V kanibalské restauraci

Varování: jen pro odolné žaludky!!! ;-))
» autorka: Lilith
Že prý nemůže existovat kanibalská restaurace? Ale ano.
Jmenuje se U Lenny Morbid.

(viz mé dávné dílko Hostina u Lenny Morbid) – od té doby si v menu polepšila…

A já ji právě teď znovu navštívila.

Menu hodně pestré zdá se, polévkou skvělou začíná. Když servírka s kostí vmotanou do drdolu ji na stůl postavila, krásné modré oči plovoucí ve vývaru mezi osmaženými lupínky nehtů mne pozdravily… mrkly tak mile a přátelsky…

A dáma, co držela snad dietu, malíček v salátě si objednala a pro malý hříšek palec nohy do voňava vyuzený.

Pán, co seděl vedle mne u stolu, přál si celou mrtvolu, nakonec mu stačila jen mužská noha do křupava pečená. Avšak chtěl ji reklamovat, neb nebyla zas tak dokonalá. Vydloubával kuří oka a ponechal je jak korálky seřazené na okraji talíře.

A páreček milenců s láskou do talíře hledí na dvě krásně spečená srdce v krvavé kořeněné omáčce. Toť pozornost restaurace pro věrné páry.

V kuchyni je živo. V kleci potraviny na svou potravu čekají, až si kuchaři zdravě vykrmí každý svého svěřeného člověka.
V kanibalské restauraci totiž samé delikatesy, žádný ovar. Všechno masíčko pěkně libové. Ale kuchaři za to mají tučnou provizi.
Některé potravině chybí malíček, jiné ruka či noha, maso na talíři je opravdu vždy čerstvé. Lomcující o mříže jak v posilovně. Paže pak chutná výborně.

A oblíbená játra zásadně jen z abstinentů a specialita - ledvinkový guláš pro fajnšmekry. K ožužlání pak pečená žebírka, ach…

Sedím na stylové židli mistrem katem vyrobené z lidské pánve a stehenních kostí, polévku srkám s půlky lebky… a kolem právě procupital svalnatý číšník jen v roušce bederní… když zády se otočil, měl v jedné půlce zadku krásně hladové kousnutí…

Restauraci vřele doporučuji :-)

Au, někdo mě kous!!!

;-))


.
Tipů: 12
» 21.03.17
» komentářů: 11
» čteno: 971(12)
» posláno: 0


» 21.03.2017 - 20:06
Pěkný drsoň, Lil, ale Ty to umíš krásně naservírovat. :)
Líbí se mi servírka v neandrtálském hávu, vývar z očí, co mrkají, no teda, nehty jsou dobré na postavení lodi, třeba by to šlo. .)

Salátový malík - a co nějaká žebírka? :)
Kdo křupe - ten jede. .)
To spečené srdce pro dva je ovšem lákavé. :)
Není to náhodou restaurace v perníkové chaloupce? :)
Ať jsou tlustý na tři prsty. :)
No konečně jsme se taky dostali k těm žebírkům, už jsem se skoro lek, že mi málem zaskočila ta játra...

:)

ST a Z
» 21.03.2017 - 20:07
Kajuta: Hlavně, že snad trochu chutnalo a já ti děkuji za milou návštěvu ;-))
» 21.03.2017 - 20:50
Obzlášť v dřívějších dobách měl host občas skoro až pocit, že ho kousne spíš číšník...
Velmi originální dílko.
Já se teď jdu fakt navečeřet... (hladový smajlík)
» 21.03.2017 - 23:47
Já vysílám smajlíka překvapeného a nasyceného. ST, Lil:-)
» 22.03.2017 - 00:48
Lilinko, krásně mi ty dobroty servíruješ. Děkuji :-)

ST a Z
» 22.03.2017 - 06:39
soucko.e: Tara: Ringo: Milí věrní modrásci, děkujík vám velikózně :-) Dobrou chuť ;-)
» 22.03.2017 - 09:41
Já si občas také rád kousnu.
ST
» 22.03.2017 - 19:57
vavaoko: Nechť ti šmakuje :-)
Děkuji :-)
» 22.03.2017 - 21:28
ST...a dobrou chuť
» 23.03.2017 - 09:55
přiznám se, že radší budu hladovět.....ST
» 23.03.2017 - 20:07
jitka.svobodova: Květka Š.: Každýmu hald šmakuje něco inčího :-)
Děkujík vám :-)

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Předchozí: Vstoupils mi do básně | Následující: Nudlička života

© 2011 - 2024 libres.cz | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku
Ceske-casino-online.cz

Online hry zdarma.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.