Barevná továrna

;-))
» autorka: Lilith
Byla jednou jedna továrna a tam lidé pracovali v barevných tričkách.

Dělníci v červených, manipulanti ve žlutých, parťáci měli modrá trička, mistři zelená…
a jejich šéfové pruhovaná modrobílá a manažeři červenobíle puntíkovaná a čím vyšší funkce tím širší pruhy a větší puntíky a větší klauni…

Kravaťáci neměli kravaty, aby zdánlivě zapadli do davu, zato jejich trička zářila na dálku duhovými obrpruhy s třpytivými puntíky, aby je nikdo nepřehlédl.

A nejvyšší pan ředitel seděl na nejvyšší hromadě výrobků a měl i červený nos a čepici s rolničkami.
Nic vyššího totiž v továrně nebylo, ani komín, než hromada neprodejných výrobků.

A ty si pan ředitel bedlivě hlídal, aby se nic neprodalo, jen vyrábělo a vyrábělo, aby měl pod sebou co největší hromadu a byl výš a výš.

Líbil se mu krásný rozhled na všechna ta barevná tělíčka, co se pachtila kolem hromady a stále přivážela další a další vozíky s výrobky a jak horolezci pilní mravenečci nosili ty krásné věci nahoru a výš a výš k panu řediteli…
On měl i dalekohled s trumpetkou, když se někdo poflakoval, zatroubil na něj… moc se mu to líbilo.

Jednoho dne se země zachvěla a hromada se sesula a pana ředitele pohltila. Měl ukřičenou smrt na svém oblíbeném místě a všichni kolem zřícené hromady utvořili kruh, sjednoceni podle barev triček.
Nechali ho navždy a pietně odpočívat na místě, byl to pro něj ten nejdůstojnější hrob.

Ale co teď? Nemají ředitele… co si počnou?

A tak uspořádali cirkusové představení všech zaměstnanců - klaunů továrny a ten, komu se nejvíce smáli, se stal ředitelem…
Dostal nový červený nos a krásnou klaunskou čepičku s rolničkami. Dokonce i nový bonus… červené boty s hodně dlouhými zakroucenými špičkami… Na každé byla rolnička…

Rolničky zacinkaly a to je konec pohádky…

Nebo to není pohádka?
Kdoví…


:+)


.
Tipů: 10
» 27.02.18
» komentářů: 12
» čteno: 932(18)
» posláno: 0


» 27.02.2018 - 19:54
Čím větší funkce tím větší klauni :-)) Krásný. Nekravaty s puntíky, jaj to je skvělý.
A jsou tam i manipulanti v krásné pozitivní žluté, jů :-)
Ten říďa to nemá lehký. ;-) Nebyl i on trochu takový druh Narcise? :-) Nebo Molierova lakomce? :-)
Fantastická satira v pohádkovém hávu. Ty umíš psát snad všechno. :-)
Směju se tý trumpetce. Jsi démon. :-))

ST a Z a ještě se vrátím, vychechtat se dosyta :-)
» 27.02.2018 - 19:59
Kajuta: Nojo, vona se všude válí inspirace... hihi ;-)))
Děkujíkovníček na vršíček... :-)) Jsem moc ráda, že pobavila ;-)
» 27.02.2018 - 20:41
1
A ten klaun, co vyhrál, si vylezl na tu hromadu neprodejného zboží a vždy si jej poposedl výš, když přibyl další zmetek. A tak pořád dál a dokola..
Tobě ST
» 27.02.2018 - 22:48
1
Jediný světlý bod pro zaměstnance nastal, když pana ředitele navštívila jeho půvabná mladá manželka, která do továrny chodila zásadně v mokrém tričku. A jednou dokonce bez něj!

Zajímavá sonda do poměrů v dřívějším NP Tesla.
Odtud vzniklo mimochodem úsloví makat jako barevnej“. ;-)
» 27.02.2018 - 22:51
1
NadSTandartní úvaha, Lil :-)
» 28.02.2018 - 13:22
Znova jsem se zasmál, kam ty na to chodíš .)
:)
» 01.03.2018 - 18:44
vavaoko: Ano, přesně tak, ani šroubek nazmar vše na hromadu ;-) Děkuji ti moc za návštěvu :-)
» 01.03.2018 - 18:45
Ringo: A měli prý urousaného syna ;-) Děkujů :-)
» 01.03.2018 - 18:47
Tara: Nadstardartní díky ti :-)
» 01.03.2018 - 18:48
Kajuta: Na hromady, milý Kajuťáčku ;-)) Děkuju za opětnakuk :-) Mám radost, že se chechtáš :-)
» 01.10.2018 - 21:25
Jojo makat jako barevný:-(
» 01.10.2018 - 21:33
Kampa1234: Jéé, díky za nakuk na tuto dávnost ;-)

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.

© 2011 - 2024 libres.cz | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku
Ceske-casino-online.cz

Online hry zdarma.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.