(°;°)~Skřítkové z Ohňové země~(°;°)

..a další skřítkové....hoří?..
» autorka: Květka Š.
~~~~~~~~~~~~~~~~
My skřítkové opravdu žijeme v Ohňové zemi,za sedmero horami a za pěti loužemi.
Ty hory,no nic moc,ono je to vlastně sedm kopečků.
A mezi kopečky a loužemi jsou samá políčka a taky tady jezdí každou neděli parní vlak.A to i z jedné jiskřičky je ohýnek raz dva,oheň natotata.
Skřítkové z Ohňové země jsou však hasiči a požárníci a ti každý oheň a požár hned uhasí a zničí.
Mají hasičská auta, tři a červená,dlouhé hadice,houkačku a blikající majáček,když někde hoří tak natotata a v cukuletu jsou tam a hasí a hasí a hasí.
U každé z pěti louží mají postavené čerpadlo na vodu a to čerpá a čerpá až jsou louže prázdné a nic už nikde nehoří.
Další vlak jede až příští týden a taky je kolem kolejí moc a moc mokro.Teď oheň nehrozí.
Vrchní hasič,skřítek Poprluch,houkačkou svolal všechny skřítky a povídá,musíte z vedlejší přehrady načerpat vodu do prázdných louží a hasičská auta dát do pucu.
Hadice smotat,auta namazat a naleštit ať je všechno jako na výstavě a hlavně v úplném pořádku.

Ale není,jedna hadice nám chybí,někde jsme ji zapomněli ale kde?
To je ale záhada.
A to už se zlobí i sám Poprluch,láteří a hubuje jako čert.
Co jste to za hasiče,jak se vám to mohlo stát?
Nechat zrovna tu nejvíce důležitou hadici kdoví kde.
Tak čelem vzad a pochodem vchod a deset skřítků hasičů pochoduje na pole a hadici hledají.Tady i tam ale hadice nikde.A co dál,teď nás šéfík Poprluch bude honit po celé krajině a okolí.
Klapy klap,co je vám?
Ptal se starší čáp,pan Dodo,tak povídejte,pánové.
A ti se dali do povídání….…a teď tu hadici musíme najít,hledáme
a chodíme pořád dokolečka a nic a nic a nic.
Pojďte sem,sedněte si mně na záda a poletíme,určitě něco z výšky uvidíte.
Jo,to je prima nápad a čáp Dodo se skřítky nabral výšku a už krouží nad krajinou.A helemese,tam je naše hadice.
Vzali nám ji zahradní skřítkové,tak milý Dodo,prosíme tě dolů ať si to pořádně s těmi zahradníky vysvětlíme.Dík.
Čáp přistál a skřítci hasiči a zahradníci se dali do řeči.

My jsme mysleli že tu hadici už nepotřebujete a nám tu něco takového chybí.Můžeme si ji půjčovat?

Poprluch ten bude taky pro.Tak díky.My vám dáme ovoce,zeleninu…

~~~~~~~~~~~~~~~~
pojede,nepojede...
taky hasiči
Tipů: 11
» 13.10.16
» komentářů: 12
» čteno: 924(14)
» posláno: 0


» 13.10.2016 - 16:27
Jsou to STatečný kluci
» 13.10.2016 - 17:15
No to je úplně jako mezi lidmi, ti se také vždy dohodnou a vzájemně si vyjdou vstříc. (jako blázen mrkající smajlík)
» 13.10.2016 - 17:50
ST
» 13.10.2016 - 17:54
krizekkk
1
Tak by mě zajímalo, jestli jsou i skřítkové žháři... ;-) ST
» 13.10.2016 - 18:35
To je taková pohodička číst tvé příběhy, skřítkům velikánské ST :-)
» 13.10.2016 - 19:38
vavaoko: Ringo: Kajuta: ...mé veliké díky...
i od těch mrňousků (:-)
» 13.10.2016 - 19:41
krizekkk: ....oni snad né...a když jo tak jedině mrňavej vohýneček,móc mrňavej...:-)
» 13.10.2016 - 19:43
Lilith: ...Lilitko,všichni skřítkové--hlavně ti moji--tak ti srdečně děkujíííííí...........
» 14.10.2016 - 08:36
ttragelaf
... abychom se mohli v neděli vozit- musí skřítkové držet pohotovoST
» 14.10.2016 - 15:47
Paráda!
» 14.10.2016 - 21:05
detektor
Super....ST
» 21.10.2016 - 18:12
Bezva, ST.

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Předchozí: ~Čtyři cesty~ | Následující: ~Vítr češe vlasy~

© 2011 - 2024 libres.cz | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku
Ceske-casino-online.cz

Online hry zdarma.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.