(*o*)~Skřítek Motovidlo se žení~(*o*)

..Motovidlo si prý bere Střapuličku za ženu..... a já se omlouvám,musela jsem to sem dát aby si to Stázinka nerozmyslela..
» autorka: Květka Š.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Dnes se tady na malém paloučku prý žení skřítek Motovidlo,za ženu si bere slečnu skřítkovou...Stázinku Střapuličku Zvonkovou.
Stázinka drží velkou kytici,no,ona to ani kytice není.
To ji skřítek Motovidlo místo květinové parády nachystal něco,no nazdar co to vlastně je?Dva bodláky,osm šišek a taky patnáct pampelišek,ozdobí to ptačí peří. Páni,ono sněží?
Ne,to nesněží,to jenom vítr si zafoukal do pampelišek,do chmýří.
Tak,teď se Stázinka na toho mezulána,skřítka Motovidla ale tak rozzlobila až mu tu kytici hodila na jeho šišatou hlavu.
A můžeš se oženit třeba s kozou Lízou ze statku.
Já už tě nechci a Stázinka Střapulička si zavolala šnečí autobus a jedeme vážení cestující na výlet.
Můžu se přidat?Ptá se Motovidlo,já se určitě polepším,to ti slibuji na svůj holý pupík. Slibuj si Motovidlo na pupík,na ucho,na nos,na co chceš už tě nechci,jasnačka.
A třeba se i zamotej do jehličí.
Au,vždyť to píchá,škrábe a kouše a ještě taky lechtá.
Motovidlo se celý škrábe,kroutí a chechtá.
Jo,kdyby to viděl Kratinožka jak jsem dnes dopadl,no asi by nebyl se mnou spokojený.Páni,já jsem vážně knedlík a přetrhdílo.
A zatímco Stázinka i s kamarády odjela do mého pohádkového zahradnictví pro cokoliv pěkného a taky voňavého,tak si ten skřítek Motovidlo nachystal novou kytici.

Z bílých kopretin,modrých zvonků a šípkových růžiček.
No úplná nádhera,fakticky.
Konečně se může skřítek Motovidlo oženit.
Vezme si roztomilou slečnu skřítkovou.
Stázinku Střapuličku Zvonková prý se na skřítka Motovidla už ani trošičku nehněvá.
Všichni se pustili do mňam hostiny a až do rána zpívali a tancovali a jehličí nikomu nevadí.
Jehličí sem,jehličí tam já se v jehličí i zavrtám.
Tak to si zpívá už každý skřítek a nikomu nevadí jak to jehličí štípe a škrábe a kouše a lechtá….

Chichichi,chachacha.
A kam půjdeme dál? To se ptala Vendelínka toho svého tajtrlíka.
Zase někam,nebojte se.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Střapulička jako z pohádky
dnes se to hodí
Tipů: 6
» 15.04.19
» komentářů: 5
» čteno: 487(9)
» posláno: 0


» 15.04.2019 - 17:53
Ty tvé skřítky můžu. ST
» 15.04.2019 - 19:43
U skřítků vždycky všechno dobře dopadne a to je na tom to krásné :-)
ST
» 15.04.2019 - 19:50
To udělal Motovidlo pěknou blbost, vždyť ta Střapule nemá vůbec smysl pro recesi... moc dlouho jim to spolu asi klapat nebude... (skeptický smajlík)
» 15.04.2019 - 20:01
milé :)
ST
» 15.04.2019 - 20:37
byron
No fakt že jo...hlavně že to dobře dopadlo...:-).
Početl jsem si:-).
ST

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Předchozí: ~(:-)...fialky~ | Následující: ~Za sladkost děkují~
« jméno
« heslo
» Registrace
» Zapomenuté heslo?
online
neptolius + 1 skrytých [2]


© 2011 - 2024 libres.cz | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku
Ceske-casino-online.cz

Online hry zdarma.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.