(*o*)~Povídání skřítka Kratinožky~(*o*)

..zdraví vás všechny můj skřítek Kratinožka a jeho milá Vendelínka..
» autorka: Květka Š.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Skřítek Kratinožka Hejhuláček bydlí už 199 let na prastarém hradě Kolomajzlík u hustého lesa Krákorec.
Je tam pořád sám a opravdu se tam strašně a šíleně moc
nudí,nebaví ho běhat od ničeho k ničemu a chytat lelky a taky se mu nechce honit pavouky,plašit netopýry a chytat myši za ocásky.
Ách jo,tak mi meluzínko poraď co mám od večera do rána dělat.Jo a taky od rána do večera.
Víš co,povídá hradní meluzína Vendelína,vlez mi na záda
a poletíme se podívat po celém hradě.Třeba pak na něco přijdeme.Meluzína s Kratinožkou lítá po celém cimbuří,
schodišti,z hladomorny zaletí do hradní věže,pak proletí komínem a vylezou z krbu v hradní komnatě pro vzácné hosty.A tam našel Kratinožka hromádku starých novin,
Skřítkovonovinky a hned s nimi zašel do své komůrky a dal se do čtení.

Přečetl si velký článek,pak další o skřítcích ve světě a okolí a hned se rozhodl.Jsem tady už dlouhých 199 let a jiného kamaráda skřítka nemám.
A hele,co to moje oči tady vidí?Jéje,adresy všech skřítků z různých možných a nemožných krajin,tak to je opravdu báječné.Pošlu jim psaní a počkám na odpověď.
Kratinožka se pustil do psaní,netopýři je vložili do obálek a pavouci nalepili známky.Meluzína zavolala pošťáckého holoubka s brašničkou.
A my si počkáme na odpověď.
Jenom třikrát se měsíc ke spánku uložil a holoubek Adam s plnou brašničkou odpovědí se vrátil zpátky.
Sláva,teď už můžu chodit na návštěvy.
Vendelínko,kde mám začít?
Víš co,povídá pavouček Klikošek, všechna psaníčka dej na hromadu a meluzína je rozfouká.
A které psaníčko ti přistane na hlavě….,jo,už vím,tak tam půjdu nejdřív,dopověděl skřítek Kratinožka Hejhuláček.
Jak řekli tak udělali a skřítek šel poprosit naši meluzínku Vendelínu,budeš mě na cestách doprovázet?
To víš že budu a moc ráda.
Tak zítra začínáme s první návštěvou,juj,juchajdá.

Panečku,jak já se těším….

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
jejda,moje Vendelínka
poslouchejte...jo?Třeba navštívíme i vás
Tipů: 8
» 19.02.19
» komentářů: 5
» čteno: 590(9)
» posláno: 0


» 19.02.2019 - 16:36
Mám jen ST
» 19.02.2019 - 18:48
Jůůů díky za hezunké počtení, je to tak milé odbočit do světa skřítků ;-)
ST
» 19.02.2019 - 19:51
byron
Kouzelné počtení...moc se mi líbí:-).
ST
» 19.02.2019 - 23:15
Nejmenuje se náhodou Kolomajzlík Hradčany a... ;-)
» 21.02.2019 - 15:54
Pavouci nalepili známky.. to je kouzelný :))

ST

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Předchozí: ~Kdo večer poslouchá?~ | Následující: ~To přece známe~

© 2011 - 2024 libres.cz | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku
Ceske-casino-online.cz

Online hry zdarma.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.