~Padámlympiáda~bum a bác..

..a počítají a počítají..{:-D)...
» autorka: Květka Š.
* * *Skřítkové na Únor* * *
************************
Únoroví skřítkové to mají tak trochu složitější.
Každý čtvrtý rok si musí jednoho skřítka někde půjčit.
Normálně je nás dvacet osm a my se nemusíme počítat tak jako ti kluci Lednoví,ale někdy se nám stane že toho devětadvacátého ne a ne sehnat.
To je potom krupicapísek ale práce.
A co ti Ledňáci tady všechno nechají,sněhu tu máme ještě dost a taky nám únorového sněhu připadne,ale ti jejich sněhuláci jsou tak ušmudlaní,od sazí špinaví,každý je tak nepěkný.
Tak Únoráci naložili lednové sněhuláky na staré sáně a odvezli je k lesu.Když se vrátili,nenašli tam ani Lednové skřítky.Ti si honem zalezli do své ledové jeskyně a spali dál.Teď mají volno.
No jo,to je ale lapálie,lednový sníh ten už všichni domovníci včera odklidili a nový zatím nepadá,tak co dál,děcka.Musíme čekat.
Jéje,vidíte ty temné mraky?Takové sněhové,nachystáme si místo a tam si ten nový,únorový sníh z každého chodníku umeteme.
A uděláme si sněhovou horu,stačil by snad jen kopec,
kopeček nebo jenom taková menší sněhová dráha,
vyzkoušíme pak ty naše sáňky a boby.Ledňáci si sníh prostavěli na sněhuláky a my si sníh pěkně profrčíme.
Tak nějak únorově.Zatím jdeme do peloušků a pořádně se vyspíme.Dobrou noc.
Dobrou,všichni si popřáli.

Ale ráno jak se vzbudil první skřítek hned začíná naříkat,achich,ách,žádný sníh,vždyť prší.Honem vyběhl z chaloupky a bááác,au.
Natáhl se jak dlouhý tak široký.Ono sice prší,ale taky mrzne.Tak každá dešťová kapka si přimrzne na tu předešlou a všude dokola je jedno kluziště.
A leskne se jak zrcadlo.
Musím honem vyskočit nebo přimrznu taky na chodník jak ty dešťové kapky.
A to už vyběhlo i ostatních dvacet a sedm skřítků a všichni bááác, a válí se taky.Točí se dokolečka a nějak se nemůžou zastavit.
Zastavil je až plot na zahrádku kde se Únoráci svalili na jedinou a dost velkou hromadu.
Kluci,není někdo z vás potlučený?
Nehlaste se všichni,já nemám tolik flastříků,mám tady jen tak na devět kolínek.
A to už se jeden po druhém Únoráci zdvihají ze země,
vlastně z ledu a jen taktak že znovu nepadají.
Jeden drží druhého za kapuci,ten dalšího a tak dále až všech osm a dvacet stojí.Nic není odřeno,kolínka jsou v pořádku.
A nějaká ta boule?To nám nevadí.
Víte co kluci,když ti lednoví byli sněhulákotvůrci,my se dáme zase na klouzání.A naučíme se různé kličky,otočky a kdoví co.
A taky se naučíme jak se správně na ledě padá.

Víte že jednou za čtyři roky se pořádá ta slavná
"Padámlympiáda"?
Vždy devětadvacátého února.Tak to se nám bude dobře pamatovat,že ano,kluci.
A až nám náš únor skončí tak potom si uděláme volno.
A na další Padámlympiádu se připravíme.

Teď si ti Únoráci s posledním dnem zalezou do svého pařezového domečku tam do svých postýlek a spali a spali a spali...

* * * * * * * * * * * * * * * *
a páááád...prší a klouže

jo zimasaaa
Tipů: 6
» 17.02.16
» komentářů: 9
» čteno: 1177(13)
» posláno: 0


» 17.02.2016 - 17:27
Člověk, obr, skřítek (skrček),
musí, což moc dobře vědí,
dávat majzla na náledí,
jinak bude v háji krček... :-((
» 17.02.2016 - 20:26
ST
» 17.02.2016 - 20:46
krizekkk
Květí, Ty víš, že mám na sníh vlastní, nelichotivý názor. Ale... :-)
» 17.02.2016 - 21:42
detektor
ST
» 17.02.2016 - 22:40
krizekkk: to já vím Jirko,ale když ti skřítkové mají z toho takovou radost...
a děkujeme... :-))
» 18.02.2016 - 07:50
Jsou to ale veselé kopy ti skřítkové
ST
» 18.02.2016 - 12:07
krupicapísek, to je to hezky napsaný... :-)
ST
» 18.02.2016 - 15:52
Lilith: ...písekikrupica děkujeme milá Lilitko...
» 18.02.2016 - 15:57
Ringo: ...no jo,aby se ze skřítka nestal sádrovej trpajzlík..
a děkujeme,všech 28 + 1 ...
A já též.

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Předchozí: ~Jahodový pozdrav~ | Následující: ~A ten modře zvoní~
« jméno
« heslo
» Registrace
» Zapomenuté heslo?
nováčci
intuista
narozeniny
Gándhí [8]


© 2011 - 2024 libres.cz | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku
Ceske-casino-online.cz

Online hry zdarma.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.