochraniteli :-)

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Předchozí: A… | Následující: Modrá Karkulka

© 2011 - 2024 libres.cz | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku
Ceske-casino-online.cz

Online hry zdarma.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.