Krásný a hořkosladký

Nahlédnutí do reality a neb, úryvek z mého deníku. Pro odvážné :-)
» autorka: Venuše
...A ty moje lásko dnes balíš do nemocnice. 2 pyžama, pantofle, župan…A já, já začala plakat. Mlčky jsi mě pohladil po vlasech. Často není třeba slov. Dolehl na mě smutek nad tím, že nic nebývá tak jak jsme si přáli a že život nám chystá další zkoušky jak by ty předešlé prostě nestačili. Hej chlape, koukej se vrátit koukej milovat do posledního dechu, protože mě pod srdcem roste nový život. Tvé děti. Jsou ještě tak malé a zranitelné. Jaký by byl jejich život bez táty. A to nemluvím o těch 3 co tu už jsou, co teď tolik touží po tvé pozornosti, těch co ještě teď štěbetají a nechtějí spát. Zlobíme se na ně a přece víme, že to jejich pobíhání po domě je tak krásné...
A jak bych žila já bez tvé lásky. Já vím žila…ale ty se vrátíš vím to. Máš sebou přece andílka. Toho co vyplavilo jezero Como na naší poslední cestě, toho co jsem našla na pobřeží. Toho, co nás pohotově vytrhl z pocitu, že si nerozumíme a uklidnil naše vnitřní šrámy.
Je to celé jak z románu, ne nemyslím že hloupého, spíše románu, který psal život. Krásný život. Hořkosladký a báječný život. Jo román…pořád říkám, že napíšu román. Román o mě a mých vzletech a pádech. Román o tom, jak to v ženském světě chodí, světě, jemuž někdy vůbec nerozumíš, ale vím, že by jsi chtěl. Taky bych ráda sepsala všechny tři naše cesty. Benátky, Belgie, Sever Itálie, ne holá fakta, spíše to co na takových cestách prožívám, s jakou radostí se dívám pod povrch všech těch krás, jak ráda se jich dotýkám…tolik bych chtěla psát. Někdo však do mé, tehdy dětské mysli vložil pocit, že nejsem dost dobrá. Kurva, taková blbost. Snad dokážu naše děti tohodle pocitu uchránit. Pohádky, básně, projekt pohádky na míru, kniha s vtipným popisem léků z homeopatie a navrch ilustrace. Chtěla bych číst, psát a tančit. Tanec…och jak dlouho po něm toužím. Být spoutána pohybem…odevzdat se mu, a nejen jemu, také hudbě. Mít hedvábné šaty a žádné prádlo, jen vítr, bosé nohy a vnitřní tóny jež vedou každý krok.
Jsem snílek…a ty, ty mi říkáváš, že díky snění překračuji hranice myslitelného, že si něco umanu, všichni to zpochybní a já stejně jdu a udělám to. Ano jí vím . Někdy to stojí peníze, čas a nic z toho. Nebo ne tak docela NIC. Zkušenost, pocit, že smím vyšlapávat vlastní cestu a ne nutně jít s davem, nemám ráda dav. Bojím se uniformity, děsí mě stejnost a slepá poslušnost…ale teď, teď mám opravdu strach. O tebe, děti o nás…o malé bublinky…Jediné co vím je, že zítra budu zase ta statečná holka co vstane jako by nic a o všechno se postará…Láska je silnější než strach, a láska stále žije!
Tipů: 14
» 30.10.16
» komentářů: 17
» čteno: 986(14)
» posláno: 0


» 30.10.2016 - 22:33
STrach svazuje:-) hodně štěstí rodince:-)
» 30.10.2016 - 23:41
S pokorou ST
» 31.10.2016 - 08:36
jsi...
» 31.10.2016 - 08:56
ST
» 31.10.2016 - 09:02
Tara: Ano svazuje, ale je i přítelem, který odhaluje na čem nám skutečně záleží!
» 31.10.2016 - 09:02
Láska: Děkuji moc za návštěvu i tip!
» 31.10.2016 - 09:02
enigman: Děkuji za přečtení tak dlouhého textu :-)
» 31.10.2016 - 09:03
vavaoko: Moc děkuji za milou návštěvu!
» 31.10.2016 - 09:32
Milena
ST
» 31.10.2016 - 11:38
ttragelaf
je to všechno tak všední, tak obycejne, tak obecne sdilene. .. a najednou - pak - když se to otřese v základech jistoty - když to už nemusí byt zítra samozřejmostí. ... jak je to pak krásně napsáno!
ST***
» 31.10.2016 - 19:17
Bezva napsané...
ST
» 31.10.2016 - 19:44
ttragelaf: Děkuji za přečtení...víš, pro mě je za poslední roky všechno dost vzácné, i to obyčejné. Pořád mi někdo mizí ze života, za posledních deset let neznám klid...Ale i tak ten život miluji...
» 31.10.2016 - 19:45
Lilith: Děkuji moc za ochotu přečíst
» 01.11.2016 - 05:22
tak zřetelné a čisté jako je život....ST
» 01.11.2016 - 08:12
jitka.svobodova: Děkuji za přečtení i komentář...ano, co jiného najít v deníku jedné snílkovské ženské :-D
» 02.11.2016 - 11:47
Krásný a hořkosladký a občas i trošku slaný ....
» 06.11.2016 - 21:25
kasparoza: Ano, bývá i slaný...Děkuji za návštěvu!

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Předchozí: Láska v každé kapce | Následující: Královnička

© 2011 - 2024 libres.cz | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku
Ceske-casino-online.cz

Online hry zdarma.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.