(°o°)~Velká sláva na hradě Kolomajzlíku~(°o°)

..no jo,SVATBA..
» autorka: Květka Š.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Ptají se dvě hradní myšky kamaráda netopýra,tak nám řekni Černopírku co se tady bude konat? Když nám to hned nevyzvoníš to začneme z toho stonat.

A to přece nechceš,tak nám to hned řekneš.A proto se náš netopýrek Černopírek pustil trámu a spadl na zem, slyšíte tu ránu?
Myšky k němu honem běží a diví se,on tady leží, tak se teď vedle posadí a netopýra po hlavičce pohladí.
Černopírek se otřepal a šmánkote,vy myší holky,co tu vůbec děláte,teprv je půl deváté.A když si přečtete tady to svatební pozvání napsané v komíně nevím proč se tak brzy honíte.Tak nám to prosím,konečně přečti,my to v tom černém komíně nikde nevidíme,ani náhodou.No jo,tak už buďte potichu a poslouchejte,čtu.

Dnes v poledne se koná svatba na palouku za vodou.

Vdává se nám Vendelínka,Kratinožka se nám žení,to prý bude velká sláva,vážení.A koho si Vendelínka vezme za muže?
Vy jste myšky ale trdla, přece skřítka Kratinožku,včera poslal paní sovu do městečka pro růže.
Vidíte ji?Už se vrací v zobáčku má košíček plný bílých růžiček.
Tak konečně to víme a moc se těšíme.
A myšky,ty známé parádnice honem běží do světnice,na ocásky mašličky na tlapky rukavičky,šaty ty si spíchly hned a ty kočko na nás hleď.
Obuly si střevíčky a už běží,myšičky.
Ale co se stalo?Tady nikdo není,snad jsme se nespletly.
Ale né,povídá skřítek co čeká opozdilé,přišly jste pozdě,všichni už odešli.
Svatební hostina se koná v hladomorně,tak tam běžte ať nečekají marně.
Myšky poděkovaly a šly. Stavily se ještě ve Skřítkomarketu pro svatební dáreček a tam koupily pro nevěstu se zrcadlem stoleček.
Vendelínka byla moc ráda,něco takového si opravdu dlouho přála.
Pro ženicha Kratinožku copak asi koupíme?

Jó,tak to my vůbec nevíme.
Hele,tam je pavouk Buňďa z hradu toho poprosíme o co?
No přece o radu.
Pavouček však rychle utek,už ho vidět není v rožku,ale myšky uviděli moc pěknou rohožku.
Tak u pokladny zaplatily tu rohožku jim zabalili,s velkou mašlí balíček to je krásný dáreček,srdíčka tam přidělaly a do hladomorny honem na svatební veselici pospíchaly.

Cink,cink,ťukají tam skleničky s rosou jedna o druhou ať žijí ve štěstí ženich s nevěstou.
Za dárečky děkujeme,říká Vendelínka,slzičku štěstí uronila a na památku si všechny vyfotila.
Hostina trvala celý den a celou noc a všem se líbí moc a moc….
***tak hodně štěstíčka***

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
hodně štěstí
je to krása
Tipů: 9
» 11.09.17
» komentářů: 8
» čteno: 757(12)
» posláno: 0


» 11.09.2017 - 18:08
Štěstíčko a ST* :-)
» 11.09.2017 - 19:09
Svatební hostina v hladomorně...tam ji možná pořádají i některé modelky... ;-)
» 12.09.2017 - 07:31
Milé a Ringo vtipný...ST:-
» 12.09.2017 - 11:49
Je to moc fajn. ST
» 12.09.2017 - 13:17
vavaoko: Lilith: ze svatební hostiny---díky...
» 12.09.2017 - 13:19
Ringo: ..co se dá dělat...hladomorna je hladomorna.. :-o)
» 12.09.2017 - 13:21
Tara: ...děkuji a Ringo je prostě 1...
» 13.09.2017 - 14:43
Plné nápadů

ST Černopírkovi a myškám

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Předchozí: ~Už několikrát~ | Následující: ~Bude legrace~

© 2011 - 2024 libres.cz | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku