*Řemeslo?*

» autor: Tomáš
Samozřejmě je lékařská činnost v první řadě řemeslo, s přídavkem umělecké, což se týká nejen chirurgie, ale i chirurgických podoborů, kde se uplatňuje hlavně manuální operativní činnost a zručnost. Tomu se dá i musí naučit a vyučit stejně tak, jako je tomu i v ostatních řemeslech.

Velmi důležité ale je, jaký k tomu má dotyčný aspirant talent a taky zájem, aby své znalosti prakticky a úspěšně uplatnil. Zvláštním je ovšem to, že se lékařské povolání zabývá zdravím jako oborem, který je většinou lidí považován za obzvlášť cenný. To ale znamená pro lékaře patřičně vysokou zodpovědnost v péči o pacienta a jeho blaho, což vyžaduje vždy největší prioritu.

S tím souvisí, že pacient může důvěřovat lékařovým znalostem a vědomostem ohledně svého onemocnění, že je lékař správně posoudí, adekvátně léčí a v případě, že narazí na hranice vlastní odborné kompetence ho předá jiným odborným kolegům nebo klinice.

Kvalita lékaře se ve veřejnosti rozkřikne a úkolem lékařské samosprávy je dále zajistit a zabezpečit vhodným způsobem vysokou úroveň dotyčné ambulance nebo kliniky.

Pomoc potřebující pacient by měl mít i dnes možnost s plnou důvěrou se obrátit na lékaře nebo kliniku a očekávat jejich současný odborný standart v péči o něho bez postranních finančních nebo i jiných úplatků.
Tipů: 11
» 09.03.17
» komentářů: 7
» čteno: 855(11)
» posláno: 0


» 09.03.2017 - 16:09
To se tématicky dobře hodí k mé činnosti asi před hodinou – poslouchal jsem 17. díl staré Nemocnice na kraji města. Končil něžnými slůvky z úst MUDr. Štrosmajera „kráávo nebeská!“
» 09.03.2017 - 18:57
ST
» 10.03.2017 - 09:23
Tomáš a Ringo...zamyšlení i zasmání se:-) a ST
» 10.03.2017 - 15:54
Jsi dobrý lékař, milovaný pacientkami a to se každému nestává....ST
» 10.03.2017 - 17:06
vavaoko: Tara: Ringo: jitka.svobodova: děkuji za komentíky a pozitivní hodnocení :-))
» 10.03.2017 - 18:06
Ano, bylo by to krásné, kdyby to tímto způsobem vždy fungovalo!
» 12.03.2017 - 20:27
Asi by to tak mělo být ale: mám křivě srostlé nohy po havárii díky chybné aplikaci dlahy, ledvinu mi vzaly zbytečn aj. I tak mám většinou důvěru v lékaře. Minimálně o 150% větší než v jakéhokoliv politika.

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Předchozí: *MNICH* | Následující: *Přímětice*

© 2011 - 2024 libres.cz | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku
Ceske-casino-online.cz

Online hry zdarma.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.