Jsou to cigarety, co mi vadí?

;-) kouř a co všechno mě na to téma napadlo
Jsou to cigarety, co mi vadí? Nevím, spíše hlavně jejich kouř.

Řekla bych že s věkem se mi averze na kouř zvětšila.
Někdy nechápu jak jsem dřív dokázala hodiny přesedět a překecat v zakouřených hospodách.
Na letní zahrádce a podobně mi nevadí, pokud nesedím po větře.

Ale i přesto umím je tolerovat

Moji rodiče když jsem byla malá kouřili oba. Pak jsem já i brácha měli nějaké potíže, alergii a tak, já měla dokonce náběh na astma. A máma přestala kouřit ze dne na den. Tátovi to trvalo dýl, ale nakonec taky přestal.

Taky v minulosti jsem chodila nebo i žila s muži co kouří. Dokonce jednomu jsem ráda balila cigarety na jeho kombajnu. Balit je - to se mi líbilo - byl to takový rituálek.

Naše bábi žel kouří taky.
Mrzí mě, že s tím neumí přestat jako moje máma.
Ale když vidím jak miluje Mišáka, jak si s ním umí hrát,
tak si vždy říkám, že ji všechno odpouštím.

Nikdo nejsme dokonalý,
já mám taky své závislosti a Jarda taky.
Ale spojuje nás láska.
I když je to hlavně láska k tomu našemu malému.

A ono i s tím jak mi vadí kouř není zcela jednoznačné -
třeba doutníky ty mi nesmrdí, ty mi voní nebo někdy taky fajfka ...
anebo vodní šíša ... tu si tak jednou ročně i já ráda zabafám.

A taky mi nevadí kouř trávy.

Já sebe i své klienty taky vykuřuji - obvykle bílou šalvějí.

Taky si musím dávat ještě víc pozor na svá přání. Loni jsem chtěla na jeden koncert a děsila jsem se že to bude v uzavřené hospodě a že tam bude hodně nakouřeno.
Taky že bylo, ale nic jsem necítila. Měla jsem děsnou rýmu.

Tak asi tak ...

A jakpa to máte vy? Vadí? Nevadí? A co vám vlastně vadí?
Tipů: 6
» 14.07.15
» komentářů: 7
» čteno: 915(13)
» posláno: 0


» 14.07.2015 - 11:42
Hazentla
Já jsem v tomto exot... cigaretu jsem si nikdy nezapálila, ale když někdo kouří.. mně to voní :D
» 14.07.2015 - 11:50
Kouřím. Od třinácti. Vadí mi to. Škodí mi to. Leze mi to do peněz. Ale bez cigára prostě nevydržím. Nebo jinak. Když nemám cigáro, není k vydržení se mnou. Trpím já i všichni mí blízcí. A já ty své blízké mám rád. Tak kouřím. Od třináci...
Tobě ST
» 14.07.2015 - 12:25
Záleží,jak si to srovnáš v hlavě.Moje švagrová je schopná vyskočit z rychlíku za jízdy,pokud by si tam někdo zapálil,třeba i v jiném vagonu a někdo spálí 80ks denně a je v pohodě.Já to neřešim,ač nekuřák,mám rád doutníčka a kvalitní lihovinu,nejlépe na zahradě, pozoruji chytré ptáky a učím se od nich srát na všechno.Vezmi si třeba takovou sýkorku.Viděla jsi někdy,aby si zabalila chleba s paštikou a šla do robotárny v sobotu na dvanáctku ???.Já tedy ne.Z toho jasně plyne,kdo je tady na tom světě za blba.
» 14.07.2015 - 13:11
detektor
Vzpomínám na dědečka, který jich denně vykouřil 80 bez filtru a zapil to několika hlty "halúzkové"a zajedl pořádným kusem uzeného s kouskem chleba jen tak pro formu...a jsem přesvědčen, že kdyby se v 90-ti neožral a nespadl, byl by tu dodnes....Mě nevadí nic a nikdo, ať si každý činí co jemu libo jest...Já momentálně nekouřím, ale už jsem toho taky vyhulil...:-)...ale pokud si myslíte, že z toho mám pocit vítězSTví, tak.......nemám....nemohu s radostí požívat alkoholické nápoje a ani pořádně nežeru, protože bych měl pořád na to cigáro chuť......občas to zamaskuju fajfkou, či doutníkem, ale mezi námi a jak již pravil i klasik:....cigárko je cigárko...:-)
» 14.07.2015 - 15:13
Oceňuji, že jsi nezávislá na kouření, které je jednou z mnoha jiných lidských slabostí a které prokazatelně hlodá na lidském zdraví i když jsou známí jedinci, kteří se vzdor kouření dožili vysokého věku, ale to jsou vyjímky. Silní kuřáci-muži bývají zpravidla i neplodní; pokud kouří ženy v těhotenství, postihuje to prokazatelně negativně nejenom nitroděložní vývoj plodu, ale i jeho zdraví dříve nebo později po porodu. ST!
» 14.07.2015 - 16:32
krizekkk
Do háje, kam mi zapadlo to cigáro, :-)
» 14.07.2015 - 16:39
krizekkk: do vany? nebo do píva? :-)

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Předchozí: Mám ráda ty chvíle | Následující: Umíš si představit?

© 2011 - 2024 libres.cz | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku
Ceske-casino-online.cz

Online hry zdarma.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.