Prolog

Dračí báje- Co bylo dříve?
» autor: Zlatokop Henry
Draci, kteří kdysi žili v horách, již vymřeli. Nepostihl je stejný osud jako pravěké ještěry. Neskolila je doba ledová, mor či jiná infekce. Silné draky vyhubili obyčejní lidé.

Možná namítnete, kdyby nežrali draci princezny a mladé panny, tak mohli žít stále. Velký omyl!!!

Draci neměli ve zvyku lidem ubližovat. Pouze lidem vraceli stejnou mincí.

Bylo to tak.

Když v horách napadlo hodně sněhu, nastal pro lidi velký problém. Neexistovala žádná technika a nejlepším dopravním prostředkem se staly saně.
Dračí babičky, maminky dcery a všechna dračí písklata se staly obětí lidské touhy po blahobytu. Dračí samičky a děti na rozdíl od samečků neměly svá těla porostlá drsnými chlupy a šupinami. Saně měly krásně hladká bříška, na kterých se po sněhu sjíždělo velmi pohodlně. Když sníh roztál, nastaly zotročeným saním a jejich mláďatům hotové galeje. Saně a dračí děti musely lidem tahat těžké povozy kamenitým krajem.

Zoufalí draci bránili své ženské protějšky a děti proti nespravedlivému příkoří. Začali bojovat. Marně. Dračí velká a neohrabaná těla, byla pro vychytralé lidi snadným terčem. Lovci draků vyhubili silné dračí jedince lstí a podvody. Jako zákeřný had se nad draky stáhla lidmi vytvořená dračí smyčka. Draci se ocitli v pasti a nastala jejich poslední hodinka.

Když padly únavou a vyčerpáním poslední dračí ženy a děti, domluvili se lidé, že nepřiznají svoji chybu. Prohlásili, že draci vlastně nikdy neexistovali.

Král rebelů a dobrodruhů Zlatokop Henry vzal na sebe nelehký úkol. Omlouvá se za lidské chyby celému dračímu plemenu.

Jako důkaz o výskytu draků na naší planetě ukáže Zlatokop Henry další ze svých pokladů. Budeme moci spatřit opravdové dračí vejce. Můžeme doufat, že se v budoucnu podaří lidem napravit hanebné chování svých předků. Možná zkamenělé dračí vejce díky nové technologii ožije.

Zázraky se totiž stále dějí.
Tipů: 5
» 02.09.16
» komentářů: 12
» čteno: 1148(13)
» posláno: 0


» 02.09.2016 - 16:20
Obyčejný člověk zvládá vyhubit vše.
Přála bych si oživit dračí vejce a alespoň na chvíli....vrátit se do říše pohádek
ST.
» 02.09.2016 - 16:48
Mnozí lidé by si měli vzít z draků příklad a pracovat jako kdysi oni.
» 02.09.2016 - 17:22
krizekkk
Jseš hotovej Ezop. ST ;-)
» 02.09.2016 - 20:12
Ezope, ST
» 02.09.2016 - 21:37
Tara: krizekkk: trochu se toho přirovnání bojím. To jsem psal ve vlaku :)
» 02.09.2016 - 21:39
Ringo: budeš jim příkladem? :)
» 02.09.2016 - 21:41
řeka: to vejce vypadá kouzelně :) za půl roku bude k vidění
» 03.09.2016 - 01:12
Byl bych raději, kdybys byl příkladem ty...a táhnul... ;-)
» 03.09.2016 - 10:06
Ringo: za tahouna si tu ty :)
» 01.10.2016 - 13:51
:-)
» 11.10.2016 - 10:36
ttragelaf
... skrze Ezopovy oči. .. osud nejedněch porobenych
» 05.01.2017 - 17:43
Hezka pohadka :-)

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Předchozí: Občas se stává | Následující: Předvánoční

© 2011 - 2024 libres.cz | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku
Ceske-casino-online.cz

Online hry zdarma.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.