Vydala jsem knihu!

» autorka: Jackie Decker
Tak jsem vydala knihu!
Na vyřčení této věty čekám od svých deseti let, kdy jsem si poprvé uvědomila, že chci být spisovatelkou.
Psala jsem a psala, vymýšlela jeden příběh za druhým, některé jsem dokončila, jiné zůstaly ležet ladem…
A nakonec jsem se dočkala!

Nepoznané proroctví spatřilo 23.10. 2017 světlo světa v podobě nejen e-knihy ale i brožovaného tištěného vydání. Pravda, u tištěné verze šlo primárně o limitovanou edici placenou autorem a následně kupujícími čtenáři, ale přesto! Svírat v rukou knihu a vědět, že jste jejím autorem, je pocit zcela nedostižný.

Psát věnování a podepisovat výtisky, to už byl zlatý hřeb dlouhého roku čekání a tvrdé práce spousty lidí, kteří mi pomáhali dojít kýženého cíle.

A nyní? Člověk by čekal, že budu spokojená, že si budu užívat toho slastného pocitu naplnění, který mi to přineslo. A ano, já si jej užívám. Ale zároveň jsem si uvědomila jinou věc. Že stále ještě nepíšu dostatečně dobře…

Ano, vydala jsem knihu, je to dobrý příběh, který miluji, stejně jako jeho hrdiny, kteří nyní smějí vyprávět svůj příběh desítkám a stovkám čtenářů… Ale když vidím jak píší jiní lidé, kterým se nepoštěstilo to co mě, cítím se jako bych zrazovala literaturu. Vím že mám stále před sebou dlouhý kus cesty a poroto musím psát dál a snažit se ze všech sil, aby mé další dílo, bylo ještě lepší!

Děkuji všem mým beta čtenářům, všem svým podporovatelům, a hlavně svým kritikům, díky nimž jsme se dokázala zlepšovat. Doufám, že nám tato spolupráce bude fungovat i nadále.

Děkuji,
Jackie Decker.
Tipů: 2
» 25.10.17
» komentářů: 6
» čteno: 645(15)
» posláno: 0


» 25.10.2017 - 15:29
Gratulace.
ST
» 25.10.2017 - 16:40
vavaoko: Děkuji moc :)
» 25.10.2017 - 19:30
Tož gratulacione grandiÓzo :-) Vím, jaké to je, tu radost jsem si udělala loni :-) A shodou okolností zrovna dnes začala přiravovat druhou, juch :-)
Přeji ti mraky spokojených čtenářů :-)
» 25.10.2017 - 20:46
Paulmatthiole
To je dobrá zpráva, gratuluji :-)
» 25.10.2017 - 23:14
Blahopřeji:-)
» 26.10.2017 - 02:09
Taky gratuluju. :)

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Předchozí: Kdybys tak věděla

© 2011 - 2024 libres.cz | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku
Ceske-casino-online.cz

Online hry zdarma.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.