(*o*)~Skřítkové s puntíčky~(*o*)

..já vím,skřítkové s puntíčky jsou tak trochu legrační,ale jim to nevadí oni mají rádi každej puntík..
» autorka: Květka Š.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Už jsme dlouho neslyšeli o skřítkovi Kratinožkovi jak se mu daří a co pořád dělá?Tak ho pozveme na naši slavnost.
A naše slavnost je mezi slavnostmi ta nejslavnostvatější,až si z toho slova může každý druhý zlámat svůj jazýček.
A co vlastně skřítkové oslavují?
Ptá se malé koťátko své maminky kočičky.
Ty to holka nevíš? Ale já vlastně taky ne. Půjdeme spolu k javoru,
možná se o tom píše v javorových listech.
Ale nepsalo. A tak si malé kotě odchytlo jednoho skřítka a hned zamňouklo, promiň, můžeš mi povědět co budete vlastně slavit?Nikde to nepíšou.
Všichni skřítci kteří mají na sobě puntíčky mají svátek na svatého Sedmoutečku a to bude příští týden v sobotu.
Tak už se nemůžeme dočkat.Víš?
A slaví i ti,co nemají žádné puntíky?
Ano,ano,ti taky slaví.Kdo chce tak si puntíky může třeba nalepit nebo namalovat třebas na čelo,na nos,na tváře.
A hned je každý skřítek s puntíky.
Kotě mňau,poděkovalo a běží domů za mámou,mňau.
Haló,haló místní rozhlas hlásí…
Vítáme všechny skřítky domácí i taky přespolní odtud i od vedle.
Tramtaráda hujaja,začíná se oslava.

Ahoj Puntíkovci, zdraví vás sám Kratinožka a něco jsem pro vás udělal,to budete vážně všichni vyvalovat ta svoje kukadla.
Jo a taky svoje očka a očička.A opravdu je všichni vyvalovali.
Každý skřítek dostal puntíkový čepec,puntíkový deštník,hrneček a puntíkové tkaničky do bot.
Velké barevné puntíky si se skřítky nacvičily taneček a písničku.
Puňť a puňť a tralala pojďte všichni do kola.
Modrý,žlutý,červený,zelený,bílý a skřítkům se to líbí.
Nebo už tak moc né?
Kratinožka se na ty divoké puntíky už taky trochu zlobí. Oni to ti tajtrdlíci,skřítkové v maskách puntíků,přehnali.
Měla to být oslava veselá a ne divoká.
Ale jak tak na vás koukám,jste všichni usměvaví.
Jo,nám se to docela zalíbilo,juch a juch a juch a juchajdá skřítek písničku si z puntíků poskládá.

Marmeláda ledňáček ať žije každý puntíček.
A na svatého Sedmoutečku sní každý kus lívanečku.
Ať žije každý puntík ať žije každý puntíček….

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
sedmoutečka
a sláva všem puntíkům
tak jdeme
Tipů: 5
» 20.08.19
» komentářů: 4
» čteno: 559(6)
» posláno: 0


» 20.08.2019 - 17:30
byron
No panečku, puntíkový hopsasa se rozjelo a už to lítá...ejchuchu, juchuchu....:-))).
Super skřítkování...:-).
ST
» 20.08.2019 - 18:40
Měla jsem v dětství milovanej puntíkatej červenej míč a taky modrý puntíkatý šatičky a mám ráda puntíky na krovkách i houbách i čepicích a všude... :-))
Květuško, tys mi spravila šmournou náladu ani nevíš jak... kujůůůů a ST* s úsměvem až na záda :-))
» 20.08.2019 - 19:00
Zítra budou skřítkové slavit vlastně smutné 51. výročí přepadení rudým obrem. ;-)
» 21.08.2019 - 08:39
ST

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.

© 2011 - 2024 libres.cz | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku
Ceske-casino-online.cz

Online hry zdarma.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.