Zima zatím nikde

Druhé dílo ze současného počasového stavu
» autor: Pavel Gaš***
http://www.jpeg.cz/images/2015/12/19/B41PS.jpg

Mé první dílo pár lidí ocenilo a dnes jsem vytvořil něco prozměnu necenzurovaného.

Přestože je mi jasné a tahle tvorba má k prozaickým básním slavných autorů daleko, ja se za ně ani nepovažuji.

Pokračuji v této lehko psatelné > snadno čitelné podobě jejíž forma zaujme i tu mladší (mou) generaci. Teen-ageři nemají rádi cizí slova a už vůbec ne louskat význam složitých veršů, ne že bych je ale pokládal za "nedobré" (verše i mladistvé).

Stejně tak budu dále díla vydávat v odkazové podobě nejen protože to tady zabírá méně místa, ale můžu pro autentičnost doprovázet obrázky.
Tipů: 3
» 19.12.15
» komentářů: 3
» čteno: 655(17)
» posláno: 0


» 19.12.2015 - 17:14
krizekkk
Já kouknul na to první dílo. Že to pár lidí ocenilo?
Řeknu Ti, humor je těžká disciplína. A dobrý humor
je prakticky dar shůry.
Hele, klidně to sem per, tady je místa dost, server to unese. Ale hlavně, chceš-li, abych se na to občas podíval, tak si hlídej hlavně pravopis. Jako dospělý muž, hodně se v tom tuž. ;-)
» 19.12.2015 - 18:05
krizekkk: z téhle reakce mám smíšené pocity...

mimochodem ta vtipná souvislost "dílo učiněné bohy" a "sněhuláků s parohy" mi došla až teď :O původně jsem to tam vložil jen jako rým...

měl bych se nad dalšími pracemi raději trpělivěji zamyslet než dojde k dalšímu nechtěnému karambolu.
» 23.12.2015 - 16:32
Možná přijde zima do zítřka,
bude padat nám sníh na líčka.

ST :-) Přeji hezké Vánoční svátky.

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.

© 2011 - 2024 libres.cz | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku
Ceske-casino-online.cz

Online hry zdarma.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.