FENOMEN DNEŠNÉ DOBY - OBEZITA

zamyšlení, jak na ní...
» autor: ještěr
Máme zázračné pilulky
Máme špičkové kouče a trenéry
Kliniky, specialisty
Diety – podle pravěku, ketonovou, podle skupin krve…
Styly životní – vegan, vegetarián, gurmán…

JAK JE POTOM MOŽNÉ, ŽE LIDÍ S OBEZITOU STÁLE PŘIBÝVÁ, VČETNĚ DĚTÍ?
(někdy mi připadá, že někteří jsou na sebe pyšní… „bíle cévy plné tuku nejsou vidět“…)

ON JE NÁDHERNÝ BUSINESS…
Nikdo nehubne, ale stále to potřebují, kupují…
(sem tam udělají liposukci nějaké celebritce a pak řekne, podle jaké diety hubla)

PROČ TO JE?
Jsme pohodlní a mlsní
Kolik sladké vody každý vypije denně? Naši předkové pili vodu…

LENOST
Jezdíme autem, vlakem… neříkám- choďte z Brna do Prahy pěšky (šlo se to 14dní běžně)
Ale každodenní hodinová procházka místo zpráv mi udělá líp… naši předkové chodili až 50km denně

BÍLÝ SEX
Vždy otevřená náruč, vždy mi dá, nekecá, čeká na mě, jak ve 20 večer, tak i 23 hodin…


CO SE NEŘÍKÁ
Každý ví, že pokud chci hubnout, můj příjem musí být nižší než výdej…

Tělo umí odbourávat tuky, ale ne cukr, náš předek znal cukr z ovoce, do cukrovaru mlsat nechodil

Tělo „pouští“ tuk na posledním místě seznamu, obětuje vše, včetně svalů, tuk je energie těla

Tělo je úžasné, že se stále mění, kosti co nepoužívá- ztenčí, svaly co nepracují ochabnou, u dětí, co se nehýbaly, neochabnou, oni skoro žádné nemají, takže se jednou pod tíhou svého těla zbortí…

Pokud někdo chce mít velké svaly co do objemu, dosáhne to tím, že sval přetíží, on se „natrhá“ pak se zahojí a časem nabobtná…

Orgány těla nejsou stavěny na jídlo, ale na dlouhodobý hlad, zhruba po třech dnech řízeného hladovění, pocítí člověk euforii, orgány se konečně zastavily…

Orgány těla jsou stavěny na velmi rychlý výkon při zpracování potravy, náš předek neměl čas dvě hodiny odpočívat ve spánku a zažívat. Musel být stále ve střehu, aby on nebyl obědem.

Jak to fungovalo? Lovec týden nic neulovil, orgány spaly… pak se poštěstilo a zabil králíka. Toho zbaštil a orgány se daly do práce. Vše bleskurychle zpracovaly a založily. Tukové buňky se roztáhly a energii v tuku založily, aby mohl dál běhat, neumřel zimou…. A orgány se zastavily.

Co my dnes? Nehladovíme, neběháme, nelovíme. Ale orgány to neví. Chovají se stejně, jak kdysi.
Každé jídlo bleskurychle zpracují a založí. A je jedno, jestli jednou denně, nebo pětkrát denně. Akorát s tím rozdílem, že dnes využívá navíc největší úložiště v těle - cévy.

Mozek je šílený – tučné jídlo vyvolá slast, ošizený jogurt depresi
Jídlo vnímá silněji jak heroin, my se musíme naučit s tím to heroinem žít

Až za rok se změní metabolismus organismu ve spalování energie z tuků, tukové buňky po hubnutí nezmizí, pouze se vyprázdní, teprve po sedmi letech prázdnoty odumřou…




JAK Z TOHO VEN?
Hodně studovat – složení potravin, ovoce zeleniny, sacharidů, tuků…..
Najít si nové kamarády
Obrnit se trpělivostí a na bolest si zvyknout

A HLAVNĚ POCHOPIT FILIZOFII – NECHCI HUBNOUT, ALE BÝT HUBENÝ
(nikomu nevnucuji, někdo chce být pouze zdravý)
Chci docílit takové váhy, vyřešit své sekundární problémy

KAMARÁDI
HLAD
Mám rád uzeniny, ale nejím je, jednou za rok si taky dám
Mám rád kolu, voda je milejší, hlavně hlubinná, nemá v sobě hormony
Mám rád maso a jím ho, nejlépe na vodě a bez obalů
Piju mléko od krav, v něm jsou látky, které mi chrání svalovinu
Snídám bohatě, včetně tuků a vajec, večeři jedině když jdu z posilovny
Obědvám přiměřeně
Někdy cíleně den hladovím
Raději si dám 40% Goudu, než 20% Ajdam (je mi milejší tuk, než cukr)

KOPEC A BOLEST
Jezdím na kole – výzva je pro mě každý kopec vyšlapat
Chodím do posilovny – je to můj životní styl
Chodím pěšky, kdykoliv je to možné (s vhodnými botami)
Když to tělo honím, někdy to bolí, ale pak to přejde…

HLAVA
Mám v hlavě cíl a k němu se chci dostat…
Mám v hlavě trpělivost, je lepší shodit kilo trvale, než 10kg v jojo efektu
Vážím se každý den – musím mít přehled, ale není podstatné, svaly jsou těžší…
Některé váhy, centra životního stylu mašinku na měření mají, změřit si orientační množství tuku, svaloviny a kostí na škodu není


VÝHODY
Nefuním ani do kopce, ani v posteli
Mám tlak 120/70
Fyzičku, že mohu jezdit maratony pro radost
A NEJLEPŠÍ POCIT na hubnutí je, že je vám starší oblečení VELKÉ !
Tipů: 10
» 08.08.15
» komentářů: 11
» čteno: 959(14)
» posláno: 0


» 08.08.2015 - 18:02
Okay, plně S Tebou souhlasím!! Hanba tlouštíkům!!
» 09.08.2015 - 06:39
někdo to má v genech, ale faktem je, že strašně žereme. Nejhorší je, že to učíme už i naše děti. Je tolik obézních dětí až mě to děsí. Držím se zásady jím, abych neměla hlad, nepřežírám se, ovoce a zeleninu mám nejraděj a piju vodu.
Musím s tebou v mnohém souhlasit.
ST.
» 09.08.2015 - 08:35
Já se najím rád. Maso mít musím. Vepřové a prorostlé. Uzeniny prakticky nejím. Když, tak jen kvalitní. piji vodu. Bez bublin a sladidel. Ale ujíždím na hořké čokoládě. Do padesáti jsem měl 76kg. Tedy výška mínus 100. Vždy jsem večer hodně jedl. Do pětapadesáti jsem sportoval. Amatérsky. To již nemohu a tak vážím, při stejné stravě, 89kg. Ale je mi to celkem fuk. Nemyslím, že existuje jednotný recept pro všechny a na cokoliv. Jsme různí. Asi to tak má být.
Tobě ST
» 09.08.2015 - 09:13
krizekkk
Jez do polo syta, pij do polo pita, ale hlavně, hýbej se s vědomím, že můžeš a rád. ST
Mezi námi, já od rozvodu shodil 10 kil. Vadí mi to? Nevadí. :-)
» 11.08.2015 - 14:41
vavaoko: existuje
babičky říkaly - přiměřeně, a když si člověk pohlídá zbytečnou chemii v jídle pak to snadno, no a sem tam se hýbat, taky neuškodí...
» 11.08.2015 - 14:43
krizekkk: máš recht, mě taky ne, já jenom 53 kg za 5 let, víš jaká je paráda vyjet ty kopce, které jsi před tím funěl?
třeba tato studie někomu pomůže se jenom nad sebou zamyslet...
» 11.08.2015 - 14:45
Tomáš: někteří za to nemůžou, ale mě vadí, že s tím nic nedělají a někteří jsou na tu svou prdel ještě pyšní...
» 06.09.2015 - 11:04
...zajímavá úvaha...já tedy na obézního nevypadám, ale ten zbytečný matroš je při pohybu znát...

...mám silné kosti, takže při 192 cm je pro mě ideál 105 kilo, cca...
...kdysi jsem zhubnul na 88 a lidi se mě běžně ptali, jestli nejsem nemocný, páč jsem měl ruce a nohy jako hůlčičky, propadlé tváře...

...jemný špíček je v pořádku, ale jak to jde do pneumatiky...
» 06.09.2015 - 15:37
jo jo,

u mě je to ta lenost
a papáníčko
» 07.09.2015 - 20:08
čubík: přečti si to ještě jednou... když moc rychle zhubneš, tak hubneš svaly a tuky naposled.. proto ty hůlčičky, tuk se musí hubnout
doporučuji - zajít do fitka, nebo tam, kde měří tuk, svaly a kosti, ať víš na čem seš, vem to do Počátek poradím
» 07.09.2015 - 20:10
René Vulkán: línej je každej i já, a taky rád papám... jde o to co jíš a kolik...

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Předchozí: MRCHA | Následující: ŠOGUN A SRDCE JEHO

© 2011 - 2024 libres.cz | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku
Ceske-casino-online.cz

Online hry zdarma.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.