*Pýcha prý právem předchází pád!?*

Podivuhodný perfektní proslov pro počínající případně pokročile postižené páprdy podle postoloprtských plkaček pozorných pamětníků. (Pouhých pětsetpětadevadesát „P-p“ pojmů)
» autor: Tomáš
Posud panovační, původně pávovitě pyšní pánové počínají po padesátce
-podobní pohasínajícím plamenům- pociťovat první protivné příznaky počínající pohromy, protože především ponenáhle poklesne pohlavní pud, potence.
Protože pošetilí paprikové přestanou postačovat perversním požadavkům panovačných paniček, přitahujících provokativním poprsím pronikavé pohledy pozvadlých předsenilních poživačníků, protestují, případně počnou potměšile přemýšlivě pokukovat pouze po patnáctiletých pohledných plnoštíhlých panenkách.

Plavovlasé puberťačce postačí patřičné pohoštění, případně pán po poodhalení průhledného prádla pohladí po prcince, pošpásuje, poplácá přátelsky po pleci. Políbí pak přitažlivá pivoňka plešatce před přihlížejícími páprdy, polichocený přešťastný podivín podstrčí půvabnému poupěti pod podprsenku pětistovku pro pořízení pikantní parády. Praktické podarování pro posud počestnou pubertující patnáctiletou, postačující pro přiblble plkajícího páprdu.
Původně pyšní paprici pozorně prozkoumávají peněženky, protože pomalu pozbývají peněz. Prohlížejí pouze pornografické plátky pro připamatování podoby, případně polohy přirození protějšího přitažlivého pohlaví.

Po pozbytí pohlavního pudu preferují prťavci především plzeňské pivo, pomíjejíce podmáslí. Podroušeni posedávají po putykách pochybné pověsti, pěstují pivní panděro, probírají, prodiskutovávají případně protestují proti politickým pletichám, papouškují parafráze. Prožívají přebytečný přepych, polehávají příjemně po pohovkách, pokuřují.
Příbytkem proniká puch připálených pomyslných pochutin. Pořád pošilhávají po plotně, předem pochutně poslintávají po připravovaných pochoutkách. Permanentně předrážděné paničky přichystávají perfektní pamlsky pro přecpaná panděra povalečů pod pantoflem.

Prostopášní popadesátníci pak počínají pozorovat postupně probíhající patologické proměny, probírajíce příslušné příznaky. Po přečtení přečetných příruček pátrají potrouble po příznacích pepky, případně přestávají pít. Podvečer pobíhají pupkovité postavy po parcích, podobni předpotopním příšerám, potřeštěně poskakují, potřebujíce pokálet přilehlé prostory. Policie pak pobírá po provinilcích pokuty pro policejní pokladnu.

Poděšeni prekérní představou prokouřených plic, přestávají pokuřovat. Příliš pozdě! Potíží postupně přibývá, protože pánové prostě počínají pociťovat předpeklí! Proč přesně? Protože plný pytel potíží působí především pajšl, páteř, paradentosa, pakostnice, prostata, přežranost, přespočetné přežvýkávání, počínající Parkinson, (případně příjice!?) potažmo protivné prasečí prkotiny, prrr! Pro pánička! Pro potomky pouze pověra.

Pánové prvně prostudují pravidla preventivní péče. Poněvadž permanentně pouze prdelkují, potřebují prý pohyb, pomoc, posluhu. Provinile panikaří, polykají prášky, potrouble poplkávají, promýšlejí předsmrtnou přípravu, přitom pozvolna pitomí. Při pohřbech přátelů posmutněle postávají, poslouchajíce přitom posmrtné proslovy, pohnutě pronášené pohřebnímí přednašeči.

Po překonání prohry politických potyček, prostudovává partajní předsednictvo pozvolna protokoly pesimisticky postižených politruků, protože popírá pochybné předvolební použití propagace pro pouhý plebs. Partajní ples pak postaví podělané partajníky před pozitivní pojetí prohry pro příští pozvolnou pohodu. Prostě: pouhá produkce padělaných peněz pro pokrytí prohry politickým patentem!
Proč předvádět prohranou pravdu? Proč přiznávat pohromu? Poslanečtí progeniové provádějí pokání, poněvadž přiznávají plození pesimistických plodů propagace partaje. Pokusy pochybených potentátů? Pochybuji! Pouze pohotové pokušení partajních popů, povzbuzujících plebs pro projevy přízně pro příšlušné politruky!

Příteli postižený páprdo, přiblblý prďolo, popadesátiletý postoloprtníku!
Počínající pokulhávající padavko, proč pomíjet pravdivé prosté přísloví „pojídej polosytě, popíjej polopitě, později poznáš prodloužení pozemského pobytu?“ Před předpokládaným předčasným pohřebním průvodem prožívej prostě poživačně plně přítomnost, předpeklí přehlížej!

Přidej přece plný plyn! Proč pohekáváš pod peřinovou pokrývkou, proč pláčeš pro pubertální pošetilosti? Proč překonáváš pokání? Potlač přízračné představy, pozapomeň přebytečné pitomosti, překonej pocity příkoří páchaného přírodou. Připij plným pohárem plzeňského piva, pokuř portoriko, povol pásek podél pupkovitého panděra, polaskej, případně přátelsky pohlaď poodhalené poprsí počestné panenky!

Příležitostně podlož poslední peníze pod propocený polštář. Pomlaskávaje pojídej plnotučné pamlskovité pochutiny, požívej paprikáše, požírej párky, přikusuj papriku. Plnohubě polykej pouzené prasečí packy-pracky.
Pak případně průjmem pokálej pyžamo, pozvracej promočenou postel, počurej podlahu pisoáru. Proklatě, průšvih! Přivolej pohotově příslušnou provozní posluhovačku! Prováděj příště prospěšnou práci, provinilý prostopášníku!

Pospícháš, překladateli, pilně psát překlad právě přečteného proslovu? Potřebuješ pyšně prznit překrásnou promluvu? Poangličtit? Pofrancouzštit? Poněmčit? Prostě pojinačit? Pouze přibližně přeložit?
Plně pochybuji podaření přesného překladu!
Posílám pozdravy:
Pá-pá!

Tipů: 12
» 09.04.16
» komentářů: 16
» čteno: 639(13)
» posláno: 0


» 09.04.2016 - 08:47
To se dá asi jen po našem. Ale platí to celosvětově. Po šedesátce nic nezačíná. Jen to pomalu končí. Tak si to užijme.
Tobě ST
» 09.04.2016 - 10:05
vavaoko: Díky! Inu, jak se to veme: u někoho dříve, u někoho později... :-))
» 09.04.2016 - 10:43
právem přidám ST :-)
» 09.04.2016 - 10:51
Pozoruhodné počteníčko:přiřazená padesátnice ST
» 09.04.2016 - 11:08
Tara: libour: Připojuji poděkování příjemné padesátnici, případně pětačtyřicátníkovi pacinku podávám... :-))
» 10.04.2016 - 09:00
Přednedávném, přezkoumajíc pohmatem pohlavní partie pod převislým panděrem, pojímám podezření. Posléze, pomocí pěkné prsaté poběhlice poznávám příšernou pravdu.

Pytlík pokusem prošel, pyj pohříchu propadl. Prevít! Při pouhé padesátce pořádný průser.
"Panebože, pomoz!" prosím potichu, přesto pateticky. "Přece projevíš pochopení pro povislý přístroj!"
Pche! Pánbůh prosík pohrdavě přehlédl.

Přijímám proto plán "P". Pomocí piva pozapomenu prožité ponížení před profesionální postelovou pracovnicí. Prazdroj přináší peněženkový průvan, proto počínám pít pivečko protivínské. Proradný pyj pak pozná pořádnou práci prostřednictvím protečeného pivka.
» 10.04.2016 - 09:23
Milena
:-) ST
» 10.04.2016 - 16:18
kasparion
Pozvedám palec. ST
» 10.04.2016 - 19:38
bameka: Pln překvapení pozorně pročítám potutelně popisované příznaky polosnížené pohlavní potence padesátjednaletého pisatele podobných prkotin pro postižené páprdy. Profesionální postelovou pracovnici postihla proto pohroma!Pij Prazdroj, podporuje práci pyje!
» 10.04.2016 - 19:39
kasparion: Milena: Díky za ohodnocení :-))))
» 10.04.2016 - 21:14
Tomáš: Potěšen přijímám profesionální potvrzení poznatku - prospěšnost pití plzeňského Prazdroje před polykáním povzbuzujících prášků pro potenci.
Prokrastinaci posílám pryč, paráda! Pokud přijde praktické potvrzení "prazdrojového" postupu proti počínání poťouchlého pyje, profesionální postelovou pracovnici postupně potká pořádný peněžní prospěch.
» 11.04.2016 - 07:49
bameka: Pochopitelně plně přijímám pikantní poznámku prospěšnosti plzeňského piva pro poklesávající potenci při peněžním prospěchu profesionální postelové pracovnice (protestantní prostituky-promiň). Pij proto Prazdroj, podporující práci postiženého podpupkového přívěsku, prožívej plně parádu!
» 12.04.2016 - 08:37
Pochopitelně přidám ST
je to super!
» 12.04.2016 - 22:47
Tak to se opravdu nedá přeložit. :))
ST
» 24.04.2016 - 13:50
Pozoruhodné!
» 12.05.2016 - 08:21
mutil: Kapka: kasparion: Milena: Díky! :-)

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Předchozí: *Ošklivá ohrada* | Následující: *Na znalce není vždy spoleh*

© 2011 - 2024 libres.cz | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku
Ceske-casino-online.cz

Online hry zdarma.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.