Mario a Xenie

Jenom krátké zadání ze školy: Parodie na Romea a Julii, ve které bude skryto marketingové sdělení.
» autorka: Shani95
Představte si následující situaci. Mario žije na malé vesnici s lidmi, kteří jsou vesměs dobráky a se všemi dobře vychází.
Se všemi až na jednoho člověka - nepříjemného souseda Vomáčku. Tedy vlastně jemu je ten stařík ukradený, ale jeho otec ho nesnese. A logicky, nebaví-li se s tím starým bručounem otec, nesmí o něm Mario doma říci ani slovo. Problém je ovšem v tom, že tenhle chlap Vomáčka má moc hezkou dceru. A ona ví, že Mariův otec má velmi hezkého syna, který nemá žádného bratra, tudíž ano, logicky, myslím přímo Maria.
A tak se ti dva tajně schází vždy po škole a jejich přátelství postupně přerůstá v lásku. Oba dobře vědí, že zjistil-li by to některý z jejich otců, bylo by zle.
Seděli spolu v Mariově pokoji. „Asi jsem trochu podcenil čas,“ řekl náhle mladík, když si uvědomil, co způsobilo hluk v kuchyni. Otec je doma.
„Počkej tu,“ zašeptal a sešel ze schodů. Xenie se zachvěla hrůzou. Jestli Mariův otec zjistí cokoli o jejich vztahu, pohádá se s jejím otcem a ona bude mít zase týden domácí vězení.
„Ahoj, tati, už jsi doma?“ zeptal se nervozně Mario.
„Co to tu tak příjemně voní?“ položil místo odpovědi otázku jeho otec.
„Cože?“ nechápal Mario a pokoušel se skrýt zděšení. Jeho táta pomalu po schodech mířil do jeho pokoje.
„Já to vysvětlím,“ řekl, když mu došlo, že už vztah s Xenií více skrývat nemůže.
„Já to vysvětlím,“ řekla Xenie, když Mariův otec vešel do pokoje a jí došlo, že už vztah s Mariem více skrývat nemůže.
„No to bych prosil,“ řekl přísně.
Sotva se Mario s Xenií posadili vedle sebe na posteli, změnil se jeho přísný výraz: „Takže pověz, dcero, copak je to za překrásnou vůni?“
Mariovi spadla brada. „Dcero? Vůni? O čem to mluvíš, táto?“
„Pokud si chceš někoho vzít, tak právě tuhle ženu,“ odpověděl otec. „Nějak to zkrátka… cítím ve vzduchu,“ zavětřil.
A tak Xenie přiznala, že její otec pracuje ve firmě na jahodové parfémy značky Vomáčka, že je to pro něho velmi náročná práce a proto je také stále tak zasmušilý a nepříjemný, protože má málo času na všechny kolem sebe.
Po několika minutovém rozhovoru bylo jasno. Svatba byla naplánována. Otcové usmířeni. Partnerství ve firmě na parfémy mezi oběma muži uzavřeno.
A tak se Mario s Xenií vzali a žili spolu šťastně až do smrti. A jejich lásku dennodenně připomínala vůně jahod, kterou od té doby používali bez výjimky všichni členové obou rodin.
Tipů: 1
» 10.03.16
» komentářů: 2
» čteno: 881(11)
» posláno: 0


» 27.10.2016 - 09:52
Zajímavé vtipné sdělení. Ocenila bych více barvitosti a popisů kolem, takhle je to poměrně strohé :)
» 08.11.2016 - 21:26
Mia Montek: Dobře, super, díky za připomínku. :) Pro příště se pokusím. :)

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.

© 2011 - 2024 libres.cz | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku
Ceske-casino-online.cz

Online hry zdarma.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.