Konec

» autorka: Le-tulle
Je konec pohádek i baladických triků, jen v krvi doutná popel snů. Je konec královen i poustevníků, jen psí vytí kraluje noc,proroctví šeredné vykladačky. Pod listy kapradin zpráchnivěl závoj hradní paní, vějíře mraků zakryli kolébku měsíce, v níž navždy usnulo tajemství. Nad prohlubněmi času hledáš svůj stín,nad tebou noc visí, hlas kytar a mandolín,slova důvěřivá tolik už známá a přece nová na rtech nových milenců. Pak častokrát obejmeš hlavu dlaněmi, nebude slyšet docela nic,jen čas- kapesních hodinek tikot. V skořápce těla doutnají jiskry a snad vzplanou, čekejme na rozuzlení! Hrůza z času, hrůza z neřesti i lásky. Neznáme času,jenž naplňuje naději, neznáme času, jenž dovršuje smutek. Uprostřed noci zastřené závoje mrtvé nevěsty, která při modlitbě za klekání myslí na svou první a poslední lásku. Z té poslední kytice růží jde vlna nejprudšího opojení a věci dojdou svého zpopelnění. Je konec!
Tipů: 5
» 15.03.17
» komentářů: 2
» čteno: 596(10)
» posláno: 0


» 15.03.2017 - 10:01
Zaujalo. ST
» 15.03.2017 - 10:16
Adramelech
"naplnˇuje" - to nevypadá moc dobře; zkus na klávesnici nejdřív ťuknout háček a teprve potom to písmeno, nad kterým ten háček chceš mít.

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Předchozí: Zklamaná

© 2011 - 2024 libres.cz | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku
Ceske-casino-online.cz

Online hry zdarma.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.