Čas

Pro někoho fyzikální veličina, pro někoho veličina strachu.
» autor: Enter
Čas. Ta noblesní dáma v černém, jdoucí hrdě vlastní cestou, pohrdajíc žádostmi svých poddaných.
Nikam nespěchá, nikomu nepatří, nikomu neslouží.
Plna odhodlání nekonečnu vstříc kráčí, oproštěna soucitu, měníc vše, čehož závojem se dotyká. Nevšímaje si důsledku avšak vědoma si činu, bez špetky provinění nad osudem jiných, vhozených do náruče smrti, pokračuje vdál neměnnými kroky.
Nespravedlností opředen onen zvuk linoucí se šerem, svolává sluhy okamžiku před propast pravdy.
Tik-tak.

Stoje tváří strachu, nuceni rychlé volby, jenž rozhodne o žití ve světle či stínu, marní její kroky nevěříc vlastnímu úsudku. Vše je správně, nic nelze soudit - pro tuto chvíli.
Tik-tak.

Touhou dohnati nedostižnou podléhají beznaději - nepočká.
V nemilost události kvapem se blíží následnice trůnu. Nedělaje rozdíly, kostěnou rukou hmatá po těch, co zapomněli se v přítmí.
Nezvládaje břímě své volby, házejí vinu na bedra ostatních a v zármutku svého činu odsuzují Čas. S žalem a vztekem, linoucí se z úst hříšníků, padají do hluboké temnoty zapomnění.
Tik-tak
-
Tik-tak
Dáma za zvuku svých kroků, bez ohledu na nářky a křivdy, jenž jsou nyní pouhou ozvěnou, bez jediného pohledu vzad, dál kráčí svojí cestou.
Tik-tak.

Pro všechny nedostižná, avšak přítomná.
Bezcitná, ale ke všem rovná.
Milovaná i odsuzovaná.
Tím vším zdá se být, aniž by kdokoli spatřil její tvář.
Tipů: 7
» 20.08.17
» komentářů: 2
» čteno: 579(15)
» posláno: 0


» 20.08.2017 - 07:10
ttragelaf
myšlení času
prožitky času
svědectví času
pravda času
nejistota času
spojenectví s časem
boj s časem
síla a prostor času
» 21.08.2017 - 10:51
STik-STak

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Předchozí: Živly

© 2011 - 2024 libres.cz | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku
Ceske-casino-online.cz

Online hry zdarma.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.