Skleněná nemocnice ve tvaru hvězdy

krásná vize a sen zároveň... :-)
» autorka: Lilith
Tu noc mi bylo strašně moc špatně, jak ještě nikdy... dusila jsem se kašlem, měla šílené křeče v žaludku a několik hodin zvracela.
Když se to trochu zklidnilo, mohla jsem zcela vysílena konečně vypít ve vodě rozpustný prášek na žaludek. Ležela jsem bez hnutí jak přimražena na lůžku, by mohl nerušeně působit.

Náhle ještě v bdělosti jsem měla vizi:

Uprostřed bělostného jemného písku v jakési poušti ležely tři skleněně obdélníkové jakoby chodbičky spojené do tvaru nádherné průhledné hvězdy zářící ve slunci.
Každý její cíp - chodbička měl vchod na konci a u středu byly malé místnůstky, kde cosi světlounce zářilo, jakási průhledná mlha. V každé místnůstce jinou barvou.
V první světle oranžovou, ve druhé světle zelenou a ve třetí nejkrásnější bleděmodrou.

To už jsem cítila, že jen při pohledu na tu krásu poklidně usínám.

Už ve snu (i když jsem věděla, že ležím na posteli) jsem pomalinku prolezla první chodbičkou (byly asi 70 cm vysoké i široké) a zůstala ležet v první oranžové místnůstce. Během chvíle se mi ulevilo od bolení břicha.

Opatrně jsem vylezla ven a přesunula se do druhé chodbičky do zelené místnosti. Zklidnil se mi žaludek a cítila, ba přímo viděla jsem, jak se křeče rozplývají a unikají chodbičkou ven.

Při návštěvě třetí bleděmodré místnosti se ve mě rozprostřel blažený klid, jako bych se rozplynula celá.

Ach… a se mnou se začala rozplývat i skleněná léčivá chodbičková hvězda.

Po probuzení mi bylo tak lehce a cítila jsem se nádherně. Měla a mám stále pocit, že tuto skleněnou hvězdicovou nemocnici do mého snu někdo poslal a že byla skutečná.

Věřím v tajemné přátele mezi nebem a zemí.
;-)

.
Tipů: 8
» 12.10.17
» komentářů: 14
» čteno: 653(15)
» posláno: 0


» 12.10.2017 - 19:51
Lil, Ty jsi rozený vypravěč a léčivá trojbarevná hvězda tvaru chodeb je skvělý nápad. Proč se mi taky takové nezdají? :-)

ST a Z. S návratem :-) ***
» 12.10.2017 - 19:58
Kajuta: Nu proto, že jsi zdráv ;-)) Děkuji moc za fajný nakuk s komentíkem :-)
» 12.10.2017 - 20:23
1
Hlavně pevné zdraví, ať pochází odkudkoliv...taky už dva týdny marodím:-)
ST + Z
» 12.10.2017 - 20:26
Tara: Měsíc se nemohu zbavit kašle a chodím s tím do práce, únavou večer brzunko usínám, ale už je líp ;-) Děkuji za milou návštěvu i přáníčko, aj tobě zdraví! :-)
» 12.10.2017 - 21:57
Lil, tak jsem si přečetl tvoje dílko. Nechci to zakřiknout, ale mám pocit, že to zatím vypadá docela dobře a zítra snad nebudu muset psát druhý komentář přibližně tohoto znění:

Minulou noc mi bylo strašně moc špatně, jak ještě nikdy... dusil jsem se kašlem, měl šílené křeče v žaludku a několik hodin zvracel.

;-)
» 12.10.2017 - 22:57
Milé, již spící, Slunce, s přikrytými paprsky, přeju Ti také zdraví a energie jak milion stowattových žároviček. :) Tvé fejetony jsou opravdu moc pěkné, tak rád naslouchám tvému pábení. I kdyby jsi vyprávěla o suché trávě, nebo o jutovém pytli, tak budu mít napnuté uši. :)

Vyprávění ti prostě sluší. .)
» 13.10.2017 - 06:22
ttragelaf
kdy příští den a noc
tělo zchuraví a pláče
pálí, bodá.... tlačí

spáče v mdlobách
zas jen víra uzdraví
» 13.10.2017 - 12:04
ST A dej se do kupy.
» 14.10.2017 - 18:18
Kajuta: Slunce spánkem sílu sbírá, by energie mělo pro další den a pozitivní komentíky ku zdraví a síle báječně přispívají ;-) Děkuji ti za ně, milý Kajuťáčku :-)
» 14.10.2017 - 18:19
Ringo: To jsem ráda, tak ať je ti jen skvěle a vesele ;-) Děkujů :-)
» 14.10.2017 - 18:20
ttragelaf: Pravdu díš, děkujů za fajn veršíky :-)
» 14.10.2017 - 18:20
vavaoko: Děkuji, už je líp :-)
» 26.10.2017 - 00:38
Čtu nevím pokolikáté a nějak mi nestačí na Tvé sny a fantazii slova. :)
Tvé psaní je pro mě velký přínos. A inspiruješ...
» 27.10.2017 - 04:46
Kajuta: nápodobně šikulo, však tys taky mou inspiraci :-) Děkujík, radostnim :-)

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Předchozí: Dlouhé stíny | Následující: Bílé proměny

© 2011 - 2024 libres.cz | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku
Ceske-casino-online.cz

Online hry zdarma.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.