(°o°) ~Čivavačka s Hajdalinkou~(°o°)

..na paloučku u lesa..
» autorka: Květka Š.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Na malém paloučku u lesa Vychechtálka tam stojí domek z červené muchomůrky.
V tom domečku bydlí dvě slečny,skřítčí sestřenice Čivavačka a ta druhá Hajdalinka.
Obě jsou černovlásky a modroočky.
Čivavačka má ve svém pokojíčku šicí stroj a zrcadlo,moc ráda šije a šije,hlavně pro kamarádky víly a lesní žínky.
Šije jim z různých květů sukničky,závoje,klobouky,mašle a zašívá i každou dírku na oblečení skřítků a jejich dětem a to je kolikrát tolik práce,ani se nezastaví.
A co dělá Hajdalinka?
Ta učí všechny udělat marmeládu ze šípků, šípkovou pomazánku,
upéct chleba a buchty ze šišek a uvařit kaši. Z čehokoliv.
V přízemí má kuchyňku, před domkem má postavenou pec a velkou
spižírnu.
Koláče od slečny Hajdalinky jsou proslaveny široko daleko.
Mňam.

Jednoho dne přiletěla na bílé holubici z vedlejšího lesa známá paní
Azbestýna od Kokočína,Čivavačce dala psaní a taky módní časopis od jedné známé módní návrhářky.Ta ji prosí o pomoc při šití.
On se totiž skřítek chce oženit s jednou vílou a tak musí mít každý něco nového na hlavičce.
Čepici,klobouk nebo šátek.
A ušitý jen z barevných kytek a to umí ušít jenom Čivavačka.
Druhý den se do toho pustila a měří a šije a šije.
A pro Hajdalinku mám taky práci,upéct svatební koláčky a ty tvoje jsou nejlepší v tomto kraji.Dáš se do toho?
Tak se v domečku z červené muchomůrky nejen šije ale i něco peče a cukruje.A taky voní.
Před domečkem se všechno balí do krabic,převáže mašlí a posílá.
No ano,stala se ale hrozná věc,všechno se omylem posílalo na úplně jinou adresu.Když to poštovní skřítek zjistil to už bylo pozdě.
A v malém městečku na Druhém konci se všichni divili kdopak jim to posílá a proč.Zpáteční adresy si všimli až nic nezbylo.

Tak aspoň místní skřítek,spisovatel Béďa Tužtička napsal moc dlouhý a děkovný dopis.
A skřítek od Kokočína se s vílou oženil i bez koláčků a ty kytkové kloboučky?
Ty nosí motýlci a berušky.Moc jim to sluší…

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
krejčovství
koukáte....co
Tipů: 8
» 17.04.18
» komentářů: 5
» čteno: 627(10)
» posláno: 0


» 17.04.2018 - 20:43
1
Buchty ze šišek bych téda chtěla ochutnat, to je asi výjimečná mňamka... hihi ;-) a kytiklobouček by se mi taky líbil.. :-)
ST
» 17.04.2018 - 20:56
1
„On se totiž skřítek chce oženit s jednou vílou a tak musí mít každý něco nového na hlavičce.“

Lepší by asi bylo, kdyby toho měli víc v hlavičce, to by se pak do té svatby moc nehrnuli… ;-)

Té Čivavačky je mi trochu líto, určitě je často utahaná jako pes…
» 18.04.2018 - 00:38
1
Milý příběh i obrázky...ST
» 19.04.2018 - 13:20
1
Moc fajn. ST
» 20.04.2018 - 23:30
Taky se přimlouvám za ochutnávku buchet. :-)

ST

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Předchozí: ~Ale dnes má hezký den~ | Následující: ~Já jsem to popletla~

© 2011 - 2024 libres.cz | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku
Ceske-casino-online.cz

Online hry zdarma.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.