(°o°)~Pod lavičkou v parku~(°o°)

..městečko Kokoska pod Mráčkem a skřítek Samuelinda Mlsalík..
» autorka: Květka Š.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
To v jednom parku uprostřed městečka Kokoska pod Mráčkem je patnáct dlouhých cestiček šest krátkých a jedna cestička zlatá.
Zlatá je proto,že vede od lavičky k lavičce a pod každou lavičkou stojí pěkný malý domek pro skřítky s rodinou.
Ale ta cesta není ze zlata,je pískem sypaná,jen se tak celá jmenuje.
V prvním domku bydlí skřítek Ouky ve druhém je skřítek Douky a dál nevím.
Ty skřítky nezná ani správce parku pan Krutibrek.
Hele, pod pátou lavičkou ve zlaté uličce si zařídil krámek s něčím dobrým,Mňamšmak skřítek Samuelinda Mlsalík.
A před krámkem pak postavil tři stolečky s puntíčkovými deštníčky u stolků jsou židličky a u vchodu veliká cedule.
Na ní je namalováno co si může každý objednat.Mňam.
Jako první to přišel vyzkoušet Ouky,potom přišel Douky a jen co se rozneslo jaké mňamky tam Samuelinda nabízí od rána do večera se skřítci střídají.
I dvakrát,třikrát….čtyříkrát

Aby se nemuselo umývat nádobí,tak všechny dobrůtky se podávají na ruku na růžovém lístečku a pití?
To načepují do modrých zvonků.
Ale starosta Krutibrek ten na sladké moc není,on má fakt raději opečeného buřtíčka na ohníčku a s hořčicí.
No dobrá,když starosto dovolíte ohniště tu můžu zařídit.
Tak nyní máme pod jednou lavičkou moc a moc sladký krámeček Mňamšmak a pod druhou ohniště a buřtíkový krámek Hams-Hams.
Předpečený buřtík dostanete na dlouhém klacíku a sami si buřtíčka ještě dočerna nad ohněm můžete dopéct.
K tomu dostanete krajíc chleba nebo rohlíky a hořčici a můžete se nechat i vyfotit.
To jak jste černí od toho ohně.
Ale jednou se od ohně od buřtů zapálil jeden odpadkový koš a pan starosta se polekal a ohniště zakázal.
Ať si každý peče buřty doma na pánvičce.Já taky.
A basta,fidlibasta.
Ale můžeme ke krámku Mňamšmak ve vedlejším městě přikoupit automat na zmrzlinu.

To bude lepší.
Jahodová,borůvková,šípková,šišková, a,a,a,,,,
A co třeba špekáčková a buřtíková?
Už se všichni těší.Nebo všichni né?Nevím.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
po cestě k lavičkám...tudy
a jedna nabídka
Tipů: 6
» 21.10.18
» komentářů: 6
» čteno: 522(10)
» posláno: 0


» 21.10.2018 - 14:27
Hazentla
jako buřtík dobrej.. :-) Ale kokosku bych si dala :-P
» 21.10.2018 - 18:28
1
Krutibrko, tak on je tam Krutibrek pořád?! Já myslel, že s ním tenkrát po té aféře s jeho exhibicionismem v pracovní době rozvázali pracovní poměr...
» 21.10.2018 - 20:22
byron
1
Super...i fotečky:-).
ST
» 22.10.2018 - 20:08
růžový lísteček a modré zvonky, z takovýho nádobí musí chutnat, mňam ;-)
ST*
» 23.10.2018 - 12:19
_kří_kům
» 25.10.2018 - 11:58
Moc se mi líbila ta jména. :))

ST

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Předchozí: ~Jen děda se trochu mračí~ | Následující: ~Já chci vidět~

© 2011 - 2024 libres.cz | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku
Ceske-casino-online.cz

Online hry zdarma.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.