(*o*)~Skřítci ze zeleného stolu~(*o*)

..asi se i skřítkové naučí hrát snooker...jsou dobří..
» autorka: Květka Š.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Na velikém zeleném stole kde se hraje kulečník je pro ty skřítky Utíkáčky šest otvorů,tam se s každou koulí zakutálejí.
Po každé hře jsou tak unavení,nejraději by lehli a spali.
Ale to přece nemůžete,povídá nejhlavnější skřítek, ten pořád nosí bílou čepici a naběhá se nejvíc.
S bílou koulí,ta je totiž na zeleném stole až do konce.
Jak do bílé žďubne tágo, tak skřítek šup a honem,honem běží ke skřítkovi u červené koule a hned do něho strčí a ten honem utíká až i s koulí spadne do rohové kapsičky.
A skřítek zase běží po stole s bílou koulí a čeká.
Co teď?Co teď?Co teď???? Au,zase dostal tágem a musí letět za černou a bác. Černá je v kapse.
A tak to jde pořád dokolečka,dokola. Ách jo. Tak po stole běhají skřítkové v červených čepičkách,těch je tam nejvíc,pak jsou jenom po jednom.
Jeden je ve žluté čepici,druhý má čepici hnědou,další je v zelené jiný v modré,jeden má čepici růžovou,další skřítek si nasadí čepici černou.
Ale nejvíc se naběhá skřítek v bílé čepici.Chudinka. Ten si ani na chvilenku nemůže v kapsičce odpočinout.

Ale že jsou ti skřítci kamarádi,čepičky si mění.
Jen ten jeden v bílé čepici ten si pořád myslí že bez něho nikdo hrát nemůže. Ale jednou dostal tágem po palici a rozhodl se .

Máte pravdu kamarádi,od zítra se budu taky střídat.
A nejraději se střídá s červenou čepicí,protože ti se tak neunaví a můžou i dlouho odpočívat.
Ale zase tam není tolik legrace. Jen tím tágem by do nás měli strkat trošičku lehčeji.
Ať nemáme modřiny a modřinky na zadečku.Au,au,au… Skřítkové se uvelebili v kapsičkách a dobrou noc. Spali jako miminka.
Ale ráno je probudila rána,buum,skřítci honem vykoukli, juj,co se to stalo?
A koukají na krabici s padákem která přistála na stole.
To je pro nás?Ptají se všichni.
A už vidí adresu na krabici,je to naše.
Hned se podíváme. Jeminánku,v krabici jsou kolečkové brusličky pro skřítky z kulečníku a každé jsou barevné tak jako čepičky.
A kdo nám to poslal?
Skřítek Kratinožka,tady čteme psaní,moc se naběháte a to bude lepší bruslení.
Tak to zítra vyzkoušíme,díky moc,Kratinožko.

A teď je kulečník pro skřítky Utíkáčky docela zábava.
Nebo ne????
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
dnes už se nekoulíme
je ti to jasný
Tipů: 8
» 28.04.19
» komentářů: 10
» čteno: 507(7)
» posláno: 0


» 28.04.2019 - 19:36
Jasně je to zábava, k tobě si chodím pro dobrou náladu ST
» 28.04.2019 - 19:37
Šmankote, to je pěkný, ouplně to vidím a směju se :-)
ST*
» 28.04.2019 - 20:11
byron
Přesně jak píše valerie...k tobě si chodím pro dobrou náladu...:-).
ST
» 28.04.2019 - 22:01
Na rozdíl od skřítků budou někteří lidé zkoulovaný i nadále. A dát jim kolečkové brusle by bylo spíš kontraproduktivní... ;-)
» 29.04.2019 - 13:07
ST
» 30.04.2019 - 14:16
vavaoko: ...děkuji od zeleného stolu...
» 30.04.2019 - 14:19
Ringo: ...s tím jejich zkoulováním jim opravdu bruslí netřeba....ale tobě díky...
» 30.04.2019 - 14:21
valerie: byron: ...i za moje skřítky vám moc děkuji...
» 30.04.2019 - 14:23
Lilith: ...za tvůj úsměv posíláme poděkováníčko...
» 30.04.2019 - 22:26
Je to srandovní :)

ST

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Předchozí: ~Konvalinky~ | Následující: ~Mladý starý...bezva holky~

© 2011 - 2024 libres.cz | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku
Ceske-casino-online.cz

Online hry zdarma.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.