Ondřej ve sprše

erotická povídka
» autorka: namornice
Je podzimní podvečer. Čtu si knížku “ Jako zabít ptáčka“… recenze na ni jsou skvělé, ale nemůžu se prokousat rozvláčným začátkem. Jak já nesnáším ty knížky, co mě nebaví od první stránky. Koketuju s představou, že prostě poposkočím o 10 stránek dál nebo se na to úplně vykašlu. Slyším tě rachotit v koupelně, sprchuješ se. Máš tu rozehranou nějakou hru na počítači, takže až si k tomu zase sedneš, bude problém tě odlákat… Odkládám knížku. Přemýšlím, jak si budeme hrát tentokrát, když večer s knihou nevyšel. Představuju si tě ve sprše, mam ráda, jak se na tvojí kůži třpytí kapky vody…mám pak chuť je jednu po druhé slízat. Jdu do koupelny, rychle se svléknu. Sprchuješ se, sklo sprchového koutu je mokré a trošku orosené. Stojím nahá u skleněné tabule. Zaťukám na tebe. Zastavíš vodu a čekáš, myslíš, že jsem se přišla na něco zeptat. Dám dlaň na sklo, pak druhou…a ňadry se přitisknu na sklo sprchového koutu. Směješ se a ptáš se, co blázním. Odtáhnu se a přitisknu na sklo zadeček. Otevřeš dveře do sprchy a se smíchem mě pozveš dál. Voníš po šamponu a jsi celý mokrý. Pouštíš vodu…políbíš mě a kapičky vody mi bubnují na záda, pak mi máčí vlasy, obličej. Nabereš trochu sprchového gelu do dlaní a začneš mi umývat záda…pak ruce přejedou plynule na prsa…libí se ti, že i když máš velké ruce, pořád se do tvé ruky moje prso vejde jen tak tak. Pak namydlené ruce směřují k zadečku…namydlíš mi zadeček prsty prozkoumáváš všechna zákoutí. Držím se oběma rukama zdi z kachliček a špulím zadek směrem k tobě. Líbí se mi, jak mě hladíš a dráždíš zadeček. Pak mě bez varování plácneš..au. Palcem mi přejíždíš tvoru do zadečku, šílím z toho, pak trosku zatlačíš. Jsi jakoby kousíček vevnitř…je to pekelně vzrušující..potom mě za vlasy zatáhneš dozadu k tobě z toho mírného předklonu, až se opírám se zády o tvůj hrudník. Naneseš mi trochu sprchového gelu na prsa, znovu mě namydlíš až se udělá hustá pěna. Moje prsa ti kloužou pod rukama, suneš je pomalu dolů, na bříško a ještě dolů…zvedneš mi jednu nohu do boku a tvoje hbité prsty mi umývají kundičku. Předu jako kotě. Sprchou ze mě oplachuješ všechny mydlinky…a v rozkroku se se sprchou zdržíš. Můj pošteváček jez vodní masáže nadšený. Zastavuješ vodu…postavíš mě zase čelem ke zdi, dám nohy trošku od sebe a vyšpulím na tebe zadeček…cítím, jak stojíš za mnou, tvoje tělo je mokré a teplé…cítím tvou erekci…líbáš mě zezadu na krk a rameno a rukou mi dráždíš klitoris…hmmm…je to paráda…pak do mě strčíš prst…jeden, pak dva. Děláš mi to rukou. Když jsem už hodně vzrušená, zatlačíš mi rukou na záda, abych se víc předklonila, přejedeš si nasliněnou rukou po ptákovi a strčíš ho do mě…vzdychnu, trošku to zabolí…vytáhneš ho ven a pak zase strčíš dovnitř. Už to jde hladce, tak mi ho tam strčíš úplně celého a začneš mě tvrdě šukat. Jednou rukou mě držíš jakoby za krk a rameno v předklonu. Děláš mi to, já hlasitě vzdychám a rytmicky přirážím. Tvoje stehna hlasitě plácají o můj zadek, jak jsme mokří. Pak přestaneš a za vlasy mě vytáhneš nahoru z předklonu. Opírám se o zeď pokrčenýma rukama i obličejem. Tvoje ruka se přesunuje z vlasů přes záda a plácnutí po zadku dolů na poštěváček. Šoustáš mě a děláš mi to při tom rukou…jsem strašně vzrušená, cítím, jak se mi valí krev do hlavy a vzrušení přichází ve vlnách. Každá vlna je silnější než ta předchozí, až přijde exploze v mozku a všechno přestává existovat. Můj orgasmus je hlasitý a tebe vždycky strašně vzruší. Ještě párkrát tvrdě přirazíš, pak tlumeně zavzdycháš, jsi ve mně strašně hluboko..mám ráda, když jsi ve mně úplně celý a uděláš se do mě…
Tipů: 0
» 31.10.18
» komentářů: 0
» čteno: 1068(6)
» posláno: 0


Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.

© 2011 - 2024 libres.cz | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku
Ceske-casino-online.cz

Online hry zdarma.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.