Nákupy v novém supermaxiduomarketu…

včerejší zážitek... ;-))
» autorka: Lilith
Hlavní vchod do té dvojobludy jsem našla snadno.
Prosklenej a širokej.
Hned za ním jsem si chvíli prstíčkem poťukávala na infotabuli, abych zbytečně tím barevným labyrintem nebloudila... Tabule mi vytečkovala správné směry... Hurá!

Kolegyní mi byly doporučeny mně civilizace máloznalému přírodomilci obchody různých značek jako nějaký Kikyryka pro oblečení, moucha CéCéCé a jakejsi Duchnamann pro boty, Mák Kačer na jídlo a Déménko pro drogerii uf... ostatní písmena jsem zapomněla, KFněco...
Taky myslím, že jedno velké oděvokupectví se jmenovalo po velkým americkým městě...

Ve všech elektronických vrátkách obchodů jsem pípala, i když jsem teprve vcházela dovnitř, prostě mimozemšťanka...

Po hodině zkoušení asi deseti levých i pravých kozaček jsem si koupila kabelku.
A taky 4 x 10 metrů v rolích různého vánočního papíru, které mi neohrabaně a rozverně, hlavně však neskladně trčely z papírový obrtašky se značkou jakési Ablij. Zásoba na příštích pár Vánoc.

Co bylo v tašce dalšího neprozradím, neb to jsou dárky... možná mi je dal Ježíšek...
voňavé, gumové, papírové, látkové, plastové, kovové, dřevěné, skleněné, barevné, lesklé, tekoucí i tuhé...
Prostě dárky.

A tak s rozhopsanýma roličkama a v obložení tašek a dvou kabelek, rozcuchaná, ufuněná horkem, neb další ruku, ve který bych nesla teplou bundu, už prostě nemám, jsem dopadla na židli v hospůdce nazvané po nějaké drůbeži, a když přede mnou během chvíle stálo ledový orosený obrovský pivo a pěnivě se na mě žulilo z hranatého pulitru s názvem od písmen HOEGněco, stala jsem se zuřivě žíznivým dinosaurem a ve chvíli ho půlka byla ve mně. Ufffff...

Cítila jsem se jak mašinka s nacpanými vagónky, co dojela do stanice Pohoda.

To jsem ještě netušila, jak bezautózně dopravím tu hromadu busem domů.
V tu chvíli mi to bylo ovšem fuk.

Nerada nakupuju, asi jsem fakt mimozemská, ale na Zemi je přece tak fajn...

;-))



.
Tipů: 10
» 22.11.18
» komentářů: 20
» čteno: 710(19)
» posláno: 0


» 22.11.2018 - 19:48
Kikyryka :-)) Duchnamann. Lilinko, tvé nakupování a vidění světa je neskutečně záživné. Svět je pro tebe opravdu jedno velké hřiště a na tvé fejetony se těším vždycky jak dítě na dárek. S tím pípáním se už ani nedivím, prostě jsi z jiné sluneční soustavy a basta! :-)

voňavé, gumové, papírové, látkové, plastové, kovové, dřevěné, skleněné, barevné, lesklé, tekoucí i tuhé.
Řídké ne? :-) Máš tam úplně všechny konzistence a materiály :-)

Musím se tu ještě vrátit. Je to skvěle napsaný :-)

ST a Z
» 22.11.2018 - 19:52
Kajuta: Děkujíkujůůů za milou pracnávštěvu :-) Nojo, jsem takový nakupovací netalent... hihi ;-p :-))
» 22.11.2018 - 21:31
byron
1
Juj...a kde to je? Já většinou něco vystřihnu, slepím, nabarvím, popřípadě vyřežu, obrousím, nalakuju, vypálím...jako, že bych to měl třeba bez práce:-).
ST
» 22.11.2018 - 22:55
1
Lil, ještě mi u tebe chyběl plyn… tedy v kabel(c)e… Nebo mi nějak uniknul? ;-)
» 22.11.2018 - 23:31
Hlavně že to dobře dopadlo... na tu židli k pivu. :-p
A že ti to píše. Opravdu úplně o čemkoliv. :)

Nejvíc mne to táhne v takových architekturách stejně vždycky k oddělení knížek, ty jsou srozumitelné a krásné. :-)
Ty máš rolí, panečku. :)
» 23.11.2018 - 05:18
byron: No přece v mém městě ;-) Díkujík :-)
» 23.11.2018 - 05:19
Ringo: Ssssss... Pozor, ucházím ;-) a Kujů :-)
» 23.11.2018 - 05:21
Kajuta: Jasan, že knížky, ty uz čekaly doma, ty kupuji s radostí, ale toto byla pro mne ta obtížnější část ;-)
Kujuuuu :-)
» 23.11.2018 - 07:55
Hazentla
Já v tom úplně vidím IGY :-D včetně toho Hoegaardenu, všechno sedí :-) (:-D
» 23.11.2018 - 17:11
ttragelaf
do takovéto hyper super obludy mě jednou nepustili,
že prý jsem v montérkách -- chtěl jsem jen nějaké housky

ST
» 23.11.2018 - 20:19
ST
» 24.11.2018 - 16:21
Hazentla: Bingooooo a díky za nakuk :-)
» 24.11.2018 - 16:22
ttragelaf: To je od nich škaredost.... tady jim naštěstí montérky nevadí ;-) díkujů :-)
» 24.11.2018 - 16:22
Tamara J: Díky moc :-)
» 24.11.2018 - 17:13
Nejhorší jsi zvládla ostatní již
rozdělíš -jistě pomohoua ty si užívej Advent -za pár chvil bude.
» 24.11.2018 - 23:38
Dobrou noc, ty neuvěřitelně živá bytůstko. .)
Podávám ti most do snů. .)
» 25.11.2018 - 18:06
s.e.n: Díkujík ti :-)
» 25.11.2018 - 18:06
Kajuta: Kráása! Živé velikózní poděkování ti :-)
» 28.11.2018 - 09:14
S(T)kvěle psáno*
» 28.11.2018 - 15:11
Kapka: Juchám radostí a děkuju :-)

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Předchozí: empire | Následující: Nočním obrazem…

© 2011 - 2024 libres.cz | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku
Ceske-casino-online.cz

Online hry zdarma.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.