(°o°)~Jak vyrostli tři skřítci~(°o°)

..povídání o skřítcích co trochu povyrostli.. :-)
» autorka: Květka Š.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
V naší rodině,povídá skřítek Fanda Fanánek stala se podivná věc.
Představte si,že tři skřítci rostli a rostli až každý měl na výšku metr padesát,no,mezi mrňavými skřítky hrůza hrůzoucí.
A jak se jim to stalo,vždyť mezi skřítky vypadají jako,jak se ji říká,
jó,Eiffelovka vysoká.Ta která stojí v Paříži?
Vždyť to není pravda,jsme sice trošinku vyšší než ostatní,ale né tolik jak tady vykřikuje Fanda.A jdeme se měřit.
To ani nemusíte,stoupněte si vedle nás,vidíte my všichni normální skřítkové jsou vám akorát ke kolenům.
A už víte jak se vám to stalo?Asi ano,ozval se Jedlín,já to vím taky,
přidal se Dlouhoš a náš bráška Topolík?Taky.

My jsme koupili čarovné mlsání,psalo se to na krabičce.
A co se tam ještě psalo?Ptá se Fanda.
No,ještě se tam psalo že mlsání se vůbec nehodí pro malé skřítky,ale znáš nás.Že ano.
Hned jsme chtěli vědět proč a tak jsme se do něho pustili.
A asi jsme to trochu přehnali.A teď nám Fando Fanánku poraď.
Prosím,prosím.

Tak víte co,vy obři mezi námi trpaslíky,někam se honem schovejte aby se vás nikdo nepolekal.Já zatím zajedu na cestovním myšákovi za kouzelníkem Doudlevou,on třeba poradí co dělat.
Tak ahoj.
A taky jak je známo,kouzelník Otakar Doudleva po Fandovi těm skřítkoobrům poradil.
Podle kouzelnické knihy se nejdříve musí ti hoši vykoupat v jarní červánkové lázni a sníst pálivou papričku.
Potom se musí pomazat jahodovou marmeládou a to čarovné mlsání přestane působit.
A óbrskřítci budou zase malinkatí jak bývali.
Jedlík,Dlouhoš a Topolík chvíli váhali ale pak šli hledat lázeň.
Hele,tam na nebíčku.
Červánky,musíme se tam dostat.Vylezli na nejvyšší smrk a hop,leží v červánkové lázni.
A papričky a marmeláda,to už byla hračka.Jen pusa je pálila a před vosami utekli.

A ráno,sláva Fando Fanánku,pojďte všichni sem,můžeme se poměřit ale potřeba to vůbec není.
Vidíte,když stojíme vedle sebe jsme úplně i stejně maličký jak se na skutečné skřítky sluší a patří.A slibujeme že už nikdy žádné kouzelné mlsání neochutnáme.

Dáme si raději šišková semínka.Na mou duši slibujeme.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
kouzelnická kniha
červánky

marmelááááda
Tipů: 7
» 11.12.18
» komentářů: 5
» čteno: 485(9)
» posláno: 0


» 11.12.2018 - 17:04
byron
Milé...:-).
ST
» 11.12.2018 - 17:52
Líbí - ST
» 11.12.2018 - 18:58
I pro děti má mlsání svoje kouzlo. Ale ty přísady je v růstu spíš přibrzdí.. (maličké, takřka trpasličí mrknutí)
» 11.12.2018 - 19:48
Óbrtrpasličí ST :-)
» 11.12.2018 - 22:07
velikÓzní ST :)

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Předchozí: ~Asi mi povídá~ | Následující: ~U našeho domu~

© 2011 - 2024 libres.cz | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku
Ceske-casino-online.cz

Online hry zdarma.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.