Zrada jako prase

Ježíšku, panáčku, já tě budu kolébati..
» autorka: Amelie M.
Nemám ráda Santa Clause, ne, že bysme spolu někdy měli osobně tu čest, ale stačí mi ta jeho všudypřítomná vlezlost, věčně atakující a bohužel mnohdy s úspěchem válcující našeho českého Ježíška. Vidíte, že by tohle dělal třeba Noel nebo Velký Ukk? Kdyby nebyl tak vlezlej, jsme mohli být i kamarádi. Njn, Santa je líbivý, co s malým děťátkem ležícím v chlévě.. ten na nás těžko může kýčovitě hýkat z kdejakého koutu světa.. (naštěstí).


Nic, co jen Santou zavání mi nesmí do baráku a teď si představte tu zradu! Moje dítě si včera vesele jelo s babičkou do obchoďáku nakoupit JÍDLO! No jasně, kdo by na tom viděl co špatného, že.. Jenže! Přijeli a už to jelo.. XYpsilonek si v obchodě postavil hlavu a že mermo mocí potřebuje toho ooobr čokoládovýho Santu a babička změkla a dvoubarevný Santa se už spokojeně převaloval v nákupním košíku. Njn, jenže to byl teprve začátek, ještě před sebou měli asi dva kilometry po obchodě a vzhledem k tomu, že babička nezná naše osvědčené stezky, které nás spolehlivě ochrání od dupajících nožiček, uplakaných očiček, křiku a když to nezabere, tak v poslední fázi psích očí, stezek, které nám spolehlivě ušetří minimálně 100 korun českých v peněžence.., vzala to okolo regálů plných všemožných tretek a Santa Clausů. Nevinný pohled, dupající nožičky, uplakaná očička, řev, psí pohled a už se v košíku válel Santa Claus číslo 2! Opravdu úžasné, kvalitní sněžítko z plastu, skvost nad skvosty! Bože můůůůůůůůůůůůůůůůůj, co mi to děláš?!


Dorazili domů a dítko.. tedy spíše babička se mi přišla pochlubit s tím, co si moje dítko v obchodě vykvičelo. Zděšení a nenávist vůči SC v mých očích byla zřejmá. Moje drahá polovička se snažila zachránit situaci tím, že se jala nahlas vysvětlovat, že to přeci není SC, ale Mikuláš! (Chabý, ale milý pokus o záchranu Ježíška) No ale nezafungoval ani na mě, ani na Xypsilonka. Jediné, co mě na celé věci blaží je, že Santovi v první pětiminutovce ukousnul hlavu, já se přidala a zjistila, že je navíc pěkně nechutnej.. a pak se divte, že ho nemám ráda!


PS: V kartách se mi zjevilo, že Santa číslo 2 bude mít brzy nehodu.. spadne při úklidu na zem a rozbije se! A dorazí Ježíšek! ;)

Santovi.. Se mírni páč já Ježíška nedám i kdyby ses na soba stavěl!!
Tipů: 12
» 03.10.15
» komentářů: 13
» čteno: 795(22)
» posláno: 0


» 03.10.2015 - 13:20
ttragelaf
:-)..... podívejme, zásady a vkus - kde jsi to vykopala ?
ST
» 03.10.2015 - 13:49
Už dlouho jsem se tak nepobavila! Prima kus...bože, to už zas budou Vánoce, co???
Trochu jsem se zasekla na názvu, bo netuším, kdo koho zradil. Že by babička tebe? No - pokud bych měla volit mezi ječícím dítětem v obchodě a zradou dcery(snachy) v případě zapovězených figur všeho druhu...volím zradu (zab mě, jestli chceš:-))
ST
» 03.10.2015 - 17:26
ttragelaf: někdy ani nemusíš kopat moc hluboko.. ;) díky ti
» 03.10.2015 - 17:28
Bastet: a teď si představ tu hrůzu, když si babička koupila svítícího santu a dala si ho do okna do ulice.. myslela jsem, že mě šlehne.. naštěstí to byl další šunt, který vydržel svítit asi dvě hodiny, než (přísahám, že tentokrát bez mé pomoci!!) odešel na věčnost :))

jsem ráda, že ses pobavila, díky
» 03.10.2015 - 20:27
já se taky pobavila, jen dodám, ani kvičící dítko by mě nezlomilo
ST.
» 03.10.2015 - 23:52
řeka: moje řeč! :)) díky ti
» 04.10.2015 - 10:10
ST
» 04.10.2015 - 10:13
vavaoko: díky :-)
» 07.10.2015 - 18:16
Nedáš Ježíška ty, dají ho jiní. Když už jsme měli v Alze letní vánoce, je možné všechno.
» 07.10.2015 - 20:00
František: netvrdím opak.. ;)
» 07.10.2015 - 22:37
santa je vůl....nebo kráva?...
» 20.10.2015 - 01:24
ST
» 25.05.2016 - 00:51
ST

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Předchozí: Ztraceni v Americe | Následující: Vínečko bílé

© 2011 - 2024 libres.cz | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku
Ceske-casino-online.cz

Online hry zdarma.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.