ZPOVĚĎ MÁGA

tak jsem šel kolem jedněch dveří toto vyslechl, může to být poučné...pro některé...
» autor: ještěr
Pro všechny jsem, zároveň však pro nikoho, guru nejsem, najít mě musí ten, kdo rady mé žádá...

Čas strávený se mnou drahý jest, platíš za to, že s jiným potřebnějším mám být, rada i léčení duše nebo těla zdarma, byť obé nejdražší je...

Mohu vidět i měnit životy minulé, ale do karmy zasahovati nebudu, není to mé právo, jen zbytečnou křivdu odstranit lze....

To, že minulé vidím, neznamená, že regresy ti udělám…varuji před ní, osoba nepřipravená toliko šoku dostane a informace důležitá v hrůzném zážitku hrůzy zanikne...

Hypnózu nepoužívám a považuji ji za nejhorší praktiku lidí chtivých ovládat jiné a důrazně před ní varuji všechny...

Znám i budoucnost tvoji pokud chci, smíchu mi nepřidá, právo psát do knihy osudu si nepřivlastňuji, ale poradit a nalézt chybu mohu...

Energii na dálku neposílám, byť mohu, raději rukama léčím, však pouze na příkaz nejvyššího, rány řežu a ohněm čistím, mé léčení bolí, ale mnohého mohu, jinak do léčení běžného nevstupuji...

Meditaci praktikuji, na cestu svoji nikoho nepřivádím, každý svou cestičku na vrchol najít si musí sám..

Ego tvoje hýčkat nebudu, tvoji duši léčit budu, jak spráskaný pes ego odejde...

Věz však, že pouze s energiemi čistými a bytostmi andělskými výhradně pracuji, na hloupé amulety nevěřím, duchy zemřelých nevyvolávám, stejně nepřijdou, se starými bohy nemluvím, démony nesnáším a oni mě taky

Tak se rozmysli, zda své peníze za bolest ega a těla dáš, nebo zaplatíš svojí mnohdy zbytečnou zkušeností, rada posunout tě může…

Však věz, že vím, kdo fňukat mi přijde, rada marná, a ničeho nezměníš…
Tak hledej…
Tipů: 1
» 13.11.16
» komentářů: 2
» čteno: 537(10)
» posláno: 0


» 14.11.2016 - 11:50
ttragelaf
.. děkuji za informaci.. ST
» 14.11.2016 - 18:08
krizekkk
S čarodějema je někdy sranda. :-)

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Předchozí: POHÁDKA PRO VŠECHNY | Následující: PODIVENÍ

© 2011 - 2024 libres.cz | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku
Ceske-casino-online.cz

Online hry zdarma.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.