Popkulturní slepenina

Trochu dada styl. Verše byly napsány speciálně pro účel slam poetry, přičemž jsem je nakonec takto nestihla prezentovat. Ale možná k tomu ještě někdy dojde. Úryvky textů z melodií jsou zpívané a jsem zvědava, jestli někdo pozná všechny hity.
» autorka: Gee20
Ooo baby, baby… Obejmi mě, ať vím, že mě máš rád.
Ten včerejší den… It's been a hard day's night.
Chci o tom zas snít, chci o tom jen… Dream on, dream on, dream on, dream on…
A přestože máme oba ty svý roupy, který nejdou odnaučit…tak… We don’t need no education.
Asi už jste pochopili, proč studuji hudební vědu… A nikdy ze mě nebude žádný... Galileo Figaro…
No a když už jsme u toho… Is this the real life? Is this the fantasy?
Na muzikologii se čas nemaří.
A někdy si možná říkáš, když takovou muzikoložku potkáš, že radši… No woman no cry, no woman no cry.
A já zase přemýšlím, jak je to vlastně lepší. With or without you, with or without you aaahaaa…
A nakonec zjistíš v ten osudný den, že to je jen pouhá… Highway to hell…
Kde se jen ztratila má… My baby love, my baby love…
Ta už je dávno pryč. Nezbývá, než místo sladké naivity použít tak trochu vyzývavý kýč… Giuchie, Giuchie, ya ya dada, Giuchie, Giuchie, ya ya here… Měla jsem tě tak moc ráda.
Teď mi zbyl jen suvenýr.
Já to tak cítím.
Vážně.
I feel it in my fingers, I feel it in my toes, the love that's all around me…
Nezmění se to už.
Přestože se můžeš cítit… Forever young…
Tak víš, že tvůj život je spíše trochu punk.
Uznávala jen slamery, co neuměli slamovat, myslela si, že to je známka punku.
Ale holky říkaly, že už je pozdě zas.
And it’s too late baby, now it’s too late.
A chtěla jsem sem vtlačit i Led Zeppelin, jenže na to nemám hlas.
A tak mi zbývají jen ty jemnější romantické hořkosladké blbosti všude okolo nás.
Cause it's a bitter sweet symphony, this life...
V této situaci nezbývá, než si pouhou modlitbu dát… Hallelujah, hallelujah…
A pak už se jen smát. A tančit. A na všechno… I don't wanna go to school, I just wanna break the rules. Boys and girls across the world, Putting on our dancing shoes.
Ale abychom nezabředli do takových mainstreamových vod,
já přemýšlím jak si u vás získat ten bod,
a tak mi nezbývá než srazit paty, zastrčit bradu,
a vydat se zpět do světa undergroundu.
Ale bohužel, zvuky Free Jazz Tria neumím napodobit ani na povel.
A říkám si vůbec, jste na to připraveni?
People get ready, There's a train a-coming…
Tento slam už se naštěstí ke konci chýlí, a já budu muset dát nějakou pecku za chvíli.
V případě mužů - If you want my body and you think I'm sexy, come on honey tell me so…
A v případě žen - Oh Girls - they want to have fun, Oh girls just want to have fun…
Snad jsem se nedotkla některých zde přítomných dam.
A nevím vůbec, jestli ještě zpívat mám.
Ale taky můžu rapovat jako Vanilla Ice,
takový verš nenapíše ani Milan Cais.
Ale můžu si maximálně vy-pípnout oko,
protože rapuju jen jako Čoko Voko.
Víte, ono je docela těžké vytvořit slam a nezůstat při tomto typu humoru sám.
A do toho nevypadat… Like a virgin, Touched for the very first time, Like a virgin, With your heartbeat, Next to mine, Woah, woah, oh, woah…
A protože miluju verše i zpěvy, slyšeli jste teď tyto výlevy. Optimisticky teď hledím do publika, přestože Bob teď někde v zákulisí vzlyká.
Tipů: 1
» 14.08.17
» komentářů: 0
» čteno: 525(8)
» posláno: 0


Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Předchozí: Jen tak | Následující: Jako roční období

© 2011 - 2024 libres.cz | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku
Ceske-casino-online.cz

Online hry zdarma.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.