(*o*)~Setkáme se v Černém lese~(*o*)

..ahój lidičkové,my jsme si naplánovali výlet...nechcete jít taky?..
» autorka: Květka Š.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Skřítci Koktík, Loptík, Smajlík a Brumlík
se spolu domluvili, hned zítra si zapřáhneme myšky a vydáme se na cestu do světa. Do Černého lesa.
Tak je ale napřed musíme pěkně poprosit, povídá Smajlík, co kdyby se myškám nechtělo?
Tak si každý skřítek vzal veliké lízátko a zaťukali na vrátka myšího domečku, ťuk, ťuk, ťuk a z okna vykoukla myš Gladujka a hned se skřítků zeptala.
Copak vás mládenci k nám přivádí? Sem moc návštěvy nechodí. Dobrý den, pozdravili skřítkové, my jsme se vás jenom chtěli zeptat jestli se nechcete s námi podívat do světa.

A víte, že jo, povídá Gladujka, jak a kdy si vyrazíme, mládenci skřítkové.
Heleďte, povídá Koktík, na cestu tam se zapřáhnete do vozíčku vy a pěkně nás povozíte.
A na cestu domů to zase my, skřítkové povozíme vás, myšky.
Co tomu říkáte, Gladujko?
No, zkusit to můžeme, vy jste čtyři a my myšky taky, tak jedeme.
A třeba hned.
A všichni si honem nabalí baťůžky se svačinou, vzali si pláštěnky a čekají na myšky. Už jsme tady. Ahoj.

Teď si myšky připevní vozík, skřítci nasedli a hyjé, už to frčí….
Jedou celé dopoledne, myškám se to už ani trochu nelíbí a tak když se zastavilo na svačinu, myšky se z vozíku odvázaly a utíkají z posledních sil někam pryč.
A z dálky křičí na skřítky, helou, setkáme se v Černém lese, ahoj.
No jo, povídají si skřítci, to je ještě pěkný kus cesty a to musíme šlapat?
Ách jo, nějak nám to s myším doprovodem nevyšlo, teď musíme i ty vozíky dotlačit a potom i domů. Myši jedny lenošný.
Večer, až došli do Černého lesa tak koukají jako trdla. Myši tam už čekají a pro čtyři skřítky připravily úplnou hostinu, jídlo, pití a ještě posezení u táboráku.
Kluci, povídá myška Gladujka, domů to máme po cestě z kopečka, tak se všichni posadíme do vozíčku a pofrčíme s větrem o závod.
My, myšky, řídit vozík umíme.

A doma budeme ještě dřív než se úplně setmí.
Pak vás pozveme k nám do domečku „U čtyř myší“ na teplý čaj s citronem a medem. Ano?
Tak jo, povídá Koktík.
A my doneseme sušenky s čokoládou a posedíme, príma….
Tak skončil a šťastně výlet do Černého lesa jak pro naše skřítky tak i pro jejich kamarádky myšky.
A těší se na další? Snad.Prý po vodě.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
černý les
a příště po vodě...
Tipů: 4
» 04.10.18
» komentářů: 5
» čteno: 525(9)
» posláno: 0


» 04.10.2018 - 20:07
Jůůů, to je milý hihi ;-)
ST
» 04.10.2018 - 21:51
Já se myším omlouvám – po tom předčasném vodvazu jsem jim nadával do krys... Tak sorry.
» 04.10.2018 - 22:25
Milena
ST
» 04.10.2018 - 22:48
byron
:-)...ST
» 07.10.2018 - 18:45
Príma :)

ST

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.

© 2011 - 2024 libres.cz | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku
Ceske-casino-online.cz

Online hry zdarma.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.