Můj lázeňský restart zdraví

asi za dvacet minut mi zazvoní budík:-)a v lázních je nutné dodržovat termíny dle denního rozpisu:-)
» autorka: divoženka1
Lázeňský život probíhá poklidně pro klienty a zrychleně pro sestřičky a pro mě.Ostatní se pomalu šinou určeným směrem tu na snídani do bazénu nebo na masáže podle řádu napsaného na kartičce.A mnozí nevědí co s časem který se vleče nekonečně pomalu.Ne tak já.Sestřičkám občas vybouchne kolegyně a mě vybouchlo hlídání psa.Ony i já improvizujeme.Takže život lázeňský pro mě ztrácí tu rozvláčnou nehybnost.Jako dobrý hospodář musím se postarat nejdříve o dobytek což je v mém případě kamarád jezevčík. Proto ujíždím na noc domů do chatky abych se ráno vrátila na proceduru..Cesta mi trvá 20 minut bydlím totiž v lázeňské vesničce střediskové.V rámci rehabilitace no a taky proto ,že nemám auto jezdím na kole.Ráno budík v 5.30.Vyvenčit nakrmit a v 7 ráno skočit v lázních do bazénu.Pak půl hodinky klidu určeného na snídani a pokračují další vesměs devastační úkony:-)na mém těle.Při masáži si připadám jak hnětená hrouda těsta a z plynových injekcí bych zdrhla kdyby se mi nezdálo že fakt rozhýbávají mé koleno.Už ten název plynové injekce bych přejmenovala je dost hnusnej.Kouknu kde nechal tesař díru tedy časovou abych mohla opět vystřelit venčit.Mezi obědem a rašelinou bych to stihla.Fofrem na kolo tam i zpět 40 minut pokud nechytnu na přejezdu vlak.-).Po obědě většinou ještě nějakou další renovaci těla a zase kolo.Můj pes už kouká vyčítavě kde že jsem se opět vypařila,nedůvěřivě mě očuchává , smrdím sírou.Zapoměla jsem napsat že v lázních léčí lupenku a k léčbě patří denní máchání v sírové vodě .Ta nemoc mi od dětství sice zanechala horší stopy v duši než na těle ale ty si musím léčit sama:-).No vraťme se na poklidnou lázeňskou kolonádu.Jedu tentokrát do lázní na večeři.A po ní zase za pejsanem.Ráno za tmy začíná opět cesta za osvětlenými zadečky cyklistů jedoucích přede mnou do práce.Chvilku chci být neviditelná když se plížím přes recepci do výtahu a věřit že si nikdo nevšiml že jsem nespala v hotelovém pokoji-připadám si jak kdybych zdrhla z intru.Ale zatím je to skvělé léčení,výborně vaří a slováckou pohostinost můžu jen doporučit .Netušim kdy jsem v tom provozu mohla přečíst celou knihu.-))
Tipů: 15
» 25.03.16
» komentářů: 13
» čteno: 742(18)
» posláno: 0


» 25.03.2016 - 08:03
krizekkk
A je tam i hospůdka? :-)
» 25.03.2016 - 08:21
Milena
Jsi dobrá.:-) ST
» 25.03.2016 - 08:24
Milena: díky hezký den musím spěchat k snídani.-)
» 25.03.2016 - 08:26
Milena
Tobě taky.
» 25.03.2016 - 09:05
Tak ti přeji brzké zhojení i těch neviditelných jizviček: ať žije české lázeňství, je to jedinečné...ST
» 25.03.2016 - 09:22
Jsi čilouš. To tedy jo. Užij si to.
ST
» 25.03.2016 - 12:34
Užívej si to na plný gule :-)
ST
» 25.03.2016 - 15:12
Takhle to ještě jde, ale kdybys bydlela třeba v Českém Těšíně a léčila se ve Varech, tam bych už drobný problém s přemísťováním asi viděl... :-)
» 25.03.2016 - 20:17
detektor
ST
» 26.03.2016 - 07:35
Bacha na lázeňský šviháky
jsou to notoričtí lháři
znám to podle sebe;-)
Ať se ti tam líbí!
» 13.04.2016 - 10:35
kasparion
Krásné. Jen nevím co víc pomohlo na to koleno. Zda plynové injekce nebo jízda na kole. ST
» 28.04.2016 - 13:23
Jejda, to je pěkný, připomnělo mi to doSTi mých zážitků.
» 17.05.2016 - 08:19
Chápu. Mám taky psa.

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Předchozí: Poeta | Následující: Po cit pro cit

© 2011 - 2024 libres.cz | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku
Ceske-casino-online.cz

Online hry zdarma.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.