Návrat

ach jo
» autorka: divoženka1
Tak jsem včera dorazila asi po týdnu domů do chatky.Internet nešel,voda skoro tekla -předtím jen kapala.Večeři jsem neměla snědla jsem ji už ve vlaku protože buchta co mi dcera nabalila voněla vagónem tak omamně že se to do večeře nedalo vydržet.A vrchol všeho byl že se sem opět stáhla nějaká myší rodina možná jen jedna děsně žravá myš :-(i přes pět zapnutých myšoplašů!!!No jo byli jen 3 ale stejně údajně by měl na tentok miniprostor stačit plašič jeden.Našly korkový uzávěr na sklenici,prožraly se k ovesným vločkám a to jim nestačilo! Ty ovesné ožužlané vločky smíchané s těma, které z nich vylezly na opačném konci v dost změněné podobě roztahali po celé polici:-(No tak jsem se pustila do úklidu.Vytáhla vysavač a on nešel.Nic nového pod sluncem každou chvíli něco nejde.Po bližším prozkoumání jsem zjistila že ty .....nemám pro ně slušnejch slov prokousaly látkový sáček vysavače.Tak jsem ho vysypala a dala vyprat .No a nalepím na něj záplatu a snad i někdy vysaju.A dobrá zpráva funguje lednička v které nic nemám a v poledne odjíždím do lázní kde mi dají oběd.
Tipů: 12
» 13.03.16
» komentářů: 11
» čteno: 747(20)
» posláno: 0


» 13.03.2016 - 09:18
Hezké. Myši nás na zahradě tejraly na podzim. Sušili jsme ořechy a ty ony mají rády. Mrchy. Pasti zafungovaly, tak ok.
Užij si lázně. Také bych je potřeboval.
ST
» 13.03.2016 - 09:26
vavaoko: Já vím pasti by zafungovali ,jed také ,ale já bych byla na nervy ,že jsem je zabila:-))))))
» 13.03.2016 - 10:56
Pěkné lázně přeju, pookřeješ a nabaštíš se... ST
» 13.03.2016 - 11:06
krizekkk
Jó myšičky, ty jsou čilé, potvory malý. ;-) Hodně štěstí...
» 13.03.2016 - 13:21
Milena
Jako ze života. ST
» 13.03.2016 - 13:54
jo to tak někdy je člověk si myslí jak zrelaxuje a vono ...... ST
» 13.03.2016 - 18:41
Až se vrátíš z Libverdy,
zdát se bude titěrný.
Myslím problém s myšmi.

P.S.:
Příště z lázní piš mi! ;-)
» 14.03.2016 - 00:13
ttragelaf
v čemsi, v nějakém rysu, nevím jakém, sdílím podobnou domácnoST
» 14.03.2016 - 12:59
ST za Jerryho. .)
ST
» 15.03.2016 - 10:22
Paulmatthiole
Myši dokážou být odporně pracovitá stvoření... a technika - inu, chová se podle Murphyho zákonů :-)
» 06.04.2016 - 22:37
Tohle všechno znám
taky to tak mám.
Až se vrátíš z lázní
(já jsem byla v Bohdanči)
myšky jako blázni
vesele ti zatančí
žes nechala je žít :-)
ST

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Předchozí: nocLEHÁRNA MOTÝLÍ | Následující: Johne

© 2011 - 2024 libres.cz | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku
Ceske-casino-online.cz

Online hry zdarma.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.