(*o*)~S vrabci na střeše za komínem~(*o*)

..jo ti vrabci,ale se skřítky si vesele poskakují,kamarádi..
» autorka: Květka Š.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Ve vesnici Ušounovice má každý dům červenou střechu a vysoký červený komín.Každý komín má na sobě namalované číslo,to proto,aby i vrabci věděli který komín komu patří.O komíny se starají skřítci Kominíčci kteří mají na drátě přidělaný kartáč na čištění komínů od sazí a popele.
Že je kartáč o dost větší než každý skřítek,tak ten drát s kartáčem mají omotaný pětkrát kolem pasu.
A když se skřítek pořádně nají,tak ten drát tlačí a tlačí až jsou z toho Kominíčci dost mrzutí.
Já to už kolem pasu nosit nebudu a Ferko Kominíček ten drát nechá u komínu číslo 13.
Poprosím vrabce Zendulku aby mi kartáček ohlídal.
Druhý skřítek, Ďurko Kominíček povídá, to je opravdu dobrý nápad i já mám vrabce kamaráda.
Střapatého Letmírka a ten mi jistě taky pomůže hlídat.
A všichni skřítci Kominíčci se honem domluvili se všemi vrabci ze střech a každý si tam nechal svůj čistící kartáč.
No jo,teď se ale zlobí sám pan starosta z Ušounovic.
Sakrbléééé,co s vámi Kominíčci je.
Vždyť ty komíny nějak ne a ne a nekouří.
A vy si klidně chodíte po vesnici a o komíny se nikdo teď nestará.Tak to vážně nejde,to vám nebudu trpět.
A vrabci si taky letí kam se jim chce,tak honem kluci.

Vyšplhat na střechy a šupito presto vyčistit všechny naše červené komíny.
Co nám jiného zbývá?No asi nic,tak se Kominíčci chytili vrabců za drápek a už frrnk,ti je odnesli na střechy ke komínům.
A skřítkové hned vylezli na komíny vzali si kartáče a dali se honem do čištění,vymetání a leštění komínů.
To aby byl pan starosta se všemi skřítky spokojený.
Aby si nestěžoval u Kratinožků.
A červené střechy se svými komíny v Ušounovicích ách,ty září jako nové.Teď si mezi sebou šeptají,to bude nemilé až se zas začne v kamnech topit,zase se umažeme.Ách.
To máte pravdu,povídá starosta,topit se nebude.A basta.
Ať jsou komíny pořád tak hezké.A taky čisté.
A všem obyvatelům v Ušounovicích nakoupil kožichy a čepice,teplé boty,rukavice.
A komu bude zima ať si třeba zacvičí.Ráz dva tři.

Tak to se raději někam odstěhujeme.Třeba do Afriky.
A basta fidlovačka.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
můžete si vybrat konín
to je on číslo 13...
my vám skřítci pomůžeme
Tipů: 6
» 16.09.19
» komentářů: 6
» čteno: 523(7)
» posláno: 0


» 16.09.2019 - 17:25
byron
Podle starosty bych to spíš tipnul na Kocourkov...:-).
Fajn skřítkovská:-).
ST
» 16.09.2019 - 19:37
ST
» 16.09.2019 - 21:19
Elisabeth.S
ST.
» 17.09.2019 - 16:47
vavaoko: Elisabeth.S: byron: ...mockrát děkuji drazí skřítkomilové...
» 17.09.2019 - 20:01
ST :)
» 17.09.2019 - 20:18
Štěstíčko a ST :-)

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Předchozí: ~Ano,bývávala~ | Následující: ~Už je podzim za humny~

© 2011 - 2024 libres.cz | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku
Ceske-casino-online.cz

Online hry zdarma.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.