JINÁ SE MI ZDÁ

14. BÁSEŇ Z MÉ SBÍRKY; PRO ŠTĚSTÍ V OČÍCH; BÁSEŇ JE VĚNOVÁNA MÉ KAMARÁDCE, ILIS, B. (2018)
» autor: West
Proč rozcházet naše cesty?
Musí to tak být?

Nezapomínám na pohled Tvůj
zítra můžeme snít na křídlech
kdy doba posvátná kvete díky nám.

Tak proč lámat srdce
na dně hrníčku s kapkou kávy?

Zvláštní se mi zdá náš osud
v odpuštění co zůstává se mnou
na každém kroku prázdných obrazů

když volám Tvé jméno
jsi a nejsi má
se zlomeným srdcem na sto způsobů.




2.11.2018 15:22
Tipů: 6
» 26.11.18
» komentářů: 8
» čteno: 433(7)
» posláno: 0


» 26.11.2018 - 17:03
byron
Opět tvé dokonalé smutnokrásnění...a perfektně funguje:-).
ST
» 26.11.2018 - 19:22
ST... jen to zlomené srdce na sto způsobů se mi zdá nějak moc zlomené...
» 26.11.2018 - 20:35
byron: Zdravím, KOLEGO. Opět moc děkuji, jsem rád, že se mé verše líbí. :-) Opravdu pokaždé si toho moc cením. Tady, Lilith, to ode mě četla už snad 800x. :-D Ovšem je to pravda. Děkuji za každého čtenáře a člověka, který obětuje svůj čas ve svém osobním životě četbě mých veršů a básní. To je prosstě pro mě nejvíce. :-) Přeji krásný večer a dopředu dobrou noc. :-)

LUKÁŠ WEST ŠPRTA
» 26.11.2018 - 20:38
Lilith: Ahoj, KAMARÁDKO, BÁSNÍŘKO. Moc, moc, moc Ti opět děkuji, jsem velmi rád, že se Ti báseň zamlouvá. Ohledně zlomeného srdce na sto způsobů... ; tak jak jsme na světě každý jedinec originál, tak i tohle je hodně individuální a každý to z nás má jinak. Jen atributy lidí se opakují, celkový prožitek a naciťování okamžiků, lidí jsou zkrátka jiné. Ještě jednou Ti děkuji básnířko. :-) Přeji Ti hezký zbytek večera a dobrou noc s culíky. :-)

LUKÁŠ WEST ŠPRTA
» 30.11.2018 - 19:01
Smuténkování, ST.
» 01.12.2018 - 04:05
Psavec: Ahoj, KAMARÁDE, BÁSNÍKU. Mnohokrát Ti děkuji. Jj, když se ponořím do smutku, píše mi to samo. Ovšem smutek se nerovná dobrému verši. Bylo mi opět ctí, že jsi zavítal BÁSNÍKU. :-)

LUKÁŠ WEST ŠPRTA
» 01.12.2018 - 08:14
Své pocity umíš hezky přenéST do básnění
» 01.12.2018 - 15:03
valerie: Děkuji Vám mnohokrát. No, já prostě píšu vždy z duše nebo srdce. Prostě jinak to neumím. Děkuji za zastavení se.

LUKÁŠ WEST ŠPRTA

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Předchozí: NA KONCI MĚSÍCE | Následující: VE ZNAMENÍ

© 2011 - 2024 libres.cz | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku
Ceske-casino-online.cz

Online hry zdarma.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.