(*o*) ~Obláčkový bubáček~ (*o*)

..o jednom bubáčkovi a babiččiných buchtách..(:-)..mňam..
» autorka: Květka Š.
~~~~~~~~~~~~~~~~
V neděli pekla babička tvarohové buchty a dala je na míse do komory vychladit.
Z komory je slyšet mlaskání a samé mňam, mňam a ještě si dám… Tak to tedy né, zlobí se babička, v komoře si na buchtách asi někdo pochutnává. Pomalu otevřela dveře a co to vidí?

Nad buchtami se sklání něco jako obláček, má velké oči velkou pusu a jak se cpe, tak se cpe. Jedna buchta do pusy, druhá buchta do tašky.
A zase. Tak to by stačilo. Co jsi zač?
A babička na obláček přiklopila velkou sklenici od okurek.
Pusť mě ven, ty buchty jsou moc dobrý, já jsem obláčkový bubáček a ty buchty v tašce mám pro mé obláčkové brášky.
A jestli se nevrátím za světla domů, bububu,tak si můj taťka osedlá koňaslíka a bude mne hledat.
A bude vás moc a moc strašit. No, to se teda opravdu bojím, cha, cha, cha, směje se babička.
Na, tady máš ještě další buchtu a leť domů. Bubáčku.
Příští týden budou buchty s mákem, tak jestli chceš, tak přileť i s koňaslíkem.
A jak ten koňaslík vůbec vypadá? A má taky rád buchty?
Má a jak. Díky, tak za týden jsme všichni tady.
A obláčkový bubáček frnk a letí domů až za starý mlýn za komín u vysokého smrku tam dělají všichni to své vrkukukuku.Kuku.

Tak tady bydlí celá bubáčkovic rodina. Bublík, Bubla, máma Bubula a táta Bubulík a taky žlutomodrý koňaslík.
Ahojkukuj, už jsem doma a nesu vám od babičky buchty a taky pozvání. I pro tebe koňaslíku. Ale to tě napřed budeme muset dočista vyprat.
Pojď si pro buchtičku, lákají ho bubáčci. Koupání nemají koňaslíci rádi, ale buchty, mňam, ty přímo milují.
A tak se nechal chytit, vyprát a vyžehlit.

Týden utekl jako mávnutí proutkem, makové buchty čekají,tak letíme, frr, frrr, frrrr…..
Babička už čekala ve dveřích a kouká na koňaslíka.
Ty nejsi ani koník ani oslík ale obyčejný zajíc jenom žlutomodře proužkovaný. Ale i tak jsi moc roztomilý.
Pak se celá rodina obláčkových bubáků i s koňaslíkem pustila do buchet. Babičce poděkovali a dali ji korálky z klokočí, pro zdraví, kouzelné.

Pak se rozloučili, my se stěhujeme do Horní Dolní, tam jsme ještě nebyli.
Tak ať se vám tam líbí, povídá babička a když dostanete chuť na buchty tak přileťte, ale napřed mi sem pošlete koňaslíka.
Já vám napeču buchty třeba i povidlové.
A bubáci se otočí, ještě jednou poděkují a letí …
Cestou dělají to svoje bububu…
To je najednou obláčků nad babiččinou zahradou.
A z každého pak padá déšť. Ale ten zlatý, ten co jenom kvete a neprší.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
tady bydlíme ♥
☻mňam☻...to si dám
Tipů: 12
» 06.08.16
» komentářů: 12
» čteno: 872(14)
» posláno: 0


» 06.08.2016 - 17:17
ani bych se moc nedivil, kdyby dělala máma Bubula dost často bublaninu. Pokud sis ovšem všechno nevymyslela a nevěšíš nám bulíky... :-)
» 06.08.2016 - 18:41
Jůů, to jsou chutě ;-) nádhera... jsem si pošmákla a přeneslo mne to jinam, bubáky prostě můžu :-)
ST*
» 06.08.2016 - 20:52
ST
» 06.08.2016 - 23:15
Ringo: ..to by mě ani ve snu nenapadlo...níc si nevymýšlím,všechno je pravda.../asi/...(:-))
» 07.08.2016 - 09:59
pravdivá buchtička by mi právě "bodla"
hezkýýýý
ST.
» 07.08.2016 - 10:12
Lilith: ....díky Lilitko...bubák se staví s ranečkem buchet,čekej u okna... :-)))
» 07.08.2016 - 10:15
vavaoko: ..posílám buchtu ke svačince....a díky...
» 07.08.2016 - 10:18
řeka: ...můžeš si vybrat...letí ti v obláčku pár buchet v ranečku...mňam..
» 07.08.2016 - 13:56
krizekkk
Koňaslík...zajímavé. :)
» 07.08.2016 - 17:44
Dobrota :-)

ST
» 07.08.2016 - 19:34
Fajn, ST.
» 11.08.2016 - 16:55
To je hezké, ST

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Předchozí: ~Pohádkový gól~ | Následující: ~Je skoro půlnoc~

© 2011 - 2024 libres.cz | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku
Ceske-casino-online.cz

Online hry zdarma.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.