Překvapení

Nový nick..?
» autor: jc senior
Cos mě tíží mysl od večera
úsměvu mi ztuhl v tváři sval
jistý Toník, jinak mistr pera
pořádně mi hlavu zamotal

ta báseň mi nedá dospat rána
tak zírám jak na bianko šek
psal ji T. však zde je podepsána
kupodivu jménem František

identitu vyloučit tu nelze
někdo krade nebo blbý žert
první takto napadá mně verze
aby se v tom, sakra, vyznal čert

je tu ovšem ještě verze druhá
lákavá jak dívka hore bez
po dešti že občas bývá duha
tak mistr Toník přišel na Libres

sázím ale na tu verzi druhou
kéž by vývoj za pravdu mi dal
a Toník zde cvalem pod ostruhou
hnal Pegasa v další recital
*
Tipů: 23
» 22.09.15
» komentářů: 33
» čteno: 874(32)
» posláno: 0


» 22.09.2015 - 08:22
Toníka neznám, Františka čtu se zájmem
» 22.09.2015 - 08:27
René Vulkán:
Asi chce zůstat utajen
:o)
» 22.09.2015 - 09:40
nj.. všichni necháváme za sebou stopy.. ;) jen někteří nepřevlékáme nicky..

báseň jako taková se ti povedla :-)
» 22.09.2015 - 10:07
Amelie M.:
To jsou právě ta překvapení, Amelie, a mohou být i příjemná...
:o)
» 22.09.2015 - 10:08
jc senior: ano.. znám i ta nepříjemná, když jsem se jednou někde zaregistrovala a hned první den jsem tam narazila na své básně, které jsem ovšem nevložila já :))
» 22.09.2015 - 10:33
snad František se zabydlí
v Libresáckém obydlí ...
» 22.09.2015 - 10:38
3
Někdo se rádoby inspiruje, žulí se do očí jako spřízněný, ale stalo se mi, že se inspiruje podezřele, lacině jak půhledná kopírka... a tak nalézáme své verše a nápady po celé síti... to není ojedinělé... proto chci být a budu vždycky svá, originál, ať si nad tím klidně lid hlavou kroutí, píši sobě i ostatním pro radost a baví mě to a nepřestanu :-))
Např. nakladatelství Skleněný můstek, co se zde nabízí: Mám dílko Skleněný most, jsou v něm barevné skleněné květy a bubliny... je to podivná náhoda... ;-))
Tobě ST
» 22.09.2015 - 11:52
ST
» 22.09.2015 - 15:41
nejsembásník:
To předpokládám.
» 22.09.2015 - 15:43
Lilith:
Je jistě více podivných náhod, ale není to případ, který zde zachycuji. Prostě někdo svá díla publikuje na různých místech a pod různými jmény.
Dík za zastavení a postřeh.
» 22.09.2015 - 15:45
vavaoko:
Tato epická hříčka si nedělá jistě nárok na poezii, ale i tak děkuji za přikývnutí.
» 22.09.2015 - 16:37
krizekkk
Tak Tonda, nebo Frantík? :-)
» 22.09.2015 - 16:39
krizekkk:
Stanislav nebo Kostka?
Dyť je to buřt, hlavně , že dobře píše!
» 22.09.2015 - 16:42
krizekkk
Píše dobře a je plachej. To je velké plus. ;-)
» 22.09.2015 - 17:00
jc senior: Vím, že jsem uhnula od tématu, ale toto, si myslím, k tomu také patří a snad není tak pošetilé se zde svěřit... neuznávám intriky, mám ráda upřímnost ;-)
» 22.09.2015 - 18:27
Lilith:
Sdělení názoru není nikdy na škodu a problém "krádeží" námětů i celých děl není až tak neobvyklý. I když, zdůrazňuji, není to případ o kterém jsem psal.
» 22.09.2015 - 20:20
vavaoko: René Vulkán: nejsembásník: Lilith: krizekkk: jc senior: Amelie M.: a další.

Mrzí mě indiskrece jc. seniora. Teď někdo začne šťourat a nakonec mě ztotožní. Už jsem to zažil. Nepsali o mně špatně, ba naopak, ale já to ze zásady nechci. Zůstanu tedy alespoň jako čtenář a příležitostný komentátor. Lilith se omlouvám. Sice nevím za co, ale něco strašného jsem jí zřejmě provedl.
» 22.09.2015 - 21:50
vavaoko: René Vulkán: nejsembásník: Lilith: krizekkk: František: Amelie M.:
Nikdo, zvláště ne ten, kdo píše vynikající díla, by se nemusel stydět pod svá díla podepsat. Mnoho z nás zde vedle své přezdívky nějakým způsobem zveřejnilo i celé své jméno a e-mailový kontakt. Jsou weby, kde autoři poskytují i své fotografie. Absolutní anonymita je sice věcí jednotlivce, ale domnívám se, že je zcela zbytečná. Odhalil jsem v případě Františka jméno, možná skutečné, možná ne, pod kterým jsem jej poznal v jiném prostředí. A Lilith zcela nevinně vyjádřila svůj názor k nešvarům, které se na webech objevují a to bez jakéhokoli směrování ke konkretní osobě. Setrvání na webu je samozřejmě každého věc, ale většinou nedobrovolně se odchází po nemístných kritikách nebo osobních útocích. K ničemu takovému zde nedošlo ani z mé strany, naopak uveřejněná díla Františka byla velmi pozitivně hodnocena. Respektuji, bohužel opožděně, přecitlivělost k ochraně identity a jsem rád, že vynikající autor a literární kritik zde zůstane (snad) alespoň jako pasivní glosátor.
» 22.09.2015 - 21:53
Tak nevím teda.
Nepokládám za zločin, když je někdo někde JAN, jinde ÁMOS a onde KOMENSKÝ (koneckonců může se stát, jako se stalo mně, že na jiném webu je prostě "moje" přezdívka obsazena někým jiným, takže převléknout nick je prostě nutnost).
Naopak tento text pokládám za bouři ve sklenici vody. Bylo-li překvapení jc seniora opravdu příjemné, tak proč o něm psát tak podezíravým způsobem?
A bylo-li nepříjemné, potažmo doložené důkazem o krádeži textu, která zde byla naznačena, pak se domnívám, že by se to mělo řešit jinde a jinak než sepsáním básně, ne?
Souhlasím s krizkkem: František píše dobře a je plachej.
Plachej evidentně zůstane, s psaním, jak to podle jeho reakce vypadá, je naopak konec.
Za sebe říkám - škoda.
» 22.09.2015 - 21:55
detektor
Já nevím, trošku se mi příčí to odsouzení...je to mladý člověk(možná) tak je jiný než my " v letech"...:-))
mě se líbí jeho básně i komentáře....a to mi dnes napsal, že mám dílo zahustit..:-)....A já umím zahustit jen guláš...Dobře víte, že je mnoho povolaných, leč málo vyvolených...já si rád na něj zvyknu, mě je velmi sympatický...a až možná přijede někdy do "Počátků" třeba zjistíte, že je to dobrý člověk do party a bude klid.....:-))
» 22.09.2015 - 22:35
Dávám ST, za vtip a pěkné veršování.
Ale - ať Toník, nebo Frantík, moc by mě mrzelo, kdyby přestal psát.
» 22.09.2015 - 22:45
Kapka:
Děkuji. Mě by to taky mrzelo a reakci na zcela nevinou báseň prostě nechápu. Sám jsem stejná díla uváděl zde a pod nickem Nostalgik na Písmáku. Ke svým dvěma identitám jsem se kdykoli přihlásil. Nevidím na tom nic nedobrého.
» 22.09.2015 - 22:56
Ono se ne nadarmo říká: Podle sebe soudím tebe.
Jenže lidi nejsou všeci podle jednoho mustru a přes kopírák. Naštěstí.
» 22.09.2015 - 23:29
jc senior: Plně souhlasím.
» 22.09.2015 - 23:43
František: Nevidím v tom indiskreci, jsou to jen vtipné verše, aspoň tak jsem to brala. Škoda, že se tě to tak dotklo, doufám, že budeš tady ještě básnit, ať už jsi ten, nebo ten. Tvé básně se mi moc líbí.
» 23.09.2015 - 09:20
František: Nechtěla jsem se už k tomu vracet, jsme přece jen u díla jc seniora, ale opravdu není zač se omlouvat, Františku... velká škoda, že jsi smazal svá díla a myslím, že z mých komentíků, které mezi jinými zůstaly, vyplývá, že se mi tvá tvorba líbila a vůbec nic proti tobě nemám... :-), piš dál a nenech se odradit... ;-)
» 23.09.2015 - 11:42
Byli to přec dvojníci
stejná vizáž, stejná tvář-ty jsi "já"
a já jsem "ty?"
vyznáš se v tom?-nevyznáš?
Třetí co psal básničku
namáhá si hlavičku a velmi se divně tváří
nevyzná se v komentářích
jeden raní, druhý chvalí
a třetí se smíchem válí,
ať už je klid-do frasa
Fano, Tony jdeme spolu
budem chytat Pegasa.
» 23.09.2015 - 14:38
s.e.n:
Maruško, moc děkuji za jeden z mejmoudřejších komentářů (a navíc veršovaný!) pod tímto podivně nepochopeným dílem.
J.
» 27.09.2015 - 05:41
Přečetla jsem s velkým zájmem. Stejně jako Lilith píše, někdo opsal celý řádek z mé básně. Nepouštím se do sporu, stejně bych neuspěla, ale bylo mi z toho špatně.....a tobě básníku ST
» 27.09.2015 - 10:13
jitka.svobodova:
Tady se situace v klidu vysvětlila. Jde o stejného autora, který uvedl báseň na více místech pod jiným nickem.
Ale že jsou "vykradačí básní", to známe asi všichni.
Děkuji za přečtení a slovo do diskuze.
» 20.12.2015 - 13:44
Třeba Toník jako František je křtěný
Škoda jen, že tu básní jeho není

Překvapivá reakce, ale možná ví proč.

Tip
» 20.12.2015 - 20:14
mutil:
...nějak se ostýchá, ale přáteli jsme zůstali
:o)
» 16.05.2016 - 20:21
František: jitka.svobodova: Františku moc jsem nepochopila o co tu jde,ale vím ,že bych byla ráda kdyby jsi tu psal dál.A je mi jedno pod jakým jménem:-))
Jitko co se týká vykradačů básní vždycky se najdou takovým ve výtvarné činnosti:-)tam se taky krade říkáme kopírky.A jak píšeš nedá se s tím nic dělat ,ale jen dobré věci se kopírují:-))

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Předchozí: Mořské panny | Následující: V lese lidského záští

© 2011 - 2024 libres.cz | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku
Ceske-casino-online.cz

Online hry zdarma.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.