Deset minut

;-)
» autorka: Lilith
Deset minut života na místě, kde nechci bejt.

Na zastávce MHD.

Zas mi ujel bus.

Promarněných deset minut ve smradu ulice s výhledem na rušnou škaredou silnici.
Deset minut dejchám smog a prach a musím poslouchat hluk aut a čichat kouř z cigaret spolučekajících. Nechci slyšet jejich hovory ani jejich mlčení.

Chce se mi čůrat, chce se mi spát. Proč musím deset minut v šest ráno na tomhle místě stát?

Pozoruju červená písmena, co se jak had plazí po displeji zastávkového panelu… brr… plazí se jak čas…

Musím jet do práce vydělávat peníze pro život, pro radost. Pro deset minut na zastávce. Je to zadarmo. Ale nikdo mi ty minuty nikdy nevrátí. Každý den, když mi ujede bus.

Dnešních deset minut jsem nepromarnila.
Vyťukala jsem ospale do mobilu tuto pidiúvahu o deseti minutách.

Přivrčel autobus, taky naštvanej…

Přeji všem i sobě hezčí rána!

;-)


.
Tipů: 8
» 11.03.18
» komentářů: 11
» čteno: 741(21)
» posláno: 0


» 11.03.2018 - 19:44
Milá Lil, děkuju ti za krásné a hluboké zamyšlení, jsi opravdu mistr okamžiku. Na pracovní víkendy zásadně nechodím, vždycky si říkám, že ten čas by mi ani nikdo zaplatit nedokázal a raději si ho pěkně užiju, je mi vzácnější. .) Někdy přemýšlím, kolik života lidem užere třeba zbytečné čekání u pokladen v prodejnách a spousta jiných věcí. Možná bychom se i divili. Tvoje zamyšlení zamyslelo, dobře že jsi své minuty věnovala na dílo. .)

ST a Z. Vrátím se. :)
» 11.03.2018 - 19:47
Kajuta: Děkuju za fajn komentík, život nám utíká pod nohama, ani si nevšimneme, kolik času zbytečně ztratíme ;-)
» 11.03.2018 - 20:09
Doporučuji s sebou v kabelce stále nosit příruční kolovrat a v podobných případech si spokojeně příst... ;-)
» 12.03.2018 - 00:00
Dobře vyplněný čas:-)
ST
» 12.03.2018 - 09:18
Promarněný čas je zatraceně drahý.
ST
» 12.03.2018 - 18:01
Ringo: Bezva nápad, víš, že jednu malinkou funkční dřevěnou repliku mám? ;-) Děkujůůů :-)
» 12.03.2018 - 18:01
Tara: No, to nééévim hihi :-) Děkuji :-)
» 12.03.2018 - 18:02
vavaoko: Toť bať a díkujík ti :-)
» 16.03.2018 - 17:40
STát na zastávce dýl naťukáš třeba delší baladu...
"O očích šoférových"
» 21.03.2018 - 19:40
Květka Š.: Dnes jel zamračený dědoušek ;-)
Děkujůůůů :-)
» 05.06.2018 - 09:42
Paulmatthiole
No, autobusová zastávka mně osobně zrovna moc nevadí (za předpokladu, že vedle mě někdo bohatýrsky nezvrací - to bych potom jisté výhrady nejspíš měl).

Když se tak podívám zpátky, asi mi mnohem víc vadí permanentní odstraňování následků záležitostí, nad jejichž původem vzniku zůstává rozum stát... protože nemohu odstranit jejich příčinu a vím už předem, že za chvíli to bude ta samá písnička. To mě stálo a stojí mnohem víc času :-/

Ale ten čas jsi využila dobře :-D

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Předchozí: Stavební siesta | Následující: Přepychová atmosféra

© 2011 - 2024 libres.cz | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku
Ceske-casino-online.cz

Online hry zdarma.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.