HIT

Ach ta ješitnost. :-)
» autor: Veršúvánek
Chtěl bych napsat báseň - hit
tož, to musíte pochopit.
Chtěl bych dostat tisíc tipů.
Vážně, bez nějakých vtipů.

Co to chce, to nemám zdání,
možná talent, vlohy, nadání?
Najít téma, vhodná slova,
zkouším to furt, zas a znova

Půjde to i bez talentu,
napište mi do komentů,
kdo mi může poradit
koho tu mám podplatit.

Téma už je zvoleno,
nejkrásnější z citů - láska,
slova dobře vybírám,
hlavně ať je báseň hezká.

Něco co maj všichni rádi.
mám to - štědrý den
smontuju to dohromady
a je úspěch zaručen.

Vážení, propotil jsem tílko,
ale je tu - veledílko.

Zvoneček zvoní,
jehličí voní,
smrček nebo jedle,
to jste pěkně vedle.

Miluju o Vánocích,
krom své drahé polovičky,
ale tajně, po nocích
jednu, dvě, tři borovičky.

Nejde tady o alkohol,
přináší to velký bol.
Fakt je mojí zálibou,
mazliti se s dřevinou.


A jestli to není super,
přecházím na Liter. :-)
Tipů: 6
» 18.05.19
» komentářů: 9
» čteno: 385(8)
» posláno: 0


» 18.05.2019 - 13:10
Bude zatím stačit ST ST ST ST ST ST ST ST ST ST ST ST ST ST ST ST ST ST ST ST ST ST ST ST ST ST ST ST ST ST ST ST ST ST ST ST ST ST ST ST ST ST ST ST ST ST ST ST ST ST ST ST ST ST ST ST ST ST ST ST ST ST ST ST ST ST ST ST ST ST ST ST ST ST ST ST ST ST ST ST ST ST ST ST ST ST ST ST ST ST ST ST ST ST ST ST ST ST ST ST ST ST ST ST ST ST ST ST ST ST ST ST ST ST ST ST ST ST ST ST ST ST ST ST ST ST ST ST ST ST ST ST ST ST ST ST ST ST ST ST ST ST ST ST ST ST ST ST ST ST ST ST ST ST ST ST ST ST ST ST ST ST ST ST ST ST ST ST ST ST ST ST ST ST ST ST ST ST ST ST ST ST ST ST ST ST ST ST ST ST ST ST ST ST ST ST ST ST ST ST ST ST ST ST ST ST ST ST ST ST ST ST ST ST ST ST ST ST ST ST ST ST ST ST ST ST ST ST ST ST ST ST ST ST ST ST ST ST ST ST ST ST ST ST ST ST ST ST ST ST ST ST ST ST ST ST ST ST ST ST ST ST ST ST ST ST ST ST ST ST ST ST ST ST ST ST?
» 18.05.2019 - 21:32
M.A.Rek: Jooo, dobryyy, zatim staci. Ale to nebylo vydirani. :-) Dekuju dekuju dekuju dekuju dekuju dekuju uf ........................
» 18.05.2019 - 22:44
byron
A co si za nějakej Tip koupíš?
Když už se přihlásíš na literární server, co od toho očekáváš?
» 19.05.2019 - 06:45
:-) dobrý...
» 20.05.2019 - 14:14
byron: No peníze ne. Jestli se tu dají nějaký vydělat tak mi poraď. Když už jsem měl potřebu aby moje výtvory někdo četl tak jsem asi chtěl vědět jestli se líbí. Ale beru to s nadhledem, doufám. Možná jsem nepochopil otázku.
» 20.05.2019 - 16:53
byron
Heee...no jasně, že peníze ne...tady se nevydělává, jelikož je to literární server, kde svou tvorbu vkládáš zcela nesobecky pro ostatní uživatele. Pokud si myslíš, že jsou tvé básně na takové úrovni, že by si zasloužili finanční ohodnocení, zkus vydat knihu. Je zde k nalezení podrobný návod.
S nadhledem to ber, kolego, nijak špatně jsem to nemyslel. Pouze jsem chtěl znát tvůj názor:-).
Můj S.Tip jsi už dostal...tak snad potěšil:-).
» 20.05.2019 - 18:42
byron: Tož, jasně že potěšil, zvlášť od někoho kdo vypadá že se vyzná :-) Vážně dík že ses ozval. Na knihu se opravdu necítím, to co ze mě leze za "skvosty" jde víceméně samo a za peníze už by to nebylo ono. I když, jedna malá, tenoučká knížečka ?? :-))
» 21.05.2019 - 09:46
1000 x Tip
» 21.05.2019 - 11:44
Dusbaba: To je vono, a jsem spokojen, díky, díky, díky :-)

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Předchozí: Problém | Následující: Život a svět

© 2011 - 2024 libres.cz | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku
Ceske-casino-online.cz

Online hry zdarma.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.