Andy

únor 2016
» autor: Zlatokop Henry
Ahoooj Henry!!!

Ty mi teda dáváš zabrat. Víš o tom, že si snad jediný, kdo nemá internet?

Ale zase ráda ti něco napíšu, alespoň si procvičím ruku a přijdu na jiné myšlenky.

MALÝ už spí. Já si nalila sklenku červeného a začínám psát.

V Praze je rachot i v noci. Občas se ozve siréna sanitky nebo lomoz projíždějící tramvaje, zatůruje motorka.
Hned bych se vrátila zpět do poklidných Zlatých Hor, ale tady jsem našla práci. Ve Zlatých bych byla na podpoře a věčně bez peněz. Můj BÝVALÝ peníze na MALÉHO posílá nepravidelně. Nemohla jsem se na něj spolehnout před rozvodem a nezměnilo se to ani nyní.

MALÝ je docela zdravý, pobyt na čerstvém vzduchu ve Zlatých mu asi prospěl. Musíme se za vámi vracet častěji. Ten tvůj kamínek s trilobitem má uložený na nočním stolku hned vedle svého nejmilejšího dinosaura.

Na víkend jsem chtěla vymyslet nějaký zajímavý program, tak jsme připravovali celý týden masky na masopust. MALÝ chtěl jít za vojáka. Dalo mi velkou práci mu vysvětlit, že bude lepší něco jiného. Nakonec jsem ho přesvědčila (ale neobešlo se to bez pláče) a šli jsme oba za klauny.

To si neumíš ani představit, v jakém šoku jsem byla, když nás u Lorety obklíčili těžkooděnci v černých kuklách. MALÝ nejdříve brečel, že i on chtěl jít za vojáka, a já mu to zkazila. Pak brečel strachy, když se dozvěděl, že to nejsou masopustní masky, ale opravdoví vojáci. Pak brečel, když jsem ho táhla (naštvaná na celý svět) domů a házela cestou do popelnic části našich kostýmů.

Já jsem asi fakticky kráva. Ten můj BÝVALÝ měl pravdu. Vůbec nevím, kde žiju. Nevím, co se kolem mne děje. Nejraději bych se vrátila domů do Zlatých. Byla na podpoře a měla klid. Řešila bych akorát Prostřeno a Růžovku.

Moc se těším, až zase pojedeme do Zlatých Hor. Posílám ti fotky, které jsem nafotila na nejhorším Masopustu mého života.

MALÝ tě pozdravuje a vzkazuje, že už mu rostou taky vousy. Prý je bude mít delší než ty.

Můj milý Henry, drž se!
Příště ti napíšu snad něco veselejšího.

Tvoje Andy
Tipů: 10
» 09.02.16
» komentářů: 14
» čteno: 606(11)
» posláno: 0


» 09.02.2016 - 19:21
Dílko je smutné, ale zaujalo mě.

Něco veselejšího ti (snad) napíšu až příště.
» 09.02.2016 - 19:46
Ringo: Nikdy přesně nevíš, co ti z dopisní schránky vypadne, co bude v obálce :)
» 09.02.2016 - 20:14
Já často ani přesně nevím, co vypadne ze mne. (především slovně nebo písemně)
» 09.02.2016 - 21:08
Hm, příště snad i ty napíšeš něco veselejšího, líbí se mi forma jakou sis vybral a líbí se mi STyl, je to všechno moc vážné téma, umíš ho podat s osobitým nadhledem
» 09.02.2016 - 22:05
Zlatokope, pěkný článek...ST
» 09.02.2016 - 23:03
Ringo: já vím, co chci vypustit.. ale ne vždy je to hajklás :)
» 09.02.2016 - 23:11
valerie:
Vyřídím to Andy. Drž ji palce, snad najde kromě práce i naději k radosti :)
» 09.02.2016 - 23:12
Tara:
Ty zlobidlo, ty čteš soukromé dopisy? :)
» 09.02.2016 - 23:48
Zlatokop Henry: jo, jo, na to jsem expert....:(((
» 09.02.2016 - 23:59
Tara: Přiznání není vždy polehčující okolnost :) Pro zlobidla vymyslíme nějakou kulišárnu :)
» 10.02.2016 - 05:10
MALÝ tě pozdravuje a vzkazuje, že už mu rostou taky vousy

He he. :)

ST
» 10.02.2016 - 10:50
ST
» 11.02.2016 - 23:04
Hezky vyvážená sranda i poselství! Ještě hrudka zlata a máš vystaráno. :o))
» 12.02.2016 - 08:31
Zasr. romantik: heslo krále rebelů: svoboda ducha nad hroudu zlata

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Předchozí: Masopustní veselí | Následující: Bahno

© 2011 - 2024 libres.cz | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku
Ceske-casino-online.cz

Online hry zdarma.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.