(°o°)~Skřítek Pamprlík s Pamprlicí~(°o°)

..bydlet v Ďublicích pod Očkobrdem...to nééé
» autorka: Květka Š.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Skřítek Budimír Pamprlík se svoji milou paní Oleandrou Pamprlicí se přistěhovali až z dalekých Ďublic pod Očkobrdem sem k nám.
Z názvu té dědiny jsme už málem koktali.
To chápeme a ještě k tomu ta vaše jména,to by i pan pošťák musel kokoktat.
Nám žádná pošta ani nechodila, nikdo nám nenapsal ani k svátkům ani k narozkám,ani jen pohlednici z dovolené.

Můžeme si tady vybrat místo pro růžový domeček i pro zahrádku?
Ano,to můžete,ale musí to být zrovna v růžové barvě?
To se totiž sem nehodí,tady je totiž městečko dozelena.
Špenátovice u Jetele a všechny domy jsou buďto světle anebo tmavě zelené,co vy nato?
Jé,je,jé, to teda nevím,to asi ta moje Oleandra Pamprlice nebude
moc nadšená.
Ta se bude zlobit a brblat a nakonec láteřit.
Mám z toho už teď husí kůži jako pralinky,ách jo,já ale vypadám.
Musím si s mojí Pamprlicí ještě promluvit.
Pojďte se posadit třeba k nám, mamina nám udělá dobrý kafíčko se šlehačkou a vy se můžete pořádně domluvit co s tou barvou asi tak provedete.

Budimír a Oleandra sedí nad kafíčkem a hádají se jako dva sršáni,jo a ne,ne a jo,že za chvíli už nikdo neví proč tu vůbec jsou.
Tak už se nehádejte,Pamprlíkovci,můžete si postavit dům řekněme...
světlezelený a růžovou střechu a okna a plot na zahrádce.
Třeba to bude docela,nó,uchvancancující.
Asi ne,ale zvykneme si.To byste pro nás udělali?Já si pak vysadím růžové růže.Smím?
A každému na dveře namaluji růžového králíka,to mi jde.
Za pár dnů Štěpánovice u Jetele vypadaly asi tak.

Na levé straně uličky domky tmavozelené,na pravé zase světlezelené a uprostřed,dům zelenkavý a růžový a okolo plot taky růžový,hrůza.
A ti růžoví králíci na všech dveřích,to si i paní starostová teď vzala kyblík s vodou,kartáč a mýdlo a ty králíky ze dveří raz dva umyla.
To se milá Pamprlice nemůžeš hněvat,mít takové příšerky a to ještě růžové na dveřích,to by teda nešlo.To ne,ne,ne.

Ale dělej na pouti cukrovou vatu,růžovou,jahodovou,tu tady mají všichni rádi.
Jo,to by šlo…a taky růžová želé zvířátka.
Celé Štěpánovice jsou spokojené a Pamprlice taky.

Konečně…

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
růžový a králík
Tipů: 6
» 10.03.18
» komentářů: 4
» čteno: 671(6)
» posláno: 0


» 10.03.2018 - 19:58
Já jsem si už od začátku myslel, že ta Pamprlice toho v palici asi moc mít nebude. Ale mohlo to dopadnout ještě hůř... ;-)

ďublovice pod Očkobrdem – ty brďo, to je jméno! A ta ostatní taky... :-)
» 10.03.2018 - 21:17
ST
» 11.03.2018 - 18:14
Růžovězelené ST :-))
» 11.03.2018 - 19:49
Mám rád špenát ve Špenátovicích by mi bylo fajn. :)

ST

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Předchozí: ~Na srpku měsíce~ | Následující: ~Znáte to~

© 2011 - 2024 libres.cz | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku
Ceske-casino-online.cz

Online hry zdarma.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.