Michaela-BOJIM SA

» autorka: Mija701
Bojím sa a tak nahlas kričím a čím viac kričím tým viac sa ničím. Bojím sa a tak sa vzdávam som jedna z mála.

Dní plynú a svet stárne a každý dúfam, že to zvládne. Ja už cítim čo sa blíži nemám strach,viac než ty mi už nik neublíži.

Ja si verím a v týchto riadkoch svoj strach tajím.

Radšej dúfať,že to nejak spravím.

Ako zúfať a plakať v taji niesom hlúpa viem čo ma ničí ....si to ty....
Klamem ak poviem, že po nociach sladko spávam ...vôbec nie.... večer? Spomienkam voľný príbeh dávam. ...v temných uličkách mysľou sa strácam.
Ležím a tak dúfam, že ak kričím tak má vnímaš a čakáš v ríši. ...ríši lásky má to tajné dúfam.


..zrazu mi to všetko došlo a vnímam, že pomali vietor od zeme sa zdvíha. ..život čo žili sme už žiť sa nedá ..vidím už nie jeden ale dva svety... stratil sa svet čo žili sme spoločne predtým. ..už mi to došlo, že nanič nové sme neprišli. ..v hlave zase tie isté 1. ..naše cesty sa navždy rozišli.


2×Referencie[:Bojím sa, keď sa lúčim niesom slabá dnes to ukončím bojím sa,keď sa vzdávam som jedna z mála.
Bojím sa a nahlas kričím a čím viac myslím, tým viac sa ničím, bojím sa niesom slabá som jedna z mála
Tipů: 0
» 15.10.17
» komentářů: 0
» čteno: 488(10)
» posláno: 0


Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Předchozí: Moje sny | Následující: Michaela- smrť
« jméno
« heslo
» Registrace
» Zapomenuté heslo?
narozeniny
JHB [11]


© 2011 - 2024 libres.cz | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku
Ceske-casino-online.cz

Online hry zdarma.