ďáblíci (v tvých očích)

...
» autorka: LadyUnknown
pekelný vedro
v žilách mi proudí
mění se v pot
ostřejší než
hořící cigareta

těla hoří v polích
podobně jako
ve War Pigs
drtí jim mozky
a kosti

nemůžeš se
svlíknout z kůže
a oni si
nemůžou
srovnat páteř
ale usmažej se
v zasranejch
slunečních paprscích
Tipů: 4
» 26.07.18
» komentářů: 7
» čteno: 475(11)
» posláno: 0


» 26.07.2018 - 17:14
byron
ST
» 26.07.2018 - 18:10
byron: díky:)
» 26.07.2018 - 19:42
Začátek skvělý a za něj ST. Jen ten konec.....klesá jak cesta do úvozu :-).
» 26.07.2018 - 22:23
Verena: Konec je takovej, jakej byl potřeba, ale i tak díky :)
» 27.07.2018 - 18:50
LadyUnknown: Tak víš, můj osobní postoj je ten, že zásadně neužívám v poezii vulgarity. A když to čtu u někoho...vždy mě to tak nějak šlehne do oka. Zajisté jsou díla, kde chceme vyjádřit různé druhy negativit a přesně tak to v tu chvíli cítíme - co nejsprostěji. Křápnout to tam. Bác...takto to cítím. Ale když vychladneme, tak zjistíme, že to šlo i jinak :-))). Inteligentně ... s důrazem a nadhledem. Ale je to jen můj osobní názor. Díky, že jsem ho mohla napsat :-). Užívej krásného večera.
» 28.07.2018 - 11:00
Verena: Žádný problém, na svůj názor máš samozřejmě nárok. Nicméně, v budoucnu to asi raději nečti pokud se ti to nelíbí. Inteligentně neznamená vždy slušně. Nejsem zastánce toho, že poezie = ptáčci, motýlci, hvězdy na nebi, a samý rým. O tom to není. To by pak byla hodně velká nuda. Zkus si přečíst básně Bukowskýho nebo Kerouaca... nebo prokleté básníky... ačkoli ti jsou ještě oproti tomu dost slušní :) Hezký víkend, drahá.
» 29.07.2018 - 14:05
ST.

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Předchozí: B.V.B. | Následující: hlubina
« jméno
« heslo
» Registrace
» Zapomenuté heslo?
narozeniny
JHB [11]


© 2011 - 2024 libres.cz | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku
Ceske-casino-online.cz

Online hry zdarma.