Jak jsme psali domácí úkol

» autorka: Amelie M.
Dneska, přesně ve 21:20 hodin našeho času, za mnou přišlo moje mladší dítě s žádostí o pomoc s domácím úkolem z matematiky. Šlo o srovnávání obsahu čtverců. Nebudu zastírat, že mě překvapil čas podání žádosti, ale i fakt, že moje geniální dítě konečně potřebuje helfnout s něčím do školy. O skutečnosti, že mi asi čtyři hodiny předtím otráveně odpovídal, že má na zítřek vše v cajku, pomlčím.

Jako první se toho chopila hlava rodiny. Po deseti minutách jsem začala mít pocit, že dneska už se do postele asi nikdo nedostaneme a tak jsem nahlédla i já. Bohužel s naprosto stejným výsledkem. Snad jen, že jsem vlevo od zadání našla prapodivné čtverečky, s nedbale vyprasenými popisky, mému dítěti vlastními, za které jsem ho samozřejmě, avšak zcela bez dlouhodobějšího efektu pokárala. Došlo mi, že tohle bude tvrdý oříšek pro celou rodinu a tak, jako v té pohádce o řepě, kdy táhli, táhli, ale nevytáhli, dokud nepřišla myška či co to bylo za hlodavce, zavolali jsme si na pomoc našeho čerstvého středoškoláka, který nás hned stavěl do latě s protáčením očí a káravým dotazem, na který si sám i odpověděl – Jak se počítá obsah čtverce? No, maminko?? Nooo tati?! Nééé, nepočítají se čtverečky ani kosočtverečky, ani půlčtverečky, ale A² anebo chcete - li (výraz – pro ty méně chápavé, kterých je tu jak vidno plno) tak AxA.. Začala předháněčka v tom, kdo vypočítá první obsah všech čtverců a někdy v té chvíli mé zívající, zabití hodné dítě, které doposud vše jen s chichotem pozorovalo, andělsky prohodilo - No, ale obsahy mám vypočítaný tady nahoře! Tak jistěěěě, proč na to jít jednoduše, když to jde složitě a navíc u toho rodiče vypadají jako totální pakáča, žejo?!

Původně jsem vpravo od úkolu krasopisně vykreslila muří nohu. To bylo ještě ve fázi, kdy jsem nad ni chtěla dopsat, že jednoduše NEVÍME. Pak jsem si to rozmyslela s tím, že možná VÍME, ale vzhledem k tomu, že si nejsem úplně jista, zda je tomu opravdu tak, použila jsem zmizík a hodlám se až do smrti před učitelkou nechat zapírat! A taky budu příště koukat všude! Vždyť on ten pracovní sešit není zase tak velikej, žejo!

Důkaz přikládám. -

http://files.victi-vicimus.webnode.cz/200006339-cdf6fceed1/dom%C
3%A1c%C3%AD%20%C3%BAkol.jpg

PS: tak každý máme občas slabší den - úkolům zdar!
Tipů: 10
» 30.03.16
» komentářů: 22
» čteno: 888(18)
» posláno: 0


» 31.03.2016 - 09:02
To znám. Učil jsem se se třema. Také jsem si občas připadal jako úplnej blb.
ST
» 31.03.2016 - 09:14
Hazentla
:-):-):-):-):-):-)
» 31.03.2016 - 09:20
Je mi líto, ale toto dílo jsem nepochopil... ;-)
» 31.03.2016 - 10:41
Dobrá příhoda...ST
» 31.03.2016 - 11:14
vavaoko: to občas asi všichni, díky za to :))
» 31.03.2016 - 11:14
Hazentla: díky za zastavení :))
» 31.03.2016 - 11:14
Ringo: vtipálku :D
» 31.03.2016 - 11:14
Tara: už jich pár za sebou máme :)) díky
» 31.03.2016 - 12:23
:-)
» 31.03.2016 - 12:31
Milena
:-) Taky se mi to stává.ST
» 31.03.2016 - 14:25
Jó, když nám ještě nebylo dvacet, ale teď ? Mládí je vždy chytřejší a dává nám to často pocítit, že někdy až člověku poklesnou kolena...
» 31.03.2016 - 14:39
Paulmatthiole
O tom by se dalo vyprávět až do bezvědomí :-)

Nic bych si z toho nedělal - vzpomínám na rozhovor s jednou maminkou, která mi před nosem mávala jakousi písemnou prací z fyziky, jejíž autorkou byla její 15 letá dcerka. Na písemce svítila monumentálně vykroužená nedostatečná a u převodů jednotek stálo, že 4 hodiny = 8 sekund.

Poukázal jsem na tento fakt a matka lvice bojovnice mě odzbrojila otázkou, cituji: "No dobře, ale kde tedy má tu chybu?" :-)
» 31.03.2016 - 18:01
krizekkk
Učitelé ví vše. Vím to, byl jsem s jednou ženat. :-)
» 31.03.2016 - 19:40
Paulmatthiole: to mě pobavilo :))) takovej úžasnej převod, to se povede málokdy :D ale nepopírám, že sama jsem schopna občas přehlédnout podobnou perlu :))

ono je to oboustranně těžké, třeba naše učitelka taky momentálně docela slušně perlí :) tak třeba teď psala prckovi do žákajdy poznámku - při cestě na záchod běžel rychle po chodbě :D njn, občas taky popoběhnu, když musíš, tak prostě musíš! :)))
» 31.03.2016 - 19:40
.
» 31.03.2016 - 19:41
krizekkk: učitelé a maminka :D
» 31.03.2016 - 19:41
Milena: to potěší :)) díky za zastavení
» 31.03.2016 - 19:42
Tomáš: ale né, oni nejsou chytřejší, to jen my jsme zahlcení a roztržitější :))
» 31.03.2016 - 20:20
Paulmatthiole
Sice to tak docela nesouvisí, ale...kdesi jsem četl, že na jedné škole si stěžovaly uklizečky na to, že na dívčích WC jsou na zrcadlech permanentně obtisknuté rtěnky - ředitelka svolala postupně žákyně druhého stupně, vytkla jim tam, jak přidělávají uklizečkám práci a požádala školníka, aby předvedl, jak namáhavé je čištění těch zrcadel.

Školník vzal gumovou stěrku, namočil ji do záchodové mísy, otočil, vzal to i z druhé strany a přejel tím zrcadla. Od té doby byl problém vyřešen... rád bych někdy onu šaramantní dámu poznal :-))
» 31.03.2016 - 20:26
Paulmatthiole: tak to je dokonalý!!! :D díky za skvělou historku :)))
» 04.04.2016 - 10:57
jednou na to přijdu...
» 25.05.2016 - 00:48
ST

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Předchozí: Z bláta do louže | Následující: Uzlíky

© 2011 - 2024 libres.cz | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku
Ceske-casino-online.cz

Online hry zdarma.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.