CO TO ASI JENOM JE?

» autorka: Bomejka
Když mi bylo devět let,byla jsem s rodiči a starším bratrem na dovolené v Jugoslávii.Byli jsme ubytovaní v pěkném hotelu.Na snídani,oběd a večeři jsme chodili do restaurace asi 500 metrů daleko.
Když večeře skončila,číšníci vše uklidili, začala v zahradní restauraci hrát hudba k tanci.Moc se mi to líbilo.Můj starší bratr se rozhodl,že tam ještě zůstane se svými kamarády zůstane.Začala jsem ho přemlouvat,že bych tam chtěla zůstat s ním a poslouchat hudbu.
To se mu moc nechtělo, tak jsem ho moc a moc prosila,aby mi to dovolil.
Řekl mi,že když mu donesu z hotelu karty tak budu moci zůstat.
Začalo se stmívat,bylo slyšet jen cikády. K hotelu vedla pěšinka, která se vlnila mezi keři. Vyšla jsem,po chvíli se mi zdálo,že slyším nějaké zvuky,jakoby něco šlo ke mně.
Zastavila jsem se a poslouchala,ticho,nic nebylo slyšet.
Tak jsem se zase rozešla a zase,něco šustilo v křoví,jako by to šlo ke mně.Srdce mi bušilo až v krku, co to jenom může být. Po pár krocích,zase ten šustot.Na nic jsem nečekala,otočila jsem se a utíkala jsem zpátky k bratrovi.
Řekla jsem mu,že do hotele nepůjdu,že v křoví něco je.
Bratr s kamarády se šli podívat do křoví,co mě vyděsilo.
Po chvíli se vrátili se smíchem,že v křoví byl akorát divoký osel :-))
Tipů: 11
» 28.02.18
» komentářů: 6
» čteno: 752(16)
» posláno: 0


» 28.02.2018 - 13:21
Byl jsem velmi zvědavý, co to bude. :)

ST
» 28.02.2018 - 13:29
ST
» 28.02.2018 - 17:53
Já osel jsem osla vůbec nečekal, spíš nějakou paní v šusťáku. ;-)
» 28.02.2018 - 20:17
Ringem prozrazený osel mě sem přilákal, jsem taky od přírody velkej zvědavouch :-)
V Bulharsku jsem jako dítě potkala na cestě pána, co vedl osla... rodiče mě chtěli s ním vyfotit, já se ho strašně bála (osla) a stála metr od něho, moc milá fotka, škoda, že sem nejde vložit hihi :-)
Tobě ST :-)
» 28.02.2018 - 22:39
Hezká hiSTorka!
V šesté větě máš dvakrát slovo - zůstane
» 17.03.2018 - 14:12
ST :-)

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Předchozí: TO SI JEŠTĚ POČKÁME........ | Následující: ACH TA TRÉMA

© 2011 - 2024 libres.cz | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku
Ceske-casino-online.cz

Online hry zdarma.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.