V hlavní roli zamilovanosti a lásky: lidé

Malinké zamyšlenkování nad tvory lidskými z pohledu mírně erotického… ;-)
» autorka: Lilith
Zamilovanost. Takový báječně příjemný nadnášející pocit.
Láska. Niternější hluboký vjem bezbřehé sounáležitosti.
V hlavní roli lidé. Muž – žena, žena – žena, muž – muž.

V dřívějších dobách bylo namlouvání cudnou záležitostí, ale myslím si, že to muselo být velice vzrušující, když první polibek dostala dívka po několika týdnech někde ve skrytu na lavičce v parku… Umím si představit natěšenost mladého pána, kterou musel tak dlouho skrývat…
Jsme pořád stejní lidé, znáte to, když nás někdo zaujme, to chvění po celém těle, lechtání, nebylo to asi zrovna lehké. Ale později svatební noc… objevování všeho skrytého… ach… jak otevírání pokladu.
Ve starých filmech to neuvidíme a naše prababičky a pradědové nám to už nepoví.

Dnešní babičky a dědové jsou krásní. Sice vyrůstali po válce a později komunismu, ale láska kvete v každé době. Lidé víc drželi při sobě a také si byli možná věrnější… a jejich milování asi praktičtější, připadá mi, že romantikou a sexuálními hrátkami se víc šetřilo, ale kdo ví…

Kluci a muži dneška jsou jak z in časopisů, většinou voňaví, nikde ani chloupek, dokonalý účes, značkové oblečení… ale na druhou stranu sebestřednější (až na skvělé výjimky). Typické máničky už ubývají i na rockových koncertech, ale tam se ještě najdou i přirozeně chlupaté hrudníky...
Dívky a mladé ženy nejsou již ostýchavé panenky (až na malé výjimky), ale většinou navenek sebevědomé, také často zahleděné do sebe a na své potřeby (až na fajn výjimky).

Muži jsou možná eroticky trochu hravější, než dříve (až na drsnější výjimky, kdo ví…).
Dívky se stávají dominantnějšími a dle vyprávění snad i ztrácejí svou něžnost, tu opravdovou, kdy se zamilují celým srdcem… Většinou je to jen chtíč, honem rychle sex, pilulku na to a je to. „Možná se někdy zas potkáme, bylo to super…“ „ Jé, holky, já ho miluju, ten byl skvělej!“ Ale patří to k životu.

Jakoby však ze světa pomalu mizelo to nádherné oťukávání se, hrátky, a to i ze soukromí… něha, hlazení, mazlení, užít si jednu, dvě, tři hodinky rozkošné blízkosti s tím druhým, věnovat si vzájemně čas… opravdová niterní láska… rozechvěle hřejivé bušení srdce, až nás po těle nádherně mrazí, vychutnat si milování.

Bohužel se i stává, když mladík dívku opustí, ona ho udá za údajné znásilnění, jako pomstu… kluk zas její intimní fotky zveřejní… jako pomstu.
Opravdu se to děje a je to šílené. Svět zdrsněl, ale není se co divit, když se podíváme na dění kolem sebe… PC hry, terorismus, sobectví, hamižnost, msta, ostré lokty, atd… uuff.

Víte co, pánové, povězte své manželce ve zralém věku, že je krásná a uvidíte ten nádherný úsměv nebo možná řekne: „Co to plácáš, dědku, vem si brejle!“ (Ale i mladší to samozřejmě ráda uslyší...)

Dámy a dívky, obejměme svého milého, darujme mu svou ženskost v něžnostech… a také se zeptejme srdce, zda je to skutečně ten pravý, kdyby se cokoliv zvrtlo… (U pánů nápodobně...)

Milé ženy, hýčkejme si své muže, bez nich život naplněným životem není…

Pánové, hýčkejte si své dívky a ženy, bez nich by život nebyl na Zemi…

Užívejme si jeden druhého, vždyť jsme tu jen na chvíli…

;-)

.
Tipů: 12
» 30.04.17
» komentářů: 17
» čteno: 1120(17)
» posláno: 0


» 30.04.2017 - 21:56
Líbí se mi, milé Slunce, to "v hlavní roli zamilovanost". :) V dřívějších dobách bylo namlouvání cudnou záležitostí... kde jsou ty časy Oldy Nového (zavřete oči, odcházím). :) Krásně jsi to popsalo, včetně objevování a přirovnání k pokladu. :)

Dnešní babičky a dědové jsou krásní.
To je krásné. :)

Třetí odstavec - každému co jeho jest. :)
Ke čtvrtému odstavci bych asi řekl: svět zrychlil.
A k pátému: není nad to věnovat si vzájemně čas :)
Moc hezky jsi to napsalo. :)

Bohužel se i stává, když mladík dívku opustí, ona ho udá za údajné znásilnění, jako pomstu… kluk zas její intimní fotky zveřejní… jako pomstu.
Souhlas. A děje se to docela běžně. :-(

Konec jsi povědělo moc pěkně, líbí se mi moc. :)
Usmívám se. :)

ST a Z
» 30.04.2017 - 23:23
Cudně špitnu, že já na sobě chlupy mám, často i kočičí. (ostýchavý smajlík)
» 01.05.2017 - 00:12
Kajuta: Milý Kajuťáčku, děkuji za tvůj parádní komentík a usmívám se taky ;-)
» 01.05.2017 - 00:13
Ringo: I tvému komentíku se usmívám a díky díky :-)
» 01.05.2017 - 09:55
Já myslím, že mladí byli vždy hravější. Tedy navenek. Co se dělo za dveřmi ložnic našich babiček a dědečků, nemůžeme vědět. Oni to tajili. Byla to prostě důsledně soukromá věc.
Ale líbaly se ruce, otvíraly dveře, smekaly klobouky a dávala přednost.
Také byly nevěstince, kam si i ženatí muží občas odskočili a nebylo to nic proti ničemu.
Já to prostě vidím jako vývoj. Vše se vyvíjí. I sex.
Jen láska buď je, nebo není. Nic mezi tím.
Tobě ST
» 01.05.2017 - 09:58
vavaoko: Pravdu díš a ja ti mockrát děkuji za tvůj názor :-)
» 01.05.2017 - 10:03
Ludmila Plšková
u tvého dílka nostalgicky vzpomínám na krásné časy,díky.
» 01.05.2017 - 10:09
Ludmila Plšková: Díkujíkuji moc za milou návštěvu :-)
» 02.05.2017 - 00:06
Hezká minuloST._)
» 02.05.2017 - 20:22
Inspirované i za současnoST vděčné ST ;)
» 03.05.2017 - 14:22
Hazentla
Konečně jsem se dostala ke komentáři :-)
Hezká úvaha (i když čekám, jestli se tady ozve nějaký nespokojený hráč PC her, které jsou tady v jedné lajně s terorismem a jinými zly)...
Ale osobně si myslím, že jsou lidi pořád stejní...V zamilovanosti, v lásce a ve všem, co s tím souvísí. Kolikrát se mi stane, že čtu o nějaké osobnosti z dávné historie a říkám si, že se toho zase až tak moc nezměnilo...
Jiná věc ale je, že v dnešní době se tak nějak stalo zvykem, spoustu z těch intimit probírat, respektive prožívat veřejně.
To, o čem se dřív nemluvilo, se dneska dává na facebook :-)
Do jisté míry... to není zase tak špatně, do jisté míry je to konec kouzelného tajemství. Ale myslím, že se světem to není tak nahnutý - troufám si říct, že každej, kdo byl někdy aspoň zamilovanej, si to užil i s oťukáváním a nádhernou blízkostí a vším, co k tomu patří... bez ohlednu na to, jaká je zrovna doba.
» 03.05.2017 - 17:27
Tara: Gándhí: Děkuji vám za milé zastavení :-)
» 03.05.2017 - 17:36
Hazentla: Díííky velkÓzní za tvou návštěvu a fajný komentíček :-)
z PC her jsem měla na mysli tu vošklivou, co se teď prohání světem a ubližuje dětem... brr... a všechny masakrostřílecí...
facebook nechci a nemám, ale modro funguje taky pro trochu toho nevinného svěření se ;-)
Když jsem úvahu psala, většinou jsem se usmívala, neb jsu člověk v jádru pozitivní :-) takže je všechno v pořádku, svět se zatím snad nenahnul, jen se drobet mění ;-)
» 03.05.2017 - 19:55
Prostě hýčkejme se navzájem, ST.
» 03.05.2017 - 19:56
Psavec: Báááť, to je onoo :-) Díííky :-)
» 05.05.2017 - 02:56
ttragelaf
třeba se kolem toho chodí denně
pak se to pohne jak Bastila
pak to přijde jako Niagara
jako voda ze zdymadel
šleh vanilkové zmrzliny
opečeného prasete
pád střechy stadionu
a člověk jen kouká

ono se zatím nic neděje
vůbec nic a přitom
se úplně všechno převrátí
» 11.05.2017 - 04:31
ttragelaf: Díky s poklonkou ti za skvělý komentík :-)

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Předchozí: Čekání na vůni | Následující: Zlá tucha

© 2011 - 2024 libres.cz | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku
Ceske-casino-online.cz

Online hry zdarma.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.