(*♥*)~Ušatí skřítkové Ušouníci~(*♥*)

..no,i ti se u skřítků najdou..
» autorka: Květka Š.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
To,co tady vidíte pochodovat tak to nejsou jenom velké uši,ty velké uši mají na hlavičkách skřítkové známí jako Ušouníci.
Když jdou trávou, nejdřív vykukují uši, potom chocholka zrzavých vlasů a pak hlava a celičký skřítek zrzek Ušoun.
To je ale opravdu velká bžunda,nejen že jsme zrzouni ale ty naše
vobrovský ušiska.To teda nevím co nás má na světě asi tak potěšit.
Ale zase když prší,ty naše ušiska nám zakryjí celičkou hlavičku a neprší nám do nosu,do očí a vlasy máme taky pořád suchý.
Dobrý,ne?
Jo a když pálí sluníčko nepotřebujeme ani sluneční brejle ani tu kšiltovku,že jo.
Ale stejně to vypadá děsně legračně.Cha,cha,cha,cha.

Poradí nám někdo jak si ta ušiska trošku upravit,co třebas podle poslední módy,co se nosí ve světě?Kdo to ví?
Ve světě,ve světě,pořád jenom ve světě,ale co nosí skřítci u nás doma,to vás nezajímá?Ale zajímá,tak povídej.
Já bych ráda,houkla moudrá paní sova Adelaida,ale jak si teď právě vzpomínám,tak o ničem módním nic nevím,je to bída,hů.
Tak svoláme konferenci,rozhodl se sám skřítek Ušouník Drnda,hned na příští neděli.
To aby se nikdo nemohl ani trochu vymlouvat.

A pozveme si chytrou lišku,moudrého jezevce a člověka z vesnice.A klidně se nechám píchnout i špendlíkem do palce jestli na nějakou módní novinku co s ušiskama dnes nepřijdeme.To víte že na něco přišli,byla to sice trošičku kravinka,ale na druhé straně to bylo lepší než nic.
A co vlastně vymysleli?
Zezadu přilepit na uši suchý zip a uši zapnout jak kapuci.
Nebo jako ozdobu,uši zavázat nad zrzavou kšticí a přidat bambuli a holky Ušounky si přidají ještě korálky.
Jinak s ušiskama nic nenaděláte a kvůli uším si pořídit asi helmu,to by nebylo to pravé.
A od zítřka se hledá obchod se spoustou zipů,bambulemi a korálky.

Ze skřítků Ušounků se přes noc stali spokojení a také moc parádiví Ušounečkové.
A je to.

Jeden má hezčí ozdobu z uší na hlavě než druhý.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
paní Sova
Tipů: 8
» 28.11.17
» komentářů: 6
» čteno: 752(10)
» posláno: 0


» 28.11.2017 - 19:02
Velké uši, nutno říci,
nenosí jen Květky skřítci,
kromě těchto malých tvorů
má je Kája od Windsorů.

Mimochodem – suchý zip,
to je velmi dobrý vtip. :-)
» 28.11.2017 - 19:25
Tvému ST narostly krásné uši se zipama a bambulí ;-))
» 28.11.2017 - 23:43
Ať žijí všichni ti tři ušatečci.
» 29.11.2017 - 09:54
ST tobě u Ušounům
» 30.11.2017 - 15:36
Lilith: Ringo: Špáďa: vavaoko: :-))
**ti moji ušatí i já děkujeme za vaši milou přízeň**
» 01.12.2017 - 17:37
Roztomilé :-)

Uši sluší

ST

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Předchozí: ~Tak dobrý den i noc~ | Následující: ~Jako vločka si létám~

© 2011 - 2024 libres.cz | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku
Ceske-casino-online.cz

Online hry zdarma.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.