今日

ze sb. Vřavy
» autor: zenge
Ten Pi -Tchus

To co nás rozděluje
pod koly dějin
nahoře sedí
bojím se předpovědí.
----------------------------------

Fábor

Nevěšel
čoveče nevěšel
jsem vlajky
země kde se nevěší
už pokročili
..střílí.
---------------------------------------

Barikádník

Zahalen
do té Tibetské
sevřenou ruku v pěst
šel jsem k té barikádě
volat tu známou říkanku
a okna Klokánků
a báby z hospiců
a děti s rakem
jistě by víčkem přispěly
kdyby nebyly
tak v prdeli.
-----------------------------------------------

Tma

To co se porád děje
pořád se něco děje
/s nosem se vodím/
komu se hodí?
zapomenout
..na zloděje.
---------------------------------------

Známe už zhruba hlavní činy tohoto činorodého humanismu
je to mlčet, když se děje něco nehumánního
nebo dokonce brát bijícího v ochranu proti bitému.
(Ferda Peroutka)
/co prej byl gentleman/
Tipů: 24
» 30.03.16
» komentářů: 23
» čteno: 753(30)
» posláno: 0


» 30.03.2016 - 22:26
zafáborstřílímdvojitéeSSTTééééé
» 30.03.2016 - 22:56
jo, jo
jo
a zase jo
» 31.03.2016 - 00:15
Mít tibetskou vlajku, tak jdu v ni zahalena...ST
» 31.03.2016 - 00:24
ST***
» 31.03.2016 - 08:57
Urazili ho. Napsali: " Pravda a láska."
Tobě ST. Dal bych více.
» 31.03.2016 - 09:34
Nejen ta cást barikádní
vubec není fádní.
» 31.03.2016 - 12:05
Milena
Taky to tak nějak cítím.ST
» 31.03.2016 - 13:07
Paulmatthiole
2
Položil bych poněkud provokativní otázku - kdo sem tedy vlastně smí ze zahraničí přijet?
» 31.03.2016 - 17:59
krizekkk
Já taky nevěším vlajky do oken. Ostatně, nikdy jsem je nevěšel a neoběsili mě. ST
» 31.03.2016 - 22:06
ST....
» 31.03.2016 - 22:29
detektor
Nádhera...ST
» 01.04.2016 - 09:50
Paulmatthiole: Já myslím, že přijet může prakticky kdokoliv. Pokud chce vidět Hradčana atd. Ale máme své zvyky. Svou traadici a historii. Máme svou demokracii (ať je jaká chce). Lézt komukoliv do zadku jen proto, že má prachy, mi připadá být přinejmenším nevkusné. Asi tak.
» 01.04.2016 - 12:23
Paulmatthiole
2
Jistě, to máme... když se projdeš po Praze a poptáš se namátkou studentíků, tak zjistíš, že prvním presidentem byl Jan Žižka z Trocnova, socha sv. Václava je na Karlově mostě, zatímco Karel IV si to, bůhvíproč a bůhvíkam, drandí na Václavském náměstí a Krakatit je divadelní hra od J.A. Komenského a dovolím si vyslovit pochybnosti o tom, že dost z nich ví, kde vůbec leží Tibet (to je vůbec kapitola sama pro sebe), když si pletou Kazachstán s Vietnamem, Mongolskem a Čínou.

Kdejaký turista z Japonska toho ví o Praze x krát více, než leckterý Čech. To bychom měli ty tradice a historii - jsem na to hrdý.

Co myslíš, že jsem - mimo jiné - kdysi jako editor dělal pro Liter, když na něj předchozí majitelé kašlali? Sháněl jsem sponzory, kde se dalo, a věř mi, že jsem si při tom dost často připadal hodně trapně, zvlášť, když někdo z těch lidí nakoukl na diskusní fórum... dál to vážně rozvádět nebudu. A to lze vztáhnout do mnohem širšího měřítka.
» 01.04.2016 - 12:44
Paulmatthiole:Jasně.Tibet já neřeším a o mládeži vím své. Mě se jen nelíbí ten způsob komunikace zeshora dolů. Víš, takové to: Já jsem velitel, ty jsi blbec. Ty jsi velitel, já jsem blbec. To mi vadí. Utkvělá představa nejmenovaného bolšána o tom, že ti v podhradí jsou všichni blbci, je neštěstím pro nás všechny.
To, že si tu pár Číňanů nakoupí banky, fondy, fabriky a fotbalové kluby, těm dole nic nepřinese. Slíbili mu prachy na kanál, který nikdy stát nebude a on jim dal volnou ruku. To mě sere.
Ale s tím, že prachy jsou třeba, nemohu nesouhlasit. Za to, že jste dali dohromady Libres, zasloužíte sochu. Měj se ok.F
» 01.04.2016 - 16:28
ST
» 02.04.2016 - 10:36
3
Rozdělení lidí na hodný a tudíž správný & zlý a tudíž špatný mě nebaví a je to kýč... Lidi jsou většinou zlí, pokud chtějí něco dosáhnout - a jestli je to, čeho dosáhnout chtějí správná nebo špatná věc, to je buď rozpoznatelné zřetelně (malé procento), někdy jen nezávislým pohledem (co je to nezávislý pohled? je lepší řídit se většinovým hlasem nebo tím, který se zdá být morálně nesprávnější? jaká jsou přesná a ničím/ničími skrytými úmysly neovlivněná pravidla morálky?), někdy po čase (ale historii dost ovlivňují vítězové a pravdy se občas toku let mění)... a někdy je to jen úhel pohledu... každopádně, pokud jsou lidi hodní, tak nikdy nejdou do politiky, protože tam je vždycky něčeho dosáhnout třeba a vždycky je třeba někomu pomoct a jinýmu ublížit... takže?

čína, amerika, rusko, británie, francie... všechno úplně stejný skupiny lidí, který mají svoje zájmy - a ty zájmy jsou mít se co nejlíp... naše země má asi stejnej zájem... já nevim, politika mě moc nebaví...
» 02.04.2016 - 16:32
1
.
já vím jenom jedno, že ono bylo furt něco, klid nebude nikdy, protože člověk už je takovej, zkrátka divnej...
neváží si toho co má, pídí se po tom co nemá, no řekněte sami...
.
» 03.04.2016 - 11:12
krizekkk
Jak by asi návštěva probíhala, přijímat ji jiná vládnoucí garnitura? A nemyslím tu předlistopadovou. Jen vzpomínám.
» 03.04.2016 - 16:15
ST...
» 03.04.2016 - 20:58
1
díky za názory a komentáře
cílem mým bylo vyvolat diskusi
což se povedlo
básní nesoudím
názory necpu
jen se třu o téma
nemám rád usilovnost;-)
» 04.04.2016 - 11:00
ještě že jsem si schoval vlajky...
» 04.04.2016 - 21:57
Dal jsem jako obvykle ... ST
Jen se tady modlím, aby to tomu na hradě nevyšlo.
Představa, že číňani objednají v česku např. pro každého číňana trenýrky, je zneklidňující. Kde vezmeme tolik látky, nití a kdo to bude šít? Zakázku určitě nesplníme a budeme platit penále. Pak nás ještě obsadí ...
Ach jo!
» 13.04.2016 - 18:27
kasparion
Velmi pěkná dílka ST

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Předchozí: asse delle ordinate | Následující: rolák

© 2011 - 2024 libres.cz | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku
Ceske-casino-online.cz

Online hry zdarma.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.